הכלי הכי יעיל בשוק להשקעה בנדלן מסחרי

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

מחפשים כלי עבודה נוח ויעיל לצורכי השקעה בנדל"ן מסחרי? הכירו את מניבים – הלוח לנדל"ן מסחרי שמאפשר לכם לאתר השקעה, לצפות בעסקאות קודמות דומות לצורכי השוואת מחירים, לפרסם למכירה נכסים ומגרשים ולמצוא את ההזדמנות העסקית שחיכיתם לה שתבטיח את עתידכם הכלכלי, ואולי גם של ילדיכם. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על איך להשקיע נכון בנדלן מסחרי.

 

נדל"ן מסחרי – ההשקעה האהובה ביותר על ישראלים

נדל"ן מסחרי כולל בתוכו תחומים רבים, החל מצימרים למכירה, בתי הארחה וצימרים וכלה במשרדים, חנויות וקליניקות. השקעה נבונה בקרקע המיועדת לתעשיה ומסחר או בשטחי מסחר יכולה בהחלט להבטיח את עתידכם הכלכלי ואולי גם את זה של ילדיכם באמצעות שכ"ד או מכירת הנכס בדיוק ברגע הנכון. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בהצלחה הישראלית ביותר שקיימת, פנו גם אתם אל הנדל"ן המסחרי וגלו עולם של הזדמנויות עסקיות בכל חלקי הארץ.

 

איך להשקיע נכון בנדל"ן מסחרי?

באתר מניבים – לוח נדל"ן מסחרי תוכלו למצוא שפע של הזדמנויות להשקעה אשר מתעדכנות כל העת. תוכלו למצוא מגוון רחב של עסקאות החל מחנויות ומשרדים וכלה בשטחי מסחר, תחנות דלק, מסעדות ובתי קפה. היתרון הגדול של אתר מניבים הינו באפשרות לקבל מידע על עסקאות עבר דומות לאלו שאתם מעוניינם בהן כדי להשוות מחירים ולקבל תמונה רחבה יותר של כדאיות העסקה. אתר מניבים הינו האתר היחיד בארץ אשר מספק את המידע הזה באופן נגיש לכל המעוניין.

 

מה תוכלו למצוא באתר מניבים?

באתר מניבים תוכלו למצוא את העסקה המשתלמת הבאה שלכם במגוון תחומים:

  • מגרשים לתעשיה ומסחר – רכישת מגרש המיועד לתעשיה ומסחר הינה השקעה מצויינת לטווח הארוך. היא מתאימה במיוחד למי שאינו חדש בעסק ויודע כיצד לפעול מול רשויות המקרקעין ואורך רוח לחכות עד שתוכניות הפיתוח יצאו לדרך, ומשם השמיים הם הגבול.
  • חנויות לממכר מזון – תוכלו לרכוש דוכני גלידה, חנויות לממכר מזון כגון מרכולים, בתי קפה ומסעדות. חלק מבתי הממכר למזון הינם פעילים ורק מחפשים בעלים חדשים, וחלק מיועדים להשקעה וזקוקים לשיפוץ, או מבנים חדשים לגמרי אותם תוכלו להעמיד להשכרה לכל דורש.
  • חנויות בתוך שטחי מסחר – חנויות בתוך קניונים או איזורים מסחריים לכל מטרה, ביגוד, הנעלה, תכשיטים, אלקטרוניקה, צעצועים ועוד. תוכלו להשכירן או להשתמש בהן בעצמכם כבתי העסק שלכם הקשורים לתחום עיסוקכם.
  • מבני תעשייה – באיזורי תעשייה רבים בכל חלקי הארץ עומדים למכירה מבני תעשייה, חלקם עבור תעשייה פשוטה וחלקם עבור תעשייה עתירת ידע. רכישת מבנים או מגרשים באיזורי תעשייה יכולה להניב לכם בעתיד תשואה נאה מאד עם התפתחות האיזור.
  • צימרים ובתי מלון – מלונות בוטיק, חדרי אירוח, צימרים ומקומות בילוי מלאים בפונטציאל. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לעצב אותם כראות עיניכם ולהפוך אותם לאטרקטיבים במיוחד לתיירים מחו"ל או לישראלים המחפשים לנפוש בתוך תחומי המדינה.

 

מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי הטוב בישראל

מניבים הינו אתר הנדל"ן המסחרי הטוב בישראל. באתר תוכלו למצוא מאות הזדמנויות להשקעה במגוון רחב מאוד של תחומים בשוק הנדל"ן המסחרי. באתר תוכלו גם להשוות מחירים מעסקאות קודמות דומות ביעילות ובמקצועיות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!