אור נדל"ן באר יעקב – משרד תיווך מקצועי המתאים נכסים באופן מדויק ללקוח

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אם גם אתם שוקלים להצטרף לעגלת הנדל"ן הדוהרת בישראל אך חוששים שהמחירים עומדים להיבלם בקרוב, הגעתם למקום הנכון. אור נדל"ן באר יעקב מציעים לכל לקוחותיהם שירותי ליווי והכוונה לרכישת נדל"ן בצורה מחושבת, נכונה ומותאמת אישית למיטב הצרכים שלכם. אנשים רבים המגיעים לאור נדל"ן באר יעקב חוששים שמחירי הדיור בישראל בועתיים ועומדים פסע לפני בלימה ואף ירידות בשנים הקרובות. הסיבה המרכזית לחשש זה היא העובדה שמחירי הדיור עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים במאות אחוזים בכל רחבי המדינה. רבים בוחרים להמתין על הגדר לירידות, אך לעדתם של מומחי אור נדל"ן באר יעקב, כנראה שהם ידרשו להמתין עוד שנים ארוכות. בשורות הבאות נגע בחשיבותו של מתווך מקצועי לליווי מלא בכל עסקת נדל"ן, בסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור בישראל פשוט לא מפסיקים לעלות ובמסלולי ההשקעה האטרקטיביים ביותר שענף הנדל"ן מציע למשקיעיו.

מעדיפים ללכת על המסלול הבטוח של תוכניות החיסכון הבנקאיות? חשוב שתכירו את כל האמת על תוכניות החיסכון הללו!

לפני שניגע בכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הגיור בישראל, חשוב להדגיש נקודה חשובה אודות החלופה המרכזיתאור נדל"ן באר יעקב מציעים לכל לקוחותיהם שירותי ליווי והכוונה לרכישת נדל"ן בצורה מחושבת, נכונה ומותאמת אישית למיטב הצרכים שלכם להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות סיכון. אנשים רבים הבוחרים להמתין על הגדר לירידות מחירים בשוק הדיור בוחרים לשכן את כספם בתוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. אך האם מסלולים אלה באמת שומרים על הכסף שלכם? התשובה היא ממש לא. הבנקים משווקים את תוכניות החיסכון השונות בתור תוכניות ללא חשיפה להשקעות כך שהן אינן כוללות סיכון כלל. מה שהם לא מסבירים זה שהאינפלציה התמידית בישראל שוחקת את כוח המטבע שעומד ללא שינוי בכ 2% מידי שנה. עליות המחירים בישראל שוחקים את כוח הקנייה של הכסף כך שגם אם הערך המספרי של החיסכון שלכם ישמר היטב בתוכניות חיסכון בנקאיות, כוח הקנייה שלו ירד משמעותית במרוצת השנים.

הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בענף הנדל"ן

סל קניות הכולל מגוון מוצרים חיוניים למשפחה ממוצעת נמכר בפחות מ 100 שקלים עד לפני כעשר שנים וכיום, אותו שטר בדיוק לא יצליח למלא אף לא חצי מאותו סל קניות הכולל את אותם המוצרים. דוגמה זו מבהירה כיצד התייקרות המחירים פוגעת בכוח הקנייה של הכסף (על אף שערכו המספרי נותר ללא שינוי). אור נדל"ן באר יעקב ועוד לא מעט אנשי מקצוע בתחום מסבירים ללקוחותיהם כי הדרך הטובה ביותר עם רמות הסיכון הנמוכות ביותר לשמור על ערך החסכונות היא השקעות בעולם הנדל'ן. בחרנו עבורכם מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע את מיטב החסכונות שלכם במסלולי ההשקעה השונים שענף הנדל"ן בישראל מציע למשקיעיו.

מדוע מחירי הדיור עולים במאות אחוזים במשך למעלה משני עשורים רצופים?

ראשית, חשוב שתכירו את הכוחות המרכזיים המשפיעים על תנועות המחירים, כך שתדעו להחליט האם מחירי הדיור בועתיים או שמאאור נדל"ן באר יעקב ועוד לא מעט אנשי מקצוע בתחום מסבירים ללקוחותיהם כי הדרך הטובה ביותר עם רמות הסיכון הנמוכות ביותר לשמור על ערך החסכונות היא השקעות בעולם הנדל'ן צפויים להמשיך במגמת העלייה לעוד מספר שנים קדימה. הגורמים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל הם הביקוש וההיצע. כל עוד רמות הביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים, מחירים עולים וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול יותר מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. אור נדל"ן באר יעקב העוסקים בתחום מזה לא מעט שנים מסבירים כי מאזן הכוחות בישראל ברור – רמת הביקוש גבוהה באופן משמעותי מההיצע הקיים ולכם המחירים עולים במשך למעלה משני עשורים על אף כל ניסיונות הממשלות השונות להביא לבלימתם. לכן, נכון לכתיבת שורות אלה מחירי הדיור אינם בועתיים, אינם עומדים בפני בלימה וצפויים להמשיך במגמת העלייה לעוד מספר שנים קדימה.

כך תדעו להעריך את מחירי הדיור בישראל בעוד שנים ארוכות קדימה

אך אנשי המקצוע מבית אור נדל"ן באר יעקב מציגים בפני לקוחותיהם שיטה פשוטה המאפשרת להעריך את מחירי הדיור לעוד שנים ארוכות קדימה. השיטה הפשוטה שתעזור לכם להחליט להשקיע ולישון בשקט היא השוואה בין קצב גידול הביקוש לקצב גידול ההיצע. השוואה זו תוביל לאחת מהאפשרויות הבאות:

  • קצב גידול הביקוש מהיר יותר מקצב גידול התחלות הבנייה החדשות (ההיצע העתידי) – מחירי הדיור ימשיכו לעלות לעוד שנים ארוכות ובקצב מהיר יותר.
  • קצב גידול הביקוש זהה לקצב גידול התחלות הבנייה החדשות – תנועות המחירים צפויות להישאר זהות (שוק עולה ימשיך לעלות ושוק יורד ימשיך לרדת)
  • קצב גידול הביקוש איטי יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות – מחירי הדיור עומדים לפני בלימה בשנים הקרובות ואף תחילתן של ירידות מחירים.

נכון לכתיבת שורות אלה רמות הביקושים בישראל עולות בקצב מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, מה שמעיד על המשך עליות מחירים לעוד שנים ארוכות קדימה. הבעיה המרכזית בישראל היא הבירוקרטיה המייגעת וזמני ההמתנה הארוכים עד להתחלות הבנייה. כל עוד לא יחול שינוי משמעותי בהתנהלות הבירוקרטית ובקצב מתן אישורי התחלות הבנייה החדשות, תמונת המצב בשוק הדיור בישראל צפויה להישאר בעינה לעוד לא מעט שנים.

הכירו את מסלולי ההשקעה המבוקשים ביותר בישראל

חושבים להתחיל להשקיע? אור נדל"ן באר יעקב מסייעים ללקוחותיהם לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר להשקעה. בחרנו עבורכם את שני מסלולי ההשקעה המרכזיים שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את ההשקעה המיטבית.

נדל"ן מניב

מסלול ההשקעה הראשון הוא כמובן השקעות נדל"ן מניב. מסלול השקעה זה נחשב למסלול הגדול בענף וכולל לא מעט יתרונות על פניאור נדל"ן באר יעקב מלווים משקיעים רבים בדרך לרכישת הנכסים המתאימים ביותר למיטב הצרכים שלהם אפיקי השקעה רבים אחרים. במסגרת השקעות נדל"ן מניב המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לתקופות זמן ארוכות.

  • היתרונות הגדולים של מסלול זה:
  1. מסלול השקעה בטוח ופשוט במיוחד המתאים גם למשקיעים בתחילת דרכם.
  2. מסלול השקעה המבטיח לבוחרים בו הכנסה פסיבית מידי חודש המעוגנת החוזה משפטי.
  3. מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – הכנסה חודשית מהשכרת הנכס ורווח נוסף מעליית ערך הנכס במרוצת השנים.
  • החסרונות הגדולים של מסלול זה:
  1. התעסקות עם כל צורכי השוכרים במהלך שהותם בדירה.
  2. סיכון בבחירת שוכרים שלא עומדים בתשלום החודשי, לא שומרים על. הדירה או לא מוכנים לפנות את הנכס בתום החוזה.
  3. אחוזי תשואה יחסית נמוכים מהשכרת הנכס – בין 2.5% לאזורי המרכז ל 4.5% לאזורי פריפרייה (בכל שנה).

רכישת דירה על הנייר במחירי "פריסייל"

מסלול השקעות נוסף הוא מסלול רכישה על הנייר. מסלול זה מאפשר למשקיעים רבים לרכוש נכסים על הנייר במחירים הנמוכים ממחיריאור נדל"ן באר יעקב ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות ניסיונם בתחום השוק ב 10% עד 30%. לאחר תום שלבי הבנייה, המשקיע ימכור את הנכס ברווח של כל ההנחה שהוא קיבל.

  • היתרונות הגדולים של מסלול זה:
  1. ללא התעסקות עם שוכרים.
  2. רווח נזיל בתום שלבי הבניה.
  • החסרונות הגדולים של מסלול זה:
  1. סיכון בבחירת קבלן שלא עומד בהתחייבויותיו.
  2. ללא הכנסה פסיבית לאורך כל תקופת ההשקעה.

לסיכום, אור נדל"ן באר יעקב מלווים משקיעים רבים בדרך לרכישת הנכסים המתאימים ביותר למיטב הצרכים שלהם. אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע נכון את מיטב החסכונות שלכם בליווי צמוד של אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר, אור נדל"ן באר יעקב ישמחו להעמיד לרשותכם את כל שנות ניסיונם בתחום.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!