אבי שחר נדל"ן – כל הטיפים המקצועיים שחייבים להכיר על שוק הנדל"ן בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אשיר העסקים אבי שחר עוסק בתחום הנדל"ן מזה לא מעט שנים. אבי שחר נדל"ן סבור כי מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך להציג גל עליה מרשים כפי שהם מציגים במהלך למעלה משני עשורים רצופים. מנגד, ישנם לא מעט אנשים הסבורים כי מחירי הדיור בישראל מנופחים ללא כל הצדקה, מה שצפוי להוביל לבלימה בעליות המחירים ואף לתחילתה של מגמת ירידה בשנים הקרובות. חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בישראל אך לא בטוחים שזה הזמן הנכון ביותר לעשות זאת? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בענף הנדל"ן. אך גם אם מעולם לא חשבתם להשקיע, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף מידי שנה.

חושבים על תוכניות חיסכון בנקאיות? כדאי שתחשבו פעמיים

רבים מהסבורים שמחירי הדיור מנופחים ועומדים פסע לפני בלימה ואף ירידת מחירים בוחרים לשכן את מיטב החיסכונות שלהם בתוכניותאבי שחר נדל"ן מסביר כי נכון לכתיבת שורות אלה, הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהם שמירה מלאה על כל כספם ללא סיכון כלל. אך האמת היא שמסלולי החיסכון הבנקאיים הם הדרך הבטוחה ביותר להפסיד כסף רב מידי שנה. הבנקים לא טורחים להסביר ללקוחותיהם שהאינפלציה התמידית במדינת ישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית המוענקת בתוכניות חיסכון בנקאיות. האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף, מה שאומר שכל עוד הריבית החיובית מתוכנית החיסכון נמוכה מעליית האינפלציה (שעומדת בישראל על כ 2% בממוצע), אתם מפסידים כסף בכל שנה.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע והשפעתו על מחירי הדיור בישראל

רוצים לשמור נכון על כוח הקנייה של החיסכונות שלכם? אבי שחר נדל"ן מסביר מדוע ענף הנדל"ן הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. מחירי הדיור בישראל נעים בהתאם למאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. כל עוד הביקוש גדול מההיצע הקיים, המחירים עולים וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, המחירים יורדים. אבי שחר נדל"ן מסביר כי נכון לכתיבת שורות אלה, הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר כי מחירי הדיור עולים בצדק ואינם מנוחים כלל.

הסיבה המרכזית בגינה מחירי הדיור צפויים להמשיך לעלות

ומה לגבי העתיד? אבי שחר נדל"ן מסביר כי הבירוקרטיה הארוכה איתה נדרשים להתמודד קבלנים ויזמים מקשה ומעכבת רבות את כלאבי שחר נדל"ן מסביר שהבירוקרטיה הארוכה איתה נדרשים להתמודד קבלנים ויזמים מקשה ומעכבת רבות את תהליך התחלות הבנייה תהליך התחלות הבנייה, מה שגורם להיצע לגדול בקצב איטי ולהשאיר את הביקוש גבוה ממנו. כל עוד לא יחול שינוי משמעותי, אנו צפויים להמשיך לראות זינוק במחירי הדיור בישראל. חושבים להצטרף? חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בישראל.

מסלולי ההשקעה השונים בענף הנדל"ן

  1. נדל"ן מניב – מסלול הכולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים.
  2. נדל"ן מסחרי – מסלול הכולל רכישת נכס מסחרי (משרדים, חנויות ועוד) והשכרתו לטווחי זמן ארוכים.
  3. נדל"ן על הנייר – מסלול הכולל רכישת נכס על הנייר במחירי פריסייל ומכירתו לאחר תום הבנייה במחירי שוק.
  4. אקזיט בנדל"ן – מסלול הכולל רכישת נכס במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתו על ידי שיפוץ קוסמטי ומכירתו במחירי שוק.
  5. קרקעות חקלאיות – רכישת קרקע חקלאית, המתנה עד להפשרתה לבנייה ומכירתה ברווח של מאות אחוזים.

כלל המסלולים הללו יבטיחו שתצליחו למצוא את המסלול המתאים ביותר לצרכים שלכם. חשוב להדגיש כי ההבדלים בין המסלולים מתבטאים ברמת בטיחות ההשקעה, בטווחי זמן ההשקעה, בהשקעה שתידרשו להשקיע וכמובן ברווחים שתגרפו מכל מסלול.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!