ענב נדל"ן – חברה הרשומה על מאות פרוייקטים מוצלחים בכל רחבי ישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת ענב נדל"ן חתומה על פרוייקטים רבים של פינוי בינוי בכל רחבי ישראל. החברה עוסקת בתחום במקצועיות רבה במשך למעלה משני עשורים ומוציאה תחת ידיה פרוייקטים ברמות גימור גבוהות במיוחד. החברה מבטיחה לכל לקוחותיה דירות מגורים איכותיות בעיצוב מרשים וחדשני תוך ליווי מסור של הלקוחות לאורך כל שלבי בניית דירתם. רבים שבחרו לרכוש נכסים שנבנו על ידי ענב נדל"ן מדווחים על בחירה נכונה של דירת מגורים ברמת גימור ללא דופי. אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו כמה מהטיפים המקצועיים והדגשים החשובים מפי אנשי המקצוע מבית ענב נדל"ן.

מצב השוק – כשמחירי הדיור בשיא כל הזמנים, זה הזמן לקנות?

ראשית, חשוב להכיר את מצב מחירי הדיור בישראל. מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ברורה על פני קרוב לשני עשוריםחברת ענב נדל"ן חתומה על פרוייקטים רבים של פינוי בינוי בכל רחבי ישראל רצופים. במהלך העשורים הללו מחירי הדיור שברו שיא אחר שיא ועלו במאות אחוזים. רבים טוענים שלאחר גל עליות ארוך כל כך, מחירי הדיור הפכו בועתיים ועומדים פסי לפני תחילתן של ירידות. אך האם טענות אלה מגובות בנתונים מהשטח? מומחי חברת ענב נדל"ן סבורים שלא. בשביל להבין האם מחירי הדיור בישראל בועתיים, חשוב להכיר את המשתנים המשפיעים על תנועות המחירים. הגורמים הללו הם: ביקוש והיצע.

  • ביקוש – הביקוש לדיור בישראל נגזר ממספר משתנים. גידול טבעי, הגירה חיובית, כמות גדולה של מתגרשים וכן כמות גדולה של משקיעים.
  • היצע – ההיצע בישראל נגזר ממשתנה אחד מרכזי, התחלות הבנייה החדשות.

ביקושים גבוהים – מחירים עולים

בדיקה מקצועית של אנשי חברת ענב נדל"ן ועוד רבים נוספים מעלה תמונה ברורה – רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות באופן ניכרבדיקה מקצועית של אנשי חברת ענב נדל"ן ועוד רבים נוספים מעלה תמונה ברורה - רמות הביקוש לדיור בישראל גבוהות באופן ניכר  מההיצע הקיים. מההיצע הקיים. נתון זה מלמד שני דברים מרכזיים –
1. מחירי הדיור בישראל אינם בועתיים.
2. מחירי הדיור בישראל אינם עומדים להיבלם בעתיד הקרוב אלא להיפך, צפויים להמשיך צפונה לעוד שנים ארוכות (כל עוד לא יחול שינוי משמעותי שיביא לגידול מהיר של ההיצע הקיים).

לכן, אם עד היום חששתם להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בישראל בטענה כי המחירים בשיאי כל הזמנים לאחר שני עשורים עם מאות אחוזי עלייה, חשוב שתכירו את הנתונים על פיהם המחירים צפויים להמשיך צפונה. כעת, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעה המרכזי בחברת ענב נדל"ן. אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים בישראל הוא נדל"ן על הנייר. מסלול השקעה זה כולל רכישת נכס על הנייר בהנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. חמה שחברת ענב תסכים למכור נכסים בהנחות גדולות כל כך? בעיקר למטרות נזילות למימון יציב לפרוייקטים רבים.

הכירו את מסלול ההשקעה המרכזי בחברת ענב נדל"ן – נדל"ן על הניירחשוב שתכירו את מסלול ההשקעה המרכזי בחברת ענב נדל"ן- אחד ממסלולי ההשקעה הגדולים בישראל הוא נדל"ן על הנייר

במסגרת המסלול המשקיע רוכש דירות מגורים על הנייר במחירי הנחה גדולים, ממתין על לשלבי סיום בניית הפרוייקט ומוכר את הנכס במחירי שוק. הרווח בעסקה הוא הדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. ריכזנו עבורם את כל היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
רכישת נכסים בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי שוק סיכון ברכישת דירה לא בנויה
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית מהשכרת הנכס
רווח נזיל בתום תקופת בניית הפרויקט שארית התשלום צמודה למדד לאורך שנות הבנייה

לסיכום, חברת ענב נדל"ן מספקת עבור רבים דיור ברמת גימור ללא דופי. אם גם אתם חושבים לרכוש נכס למטרות מגורים או השקעה, ענב נדל"ן ישחו לספק לכ נכסים ברמות איכות ללא דופי.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!