שיפוץ בניין מגורים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

בניין המגורים בו אתם גרים זקוק מדי כמה שנים לשיפוץ במיוחד אם מדובר על בניין משותף ישן מאוד. באמצעות שיפוץ בניין מגורים ניתן לתת לבניין מראה חדיש ויוקרתי ואף להעלות את ערכו. אך על מנת לבצע שיפוץ בניין מגורים אתם חייבים רוב של דיירי הבניין על מנת שתוכלו להתחיל בשיפוץ עצמו. שיפוץ בניין מגורים יכול להיות שיפוץ חיצוני או שיפוץ פנימי. ככל שהשיפוץ הוא יסודי ומעמיק יותר כך הוא עולה יקר יותר ולוקח זמן רב. לכן בטרם שיפוץ הבניין כדאי לקחת איש מקצוע שיבדוק את הבניין עצמו ויציע לכם את השיפוץ המתאים.

סוגי שיפוצי בניין מגורים

ישנם שני סוגי שיפוץ בניין עיקריים אשר כוללים: שיפוץ בניין חיצוני ושיפוץ בניין פנימי.

שיפוץ בניין חיצוני– שיפוץ זה כולל דברים חיצוניים בבניין שיש לשפצם. זה יכול להיות חיזוק עמודי הבניין אשר רופפים, אינטרקום הבניין שלא פועל טוב, לובי הבניין, צביעת חדר הדרגות, תיקון סדקים בקירות ועוד.

שיפוץ פנימי- הוא שיפוץ אשר כולל נזילות שלא נגלות לעין. זה יכול להיות החלפת צנרת הביוב בבניין אשר סתומה, החלפת צינורות מים ישנם, איטום ובידוד הגג ועוד.

כל אותם שיפוצים לבניין מצריכים את רוב דיירי הבניין על מנת שניתן יהיה לבצע שיפוץ. לאחר שיש לנו רוב מוחלט של דיירי הבניין ניתן לבצע את שיפוץ הבניין.

כיצד מתנהל תהליך שיפוץ בניין מגורים?

תהליך אורגד שיפוץ בניין מגורים מתחיל בפנייה לוועד הבית והעלאה של ההצעה בפני דיירי הבניין. על דיירי הבניין להגיע להסכמה לגבי שיפוץ הבניין, דבר זה עלול להיות ארוך מאוד בגלל חילוקי הדעות בין דיירי הבניין. על וועד הבית להגיע להסכמה של רוב דיירי הבניין לגבי השיפוץ עצמו ועלותו. על מנת להתחיל בשיפוצי הבניין יש צורך בהסכמה של 66% מדיירי הבניין על מנת להתחיל בשיפוץ עצמו. ברגע שיש את ההסכמה יש צורך לחפש קבלן שיפוצים אשר יבצע את שיפוץ הבניין. ככל שתיקחו כמה שיותר הצעות מחיר ותשאלו יותר שאלות כך תוכלו להגיע להחלטה הנכונה איזה קבלן שיפוצים מתאים לכם. כמו כן, חשוב שהקבלן או האדריכל שאתם פוני אליו יהיה בעל ניסיון וותק וכן ייתן לכם מענה בכל שאלה שיש לכם לאורך כל התהליך השיפוץ ועד סיומו.

האם שיפוץ בניין נחוץ לכל בניין?

שיפוץ בניין מגורים נחוץ לרוב לבניינים ישנים אשר יש לחזקם מפני רעידות אדמה וכן באופן כללי. רוב שיפוצי הבניין הינם שיפוצים חיצוניים אשר אינם עולים כסף רב. שיפוצי בניין נעשים לרוב על מנת להעלות את ערך הבניין במיוחד אם אנו רוצים למכור דירה באותו בניין. לכן אם אתם גרים בבניין ישן מאוד ומוזנח שיפוץ בניין חיצוני יטיב עימו מאוד ואף יעלה את ערך הבניין והדירה שלכם. שיפוץ חזית הבניין משפיעה רבות על רושם ראשוני של אנשים, לכן חשוב לבצע שיפוץ דירה בבניין מגורי במיוחד בבתים שזקוקים לכך.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!