פרויקט נדלן בראש העין

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אנשים רבים בוחרים ברכישה של נדל"ן באזורים שונים בישראל בין אם למטרה של השקעה ובין אם בכדי לגור באותו בית שהם קנו כאלטרנטיבה להשכרה של נכס. לאור הגידול שיש באוכלוסייה בישראל בשנים האחרונות, גידול שממשיך כל הזמן, גידול שגורם לכך שיש ביקוש וצורך בדירות ובתים למגורים, ישנם פרויקטים רבים של בנייה באזורים שונים בארץ חלקם פרויקטים של בנייה חדשה לחלוטין וחלקם פרויקטים של פינוי בינוי או של תמ"א 38, כולם ללא יוצא מן הכלל מגדילים את היצע הדיור הקיים, בין אם באופן מידי ובין אם בטווח הארוך יותר.

 

פרויקטים בראש העין, למה כדאי דווקא שם

ראש העין היא עיר מאוד מתפתחת בעיקר בשנים האחרונות אשר צפויה להגיע תוך זמן קצר ל 100,00 תושבים. היא ממוקמת במקום מאוד אטרקטיבי ונגיש באזור מרכז הארץ, במרחק של כחצי שעה נסיעה מתל אביב, 20 דקות נסיעה מכפר סבא, 25 דקות מהרצליה או רמת גן, כך שהיא למעשה קרובה למקומות מרכזיים בכל אזור המרכז והשרון. בנוסף יש בה תחבורה ציבורית זמינה ומגוונת כמו רכבת ואוטובוסים, היא קרובה לכבישים מהירים כולל כביש 6, ויש לה אזור תעשייה מפותח שיש בו מקומות תעסוקה רבים מה שהופך אותה להיות מקום אטרקטיבי ביותר למגורים ולכן פרויקטים בראש העין הם מאוד מבוקשים מאוד

 

איזה פרויקטים מיוחדים אפשר למצוא בראש העין

ראש העין היא עיר גדולה יחסית באזור המרכז, עיר שהתחילה כמעברה והוכרזה כעיר רק בשנת 1994. במהלך השנים הייתה בנייה שכללה גם בתים צמודי קרקע אך גם בניינים של 2 או 3 קומות כאשר בשנים האחרונות יש המון שכונות חדשות אשר בנויות מבניינים רבי קומות של עשרות דיירים בכל בניין, עשרות בניינים בכל שכונה. פרויקטים בראש העין מציעים מצד אחד בניינים של עשרות דיירים אך אפשר למצוא גם פרויקטים חדשים של בתים צמודי קרקע ואפילו פרויקטים שהם חלק מהתחדשות עירונית זאת אומרת פינוי בינוי ותמ"א 38.

 

איך למצוא את הפרויקט הנכון לרכישה 

משום שראש העין היא עיר אטרקטיבית ומבוקשת מאוד, משום שראש העין מתפתחת מאוד, משום שיש עידוד גדול של הרשות העירונית יש מבחר גדול ומגוון של פרויקטים שונים בעיר. ההיצע יכול ליצור בלבול ולעורר דילמה היכן כדאי לקנות את הנכס האם בשכונה חדשה לגמרי או בשכונה מתחדשת, האם לרכוש נכס חדש מקבלן או נכס יד שנייה. אז קודם כל חשוב להחליט האם רוצים נכס קיים או פרויקט עתידי עם אכלוס בעוד מספר חודשים או שנים, דבר שני צריך להחליט מה גודל הנכס או מספר החדרים שכן בפרויקטים חדשים לרוב יש מבחר גדול יותר ודירות עם יותר חדרים, דבר נוסף חשוב להחליט האם חשוב שלדירה תהיה חניה צמודה, מעלית וכדומה מה שלרוב יש בפרויקטים חדשים ופחות בבניינים ישנים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!