עורך דין לענייני קרקעות – אל תוותרו על עורך דין מקצועי שילווה אתכם לאורך כל שלבי העסקה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

עורך דין לענייני קרקעותמחפשים עורך דין לענייני קרקעות? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. כיום יש לא מעט עורכי דין מקצועיים המציעים את שירותיהם לכל דורש בשלל תחומים. חשוב להדגיש שלא כל עורך דין ידע להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר לענייני קרקעות. כלל הסטודנטים שלומדים משפטים נדרשים לבחור את תחום ההתמחות שלהם, תחום בו הם עוברים את מרבית הכשרתם. לכן, לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שלכם באופן שרירותי מתוך הנחה שכלל עורכי הדין עברו הכשרה זהה, חשוב לוודא שעורך הדין שלכם עבר את החשרתו בתחום המקרקעין, כך שהוא ידע לסייע לכם על הצד הטוב ביותר ברכישת קרקעות להשקעה. אנשים רבים כיום בוחרים עורך דין לענייני קרקעות המכיר את כל רזי הפרטים ברכישת קרקעות חקלאיות להשקעה. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את מרבית החיסכונות שלכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את הקרקע הבאה שלכם להשקעה.

 

עורך דין מקצועי יסייע לכם לבחור נכון קרקע כדאית עם כל הזכויות שאתם מחפשים

עורך דין לענייני קרקעות מכיר היטב את כל ההבדלים החשובים בין קרקעות מופשרות לבין קרקעות חקלאיות. משקיעים רבים סבורים שאם הם רוכשים קרקע, הם יכולים מיד לבנות עליה את בית החלומות שלהם. עורך דין לענייני קרקעות מסביר לכל לקוחותיו אודות כל זכויות הקרקע שהם רוצים לקנות, היתרי הבנייה הנדרשים, ייעוד הקרקע במצבה הנוכחי ועוד. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע החיפושים אחר הקרקע הטובה ביותר להשקעה, חשוב שתכירו את כל ההבדלים בין קרקע חקלאית לבין קרקע מופשרת.

 

קרקע חקלאית

קרקע חקלאית היא קרקע המיועדת לצורכי חקלאות בלבד. לא ניתן לבנות דבר על קרקע חקלאית ללא הליך ההפשרה. הקרקע החקלאית מיועדת לצורכי חקלאות בלבד, כך שאם אתם חולמים על בית החלומות שלכם, קרקע חקלאית היא לא התשובה הטובה ביותר עבורכם. עורך דין לענייני קרקעות בודק היטב את מצב הקרקע ומסייע ללקוחותיו לבחור נכון את הקרקע המתאימה ביותר לצרכים שלהם. לא מעט אנשים שבחרו לא להסתייע בעורך דין לענייני קרקעות רכשו קרקעות חקלאיות ללא ידיעה שהם לא יכולים לבנות עליהן. במטרה להימנע מכך, לפני שאתם ממהרים לבחור את הקרקע הטובה ביותר לצרכים שלכם, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין לענייני קרקעות שעבר את כל הכשרתו בתחום המקרקעין.

קראו עוד: קרקע חקלאית להשקעה

 

קרקע מופשרת

חולמים על בניית בית החלומות שלכם? קרקע מופשרת לבנייה היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. עורך דין לענייני קרקעות מסביר לכל לקוחותיו כי קרקע מופשרת היא קרקע ששינתה את ייעודה וכעת ניתן לבנות עליה. משקיעים רבים בוחרים לקנות קרקעות מופשרות במטרה לבנות עליהן בית חלומות ולהוציא אותו למכירה. אחרים בוחרים לבנות את בית חלומותיהם למטרות מגורים. כך או כך, קרקע מופשרת היא קרקע שניתן לבנות עליה ללא כל בעיה ובהתאם להיתרים הקבועים בחוק.

המשקיעים בוחרים דווקא בקרקע החקלאית – אלה הסיבות לכך

מרבית המשקיעים בוחרים דווקא בקרקעות חקלאיות למטרות השקעה. אם אתם חושבים לקנות קרקע למטרות השקעה, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הסיבות בגינן רבים כיום בוחרים קרקעות חקלאיות למטרות השקעה ונתן כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקרקע הכדאית ביותר להשקעה. משקיעים רבים שבחרו לא נכון נאלצו להישאר עם קרקע חקלאית ללא כל אפשרות פיתוח והשבחה. אז לפני שאתם רוכשים כל קרקע חקלאית שמציעים לכם, חשוב שתכירו את כל היתרונות של הקרקעות החקלאיות על פני הקרקעות המופשרות.

 

היתרון הראשון – עלויות נמוכות

היתרון הראשון של קרקעות חקלאיות על פני קרקעות מופשרות הוא המחיר. עלות קרקע חקלאית זולה בעשרות אחוזים מעלות קרקע מופשרת לבנייה. משקיעים רבים עם הון עצמי נמוך בוחרים להשקיע את מיטב החיסכונות שלהם דווקא בקרקעות חקלאיות המאפשרות להם להשקיע עם כמה עשרות אלפי שקלים בודדים. אין לכם הון עצמי גבוה מספיק לרכישת קרקע מופשרת? קרקעות חקלאיות הן התשובה הטובה ביותר עבורכם. אפשרות זו פותחת אפשרות השקעה בפני משקיעים רבים עם הון עצמי מוגבל.

 

היתרון השני – פוטנציאל הרווח הגדול

היתרון השני והחשוב לא פחות הוא פוטנציאל הרווח. משקיעים רבים בוחרים לרכוש קרקעות חקלאיות על אף שיש באפשרותם לרכוש קרקעות מופשרות בגין פוטנציאל הרווח הגדול. פוטנציאל הרווח של קרקעות חקלאיות גדול משמעותית מפוטנציאל הרווח של קרקעות מופשרות שכבר עשו את העלייה המשמעותית שלהן. המחיר הנמוך של הקרקעות החקלאיות מגלם את פוטנציאל ההשבחה הגדול. איך הקרקע תשביח את עצמה אם לא ניתן לבנות עליה דבר? בעזרת הליך ההפשרה. הליך ההפשרה הוא הליך בירקורטי במסגרתו הקרקע יכולה לשנות את ייעודה. ישנן לא מעט קרקעות חקלאיות שהפכו לקרקעות מופשרות לבנייה. שינוי היעד של הקרקע מחקלאות למופשרת מזניקה את ערך הקרקע בעשרות ולעיתים אף במאות אחוזים.

 

הסיכון בבחירת קרקעות ללא ליווי צמוד של עורך דיןהסיכון בבחירת קרקעות ללא ליווי צמוד של עורך דין

אז למה לא כולם רוכשים קרקעות חקלאיות בעזרת עורך דין לענייני קרקעות? חשוב שתכירו גם את הסיכון בהשקעה בקרקעות חקלאיות. הסיכון המרכזי ברכישת קרקע חקלאית הוא העובדה שאף אחד לא יודע מתי ואם הקרקע תעבור הליך הפשרה. ישנן קרקעות שנשארות במצבן החקלאי עשרות שנים, וישנן אף כאלה שלא משנות את ייעודן כלל. לכן, חשוב לדעת שלא כל קרקע חקלאית שנמכרת בכמה עשרות אלפי שקלים תשנה את ייעודה ותהפוך לקרקע מופשרת שנמכרת בכמה מאות עד מיליוני שקלים. משקיעים רבים שבוחרים קרקעות חקלאיות ללא מקצועיות בתחום נאלצים להישאר עם הקרקע ללא שינוי ייעוד והשבחה במשך עשרות שנים. רוצים לבחור נכון את הקרקעות הכדאיות ביותר להשקעה שצפויות לעבור את הליך ההפשרה בעתיד הקרוב? ריכזנו עבורכם כמה טיפים מעשיים שיסייעו לכם לבחור נכון את הקרקע הטובה ביותר למטרות השקעה.

 

  • בחירת עורך דין לענייני קרקעות

עורך דין לענייני קרקעות מכיר היטב את כל פרטי הפרטים בחוקה שיסייעו לכם לבחור נכון קרקע איכותית. משקיעים רבים ללא עורך דין רכשו קרקעות שאינן מיועדות להפשרה כלל.

 

  • בחינה של תוכנית המתאר

תוכנית המתאר היא תעודת הזהות של הקרקע. בדיקה מעמיקה של תוכנית המתאר תאפשר לכם להעריך מה מצבה של הקרקע. ישנן קרקעות חקלאיות שאינן מיועדות כלל להפשרה, ולעומתן, ישנן לא מעט קרקעות שמיועדות להפשרה. אנשי מקצוע בתחום ממליצים לבחור אך ורק קרקעות מיועדות להפשרה.

 

  • בחינה של מיקום הקרקע

מיקום הקרקע אף הוא משפיע רבות על כדאיות ההשקעה. קרקעות הממוקמות לצידי פארקים ציבוריים, בתי קברות, בסיסים צבאיים או נתיבי תחבורה ציבורית לא יעברו הליך הפשרה בקלות.

  • בחינה של מחיר הקרקע

גם מחיר הקרקע הוא חלק בלתי נפרד מהערכת מצב הקרקע. ככל שמחיר הקרקע נמוך יותר, כך היא רחוקה יותר מתום הליך ההפשרה. מזהים קרקע שנמכרת במחיר נמוך ממחיר השוק? הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה. בשונה מאפיקי השקעה רבים אחרים, מחירים נמוכים מעידים על קרקע שאינה כדאית למטרות השקעה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!