נכס מניב בחו"ל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

נכס מניב בחולנכס מניב בחו"ל יכול לכלול גם נכסים מסחריים וגם נכסים למגורים. היתרון בהשקעה בחו"ל הוא המחירים הזולים לעומת ישראל ושיעור תשואה גבוה. עם זאת יש לקחת בחשבון את קשיי השפה, את החוקים השונים ואת המאפיינים השונים במדינות זרות. מהו נכס מניב בחו"ל? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו נכס מניב בחו"ל?

נכס מניב בחו"ל הוא נכס בחו"ל שמניב לנו רווחים מדי חודש בלי קשר לעליית ערכו. כלומר, כאשר משקיעים בנכס מניב בחו"ל משקיעים  למעשה סכום כספי על מנת להכניס סכום כספי מדי חודש בנוסף לעליית ערכו של הנכס.

אם כך, לנכס מניב בחו"ל יש שני סוגי תשואות-

  • נושא תשואה- מניב הכנסה כספית מדי חודש באופן קבוע ושוטף.
  • בעל ערך הוני- מהווה הון שגובהו נקבע על פי עליית ערך הנכס שתבוא לידי ביטוי במכירת הנכס.

סוגים שונים של נכס מניב בחו"ל

קיימים שני סוגים מרכזיים של נכסים מניבים בחו"ל. ריכזנו לכם את הסוגים הללו ואת היתרונות של כל אחד מהם.

  • נכס מניב בחו"ל המשמש למגורים- נכס מגורים כולל דירות להשקעה בבניינים או מבנים פרטיים. נכסים אלה נחשבים לאפיק השקעה יציב ובטוח יחסית שמספק תשואות נאות. כמו כן נכסים אלה הם עלי פוטנציאל להשבחת הערך.
  • נכס מניב בחו"ל המשמש למסחר- נכסים מסחריים כוללים שטחי תעשייה ומסחר, משרדים, חנויות, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים, אולמות ותחנות דלק. השקעה בנכס מסחרי מאפשרת להגיע לתשואה גבוהה מאוד. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מדובר בהשקעה עם רמות סיכון גבוהות.

 

היתרונות של נכס מניב בחו"ל

לנכס מניב בחו"ל יש מספר יתרונות מרכזיים-

  • מחירים נוחים- במדינות רבות בעולם, לרבות אירופה וארצות הברית ניתן למצוא נכסים רבים במחירים נוחים. כאשר בוחרים להשקיע בנכסים בחו"ל, ניתן להנות ממחירים נוחים יותר מאשר המחירים של נכסים בארץ.
  • שיעור תשואה גבוה- למרות המחירים הגבוהים של נכסים בארץ, ברוב המקרים שיעור התשואה של נכס מניב בחו"ל יהיה גבוה יותר.
  • היכולת להכניס כסף במהלך ההשקעה- היתרון המרכזי של נכס מניב בחו"ל הוא היכולת להזרים כסף מידי חודש גם בלי למכור את הנכס. יתרון זה מאפשר לאנשים לראות פירות גם במהלך ההשקעה. משמעותי במיוחד עבור אנשים שרוצים להתקיים ולהתפרנס מההשקעה שלהם. יתרון זה מושך גם משקיעים פרטיים קטנים עד בינוניים שמעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם.
  • צמצום הסיכון בנוגע למכירת הנכס- כאשר משקיעים בנדל"ן לוקחים סיכון שייתכן משבר כלכלי או מצב כלשהו שיוריד את ערך הנכס במקום להעלות אותו וכך המשקיע לא ייראה תשואה. אך כאשר משקיעים בנכס מניב בחו"ל, המשקיע מקבל תזרים קבוע של כסף והוא רואה תשואות גם אם פספס את המועד האופטימלי למכירת הנכס.
  • השקעות גדולות יותר- משקיעים פרטיים קטנים בדרך כלל יאלצו להוסיף על ההון העצמי גם משכנתא. את המשכנתא יהיה עליהם לשלם במשך תקופה. אך כאשר בוחרים בנכס מניב בחו"ל, ההכנסות החודשיות יכולות לשלם את המשכנתא והמשקיע לא מרגיש זאת. כך המשקיע יכול לבחור בהשקעות גדולות יותר שיניבו גם תשואות גדולות יותר.

הסיכונים בנכס מניב בחו"ל

למרות היתרונות הרבים של נכס מניב בחו"ל יש לקחת בחשבון שכמו בהשקעות אחרות, גם כאן קיימים סיכונים. קודם כל יש לזכור כי קרן ההשקעה גבוהה יותר מההכנסה החודשית ולכן תמיד קיים סיכון.

בנוסף, יש לקחת בחשבון שבמדינות זרות יש צורך בהכרת השפה המקומית, הכרת הרשויות והחוקים השונים. כמו כן, במקרים רבים  יהיה צורך בהעסקת מקומי שיוכל לתחזק עבורנו את הנכס כאשר אנחנו בארץ. כמו כן יש לקחת בחשבון שמכירת נכס יכולה להיות עניין של ממש שמצריך זמן רב, איתור רוכש, משא ומתן ועוד. בחו"ל מכירת הנכס יכולה להיות קשה אף יותר.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!