נדל"ן מזכרת בתיה – כך תדעו לבחור את האזורים הכדאיים ביותר להשקעה!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? חשוב שתכירו את הדרך הפשוטה לאתר את האזורים החמים ביותר להשקעה שמחירי הנכסיםהשקעות נדל"ן מזכרת בתיה נחשבות להשקעות נכונות ממספר סיבות בהם יעלו בקצב מהיר יותר מהממוצע האזורי. השקעות נדל"ן מזכרת בתיה נחשבות להשקעות נכונות ממספר סיבות שמיד נמנה מטה. אך קודם לכן, חשוב שתכירו את הגורמים המרכזיים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל. אנשים רבים סבורים כי מחירי הדיור בישראל מנופחים. לאחר למעלה משני עשורים רצופים של עליות בהם מחירי הנכסים הכפילו ואף שילשו את ערכם, ישנם לא מעט אנשים שחושבים שבלימת המחירים ואף תחילתה של מגמת ירידה באופק הקרוב. היכרות עם הגורמים המשפיעים על תנועות המחירים תאפשר לכם להעריך האם באמת כך הדבר, או שמא המחירים צפויים להמשיך לזנק עוד שנים ארוכות קדימה.

כל עוד רמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים – המחירים עולים!

הגורמים המשפיעים על תנועות המחיר הם: ביקוש והיצע. כל עוד רמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים (ולא משנההשקעות נדל"ן מזכרת בתיה נחשבות לאטרקטיביות ומצליחות למשוך לא מעט משקיעים מכל רחבי ישראל כמה הם עלו בעבר או כמה הממשלות ינסו לבלום אותם). וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, המחירים יורדים. נכון לכתיבת שורות אלה, הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים אינם מנופחים. מעבר לכך, מאזן כוחות זה מעיד על המשך עליות מחירים, כך שאם עד היום לא רכשתם נכסים להשקעה, זה הזמן הנכון לעשות זאת. רגע לפני שאתם מסתערים על שוק הדיור בישראל, חשוב שתכירו את המאפיינים הבולטים של האזורים הכדאיים ביותר להשקעה.

המאפיינים המרכזיים של עיר אטרקטיבית להשקעה

השקעות נדל"ן מזכרת בתיה נחשבות לאטרקטיביות ומצליחות למשוך לא מעט משקיעים מכל רחבי ישראל. הסיבות בגינן השקעות נדל"ן מזכרת בתיה כדאיות כל כך הן:

  • מחירי הנכסים עדיין לא זינקו

השקעות נדל"ן מזכרת בתיה מאפשרות למשקיעים ליהנות מרכישת נכסים במחירים יחסית מוזלים. בשונה מרחובות, ראשון לציון, גדרה ועוד לא מעט ערים סמוכות, מזכרת בתיה עדיין לא עשתה את קפיצת המחירים שהיא צפויה לעשות בעתיד הקרוב.

  • אזור בו רמות הביקוש גבוהות במיוחד

מזכרת בתיה ממוקמת בקרבה לערים מרכזיות בפאתי מרכז הארץ. מיקום גאוגרפי זה מבטיח לה רמות ביקוש גבוהות במיוחד, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות משוכרים רבים ומעליית ערך גבוהה לנכס.

  • קרבה לנתיבים מרכזיים, למרכזי קניות, פנאי ובידור

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לערים אטרקטיביות להשקעה הוא הקרבה למרכזים חיוניים כמו נתיבי תחבורה ראשיים, מרכזי קניותהשקעות נדל"ן מזכרת בתיה מאפשרות למשקיעים ליהנות מרכישת נכסים במחירים יחסית מוזלים וכן מרכזי פנאי ובידור. מזכרת בתיה מאפשרת לכלל המתגוררים בה ליהנות מכל אלה במרחק נסיעה קצר.

אפשרויות המימון שיאפשרו לכם לרכוש נכסים עם הון עצמי נמוך

חושבים להתחיל להשקיע אך אין ברשותכם חיסכון גדול? חשוב שתכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר שיאפשרו לכם לרכוש נכסים להשקעה עם הון עצמי נמוך או אף ללא הון עצמי כלל.

  • משכנתא – הלוואה המאפשרת לבוחרים בה ליהנות מסכומים גדולים, לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות. הבנקים בישראל מאפשרים לזכאים לקבל עד 75% מימון לרכישת נכס ראשון וכן עד 50% מימון לרכישת נכס שני.
  • הלוואה חוץ בנקאית – הלוואה של סכומים קטנים, לטווחי זמן קצרים ובריביות גבוהות. הלוואה זו משמשת בעיקר כהשלמה להון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא.

לסיכום, גם אם אין לכם הון עצמי גבוה, בעזרת אפשרויות מימון אטרקטיביות תוכלו להתחדש בנכסים איכותיים במזכרת בתיה. בחירה נכונה של הנכס המתאים למידותיכם תאפשר לכם ליהנות מהשקעה מנצחת.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!