נדל"ן מושלם – אל תוותרו על שירותי תיווך מקצועיים!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

נדל"ן מושלם הוא משרד תיווך מקצועי המסייע ללקוחות רבים לאתר את הנכסים הטובים ביותר עבור מירב הצרכים שלהם. אם גם אתם מתכננים לרכוש נדל"ן בקרוב, הגעתם למקום הנכון. הצוות המקצועי של נדל"ן מושלם ידגיש עבורכם את כל הטיפים המקצועיים והנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את הנכס הבא שלכם. בשורות הבאות נגע בחשיבותו של מתווך מקצועי, בשיטה הפשוטה להעריך את מחירי הדיור בישראל, בחלופה המרכזית של השעות נדל"ן וכן במגוון מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד.

יושבים על הגדר וממתינים לירידות מחירים? אתם מפסידים לא מעט כסף בזמן הזה!

לא מעט אנשים בישראל חושבים שמחירי הדיור מנופחים ללא כל הצדקה. בשני העשורים האחרונים מחירי הנכסים עלו במאות אחוזים ולכן רבים סבורים כי זהנדל"ן מושלם מסייעים ללקוחות רבים לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר להשקעה תוך התאמתם לצרכים האישיים של כל לקוח הזמן להמתין על הגדר ולחכות לפיצוץ במחירי הדיור. לשיטתם, המחירים בועתיים וצפויים להתחיל להיבלם בשנים הקרובות ואף לחוות ירידות מחירים. אם גם אתם חושבים כך, בטח בחרתם לשכן את מיטב חסכונותיכם בחלופה המרכזית של השקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהם אפיק חיסכון ללא סיכון. אך האם באמת אפשרות זו אינה מסכנת את מיטב חסכונותיכם בהפסדים?  התשובה היא לא.

הכירו את תוכניות החיסכון הבנקאיות "ללא סיכון"

הבנקים לא מספרים ללקוחותיהם שהאינפלציה בישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית שהם מקבלים בתוכניות החיסכון נטולות הסיכון. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה וגורמת לשחיקת כוח הקנייה של הכסף שלכם. במילים אחרות, תוכניות החיסכון הבנקאיות הן הדרך הבטוחה ביותר להפסיד כ 2% מידי שנה מכל חסכונותיכם. הדרך הטובה ביותר לשמור על כוח הקנייה של הכסף, ולא רק על ערכו המספרי היא השקעות נדל"ן.

תיווך מקצועי לרכישה נכונה – ליווי אישי לאורך כל הדרך

נדל"ן מושלם מסייעים ללקוחות רבים לאתר את הנכסים האטרקטיביים ביותר להשקעה תוך התאמתם לצרכים האישיים של כל לקוח. החל משנת 1996 כל מתווך מקצועי המחזיק ברישיון לעסוק בתחום נדרש לעבור מבחן מתווכים מבית משרד המשפטים.מתווך מקצועי מבית נדל"ן מושלם עורך משא ומתן עבור הלקוח. מבחן זה נועד לוודא כי המתווך ידע לסייע ללקוחותיו להתמודד עם כל נכס, גם בהיבטים המשפטיים. המתווכים מבית נדל"ן מושלם מציעים ללקוחותיהם שירות מקצועי הכולל לא מעט יתרונות על פני החלופה, ניסיון לאיתור נכסים באופן עצמאי.

היתרונות הגדולים ביותר של מתווך מקצועי הם:

  • מאתר את הנכסים הטובים ביותר

מתווך מקצועי מבית נדל"ן מושלם עוסק בתחום במהלך היומיום, מה שאומר כי הוא משקיע שעות ארוכות לאיתור הנכסים האטרקטיביים ביותר בשוק. לעומת זאת, חיפוש עצמאי כולל השקעה של שעות בודדות מידי שבוע לכל היותר.

  • מתאים ללקוח את הנכסים בהתאמה מלאה לצרכים שלו

מתווך מקצועי מבית נדל"ן מושלם עורך היכרות מלאה עם כל לקוח, הן מבחינת ציפיות ההשקעה, הן מבחינת טווחי ההשקעה והן מבחינת מצבו הכלכלי. לאחר היכרות זו המתווך יודע להתאים עבורו את הנכסים המתאימים ביותר למידותיו.

  • מנהל משא ומתן מקצועי עם המוכרים

מתווך מקצועי מבית נדל"ן מושלם עורך משא ומתן עבור הלקוח. משא ומתן הוא חלק בלתי נפרד מעסקה מוצלחת ולכן חשוב שהוא יעשה על ידי איש מקצוע שעזה זאת לא פעם ולא פעמיים בחייו.

  • איתור נקודת ההשקעה בה גם המוכר וגם הקונה מרוצים

מתווך מקצועי מבית נדל"ן מושלם ידע לאתר את נקודת ההשקעה בין המוכר לקונה כך שכלל הצדדים יצאו מרוצים מהעסקה.

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!