משכנתא הפוכה לגיל הזהב

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

הלוואת משכנתא הפוכה, בדיוק כמו משכנתא רגילה, מאפשרת לבעלי בתים ללוות סכום של כסף באמצעות הבית שבבעלותם בתור ביטחון להלוואה. בנוסף לכך, כמו במקרים של לקיחת משכנתא רגילה, הבית שלכם עדיין נשאר על שמכם. אך יחד עם זאת, בניגוד למשכנתא הרגילה ששאר אנשים לוקחים, פה הלווים לא צריכים לשלם את תשלומי משכנתא החודשיים. ההלוואה הזו מוחזרת רק כאשר הלווה אינו מתגורר בבית. גם הריבית וגם העמלות מתווספות ליתרת ההלוואה מדי כל חודש, וכך היתרה גדלה. בעלי הבית על שמם הבית עומד, נדרשים לשלם את תשלומי הארנונה וביטוח על הדירה וכל להשתמש בנכס עצמו בתור מקום מגורים עיקרי.

רוצים לשמוע עוד על משכנתא הפוכה בתנאים מעולים? פנו אל פרץ פיננסים ותקבלו את כל המידע והשירותים שאתם צריכים!

 

אז מי יכול לקבל משכנתא בצורה הפוכה ואיך זה קשור לגיל הזהב?

ראשית, נרצה לציין שבהקשר של "גיל הזהב" ההלוואה ניתנת לבעלי 60 ומעלה.

הבית עליו עושים את המשכנתא חייב להיות מקום המגורים הראשי שלכם. כלומר, בדירה זו אתם כלוקחי המשכנתא חייבים לבלות את רוב ימות השנה. מה שאומר שאתם חייבים גם להיות בעלי חזקה בלעדית ומוחלטת על הבית או להיות בעל יתרת משכנתא נמוכה. בעלות מוחלטת על הבית אומרת בעצם שאין יותר משכנתא שאתם צריכים לשלם עליה עבור הבית, הוא שלכם. במידה וקיימת יתרת משכנתא, תצטרכו לפרוע אותה כאשר אתם סוגרים את החוזה של המשכנתא ההפוכה. תוכלו במקרים אלו להשתמש בכספים או בכסף מהמשכנתא ההפוכה כדי לזרז את תשלום יתרת המשכנתא הקיימת.

מי שיש לו תיק פלילי, או נחשב כעבריין, בעל חוב גדול לא יכול לדרוש אותה. כאמור, את החובות תוכלו להשלים דרך המשכנתא ההפוכה.

 

מה אתם חייבים לדעת לפני שאתם פונים לבקש משכנתא הפוכה?

אתם חייבים לדעת שבמקרים של משכנתא הפוכה, הסכום שחייב בעל הבית למלווה עולה עם הזמן. הסיבה לכך הינה בשל הריבית והעמלות המתווספות ליתרת ההלוואה המשולמת מדי חודש. ככל שיתרת ההלוואה שלכם גדלה, כך בעצם ההון העצמי הביתי שלכם יורד.

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לקבלת הלוואות משכנתא, יש לכם למי לפנות. רק אצל פרץ פיננסים תוכלו לקבל את כל השירות המקצועי והאמין ביותר בתחומים הפיננסים השונים לבעלי עסקים, עצמאיים ולקוחות פרטיים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!