ליווי משפטי בעסקאות נדל"ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

ליווי משפטי

הערך הכספי של כל עסקת נדל"ן הוא רב, גם אם מדובר בדירה בפריפריה ולכן ההמלצה היא לקבל ליווי משפטי בכל עסקת מקרקעין, מתחילת הדרך ועד קבלת מלוא הכספים או תשלום מלוא הכספים וסיום כל הנושאים המנהליים והמשפטיים. במקרים רבים אזרחים אינם מודעים לכשלים הרבים שעלולים להיות במהלך עסקאות נדל"ן אשר בעקבותיהם העסקה תתפוצץ והלקוחות יפסידו כספים רבים. לכן קיימת חשיבות רבה לקבלת ייעוץ שוטף בכל נושא, גם אם הוא נראה שולי וזאת כדי לא לבצע טעויות אקוטיות.

לצורך כך כדאי לקבל המלצה על עורך דין מקרקעין שהוא מומחה בתחום ספציפי כמו עסקאות בארץ או עסקאות נדל"ן במדינות שונות מעבר לים. כדי לקבל ליווי משפטי יש להעביר לעו"ד זה את מלוא המידע והמסמכים וכך הוא יבדוק אותם באופן מעמיק. אם מדובר בדירה חדשה בישראל, הוא יבדוק את נושא היתרי הבנייה של היזם שהתקבלו מהרשות המקומית ואם קיים בנק מלווה למיזם זה, כדי שהלקוח שלו יקבל את מלוא הערבויות הבנקאיות לכל תשלום שמועבר לחברה הקבלנית.

 

ליווי משפטי בעסקות נדל"ן בחו"ל

אם מדובר בעסקת נדל"ן שמתבצעת בחו"ל, המשקיע שוכר את שירותיו של עורך דין מקרקעין אשר מתמקצע בעסקאות נדל"ן במדינה זו לצורך ליווי משפטי, כיוון שהוא ליווה כבר לקוחות אחרים שרכשו שם נכסים. בעבר היו מקרים שבהם הכספים ששילמו ישראלים ירדו לטמיון, לכן הוא יבדוק את העסקה על כל היבטיה באופן מדוקדק ובמידת הצורך הוא גם יטוס ליעד זה כדי להיפגש עם היזמים, לראות דברים בשטח ולפגוש אנשי מקצוע נוספים, כדי לוודא שהכול תקין. כל חשש ולו הקטן ביותר יפעיל אצלו את הנורות האדומות ולכן מתוך שמירה על האינטרסים של הלקוח שלו, לא אחת הוא ימליץ לו שלא לבצע עסקה זו עקב ממצאים חשודים, או לחלופין הוא ייתן לו את ברכת הדרך.

 

חתימה על חוזה מכר

לצורך חתימה על חוזה מכר עורך הדין המיומן עובר על כל סעיפיו של החוזה באופן מדוקדק. אם מדובר בעסקה של רכישת דירה חדשה, ברוב המקרים עורכי הדין של היזמים אינם מאפשרים לבצע שינויים בחוזה הבסיסי ולכן עורך הדין שמעניק ליווי משפטי ללקוח שלו, מכין נספח ובו כל הנקודות שהן אקוטיות ויש לטפל בהן .

אם מדובר בעסקת דירה יד שנייה, עורך הדין של המוכר מכין טיוטת חוזה לעיונו של עורך הדין של הקונה. אם יש מחלוקות בסעיפים מסוימים, כל אחד מהם מציע נוסחים לתיקון כדי שהם יהיו מקובלים על שני הצדדים.

 

שני עורכי דין בכל עסקת נדל"ן

כל מי שמבצע עסקת נדל"ן מקבל ליווי משפטי מעורך הדין שלו. קיימת חשיבות רבה שיהיו מעורבים בכל עסקת מכר שני עורכי דין, כדי שכל אחד מהם ישמור על האינטרסים של הלקוח שלו. לא מומלץ לחסוך בעלויות ולבצע את העסקה באמצעות עורך דין אחד שמייצג את שני הצדדים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!