כזה עוד לא ראיתם! כל מה שחדש בתחום ריהוט המרפסת והגינה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

יש לכם בית עם גינה? יש לכם דירה עם מרפסת? לא משנה מה גודל המרפסת או הגינה שלכם, אתם וודאי רוצים להנות מהם והדרך לעשות זאת היא לעצב אותם ולחדש עם שלל רהיטים מותאמים ואביזרים שיהפכו אותם לנעימים לישיבה. בכתבה הבאה תוכלו להתרשם מכל מה שחדש בגזרת ריהוט הגן והאביזרים המעוצבים לגינה של חברת פסים, חברה בייצור כחול לבן המתמחה באופן מיוחד בתחום זה.

 

ליצור נוחות בעזרת ריהוט גן מעוצב

הדבר הבסיסי ביותר שאתם חייבים בגינה או המרפסת שלכם הוא כמובן ריהוט גן שמאפשר לכם ישיבה נוחה ונעימה. האפשרויות במקרה זה הן רבות ויש להתאים אותן מבחינת גודל החלל והעיצוב. הנה מספר אפשרויות עבור ריהוט גן שיהפוך את הישיבה שלכם בחוץ לחוויה.

 

מערכת ישיבה מפוארת לגינה

אם יש לכם במרפסת או הגינה חלל גדול במיוחד, מערכת ישיבה מפוארת הכוללת ספסל ישיבה שני מקומות ועוד שני ספסלי יחיד, תתאים במיוחד.

היתרון במערכת ישיבה גדולה, זו האפשרות לשבת בנוחות מרבית וגם לארח. אפשר לומר כי מדובר במיני סלון בחצר הבית. מערכת זו מגיעה עם ריפוד מותאם במגוון צבעים ושולחן מעץ טבעי שישדרג את המראה המעוצב וגם את הנוחות שלכם.

 

מערכת ישיבה פינתית

רוב האנשים מכירים את מערכות הישיבה הרגילות עבור הגינה או המרפסת. אנו רוצים להציג לכם אפשרות מעניינת עבור חללים קטנים יותר שבהם ניצול המקום בצורה יצירתית הוא חשוב מעין כמוהו.

אם זה המצב אצלכם, יכול להיות שמערכת ישיבה פינתית היא הפתרון המושלם לחלל שלכם. מערכת ישיבה זו עשויה עץ אורן טבעי והיא מגיעה עם ריפוד תואם ושולחן עגול. מדובר בעיצוב מרהיב, ייחודי ופרקטי. אתם תוכלו להצמיד את מערכת הישיבה הזו לאחת הפינות בחלל וכך יישאר לכם גם הרבה מקום פתוח שיוצר אווירה מאוד נעימה ולא צפופה.

 

פינת זולה במרפסת עם פופים המותאמים לתנאי חוץ

אם אתם מעוניינים לייצר אזור ישיבה פחות פורמלי, יש באפשרותכם ליצור פינת זולה בעזרת פופים המותאמים לתנאי חוץ.

יש כיום המון סוגים של פופים בעלי בד דוחה מים המותאם לשהייה בחללים פתוחים כמו מרפסות וגינות של בתים.

מה שעוד מיוחד בפופים הוא העיצוב שלהם. תוכלו לרכוש את פוף האגס שהוא הצורה המוכרת והשכיחה או לגוון עם פופים ייחודיים שיש להם מראה של כורסא, רק שהמרקם שלהם רך יותר מכורסא רגילה.

מי שירצה, יוכל ליצור פינת ישיבה לגינה העשויה מפופים או להוסיף פוף אחד לפינת ישיבה קיימת.

 

ערסלים מעוצבים

עוד פריט מדהים ביופיו עבור גינות ומרפסות שיכול להוות כמקום ישיבה או אפילו שכיבה הוא הערסל.

ערסלים מגיעים במגוון סוגים, במגוון עיצובים וגם גדלים ומה שמיוחד בהם הוא המראה הנעים והמעניין שהם יוצרים בגינה או המרפסת. אם אתם רוצים לייצר אווירה של חופש, ערסל הוא פתרון מעולה.

תוכלו למצוא ערסלי מקרמה, ערסלים זוגיים, ערסל יחיד מתנדנד מהתקרה או הפרגולה ועוד. הערסלים מגיעים במגוון צבעים והם פשוט פריט מקסים לעיצוב של גינות ומרפסות.

 

להכניס פסטורליות וצבע בעזרת אדניות עץ

אחד הדברים היפים ביותר בגינות ומרפסות הוא הטבע שקיים בהם. הדרך הטובה ביותר להכניס את הטבע בדרך אלגנטית, מאורגנת ויפה היא באמצעות אדניות עץ.

אדניות מעץ מגיעות במגוון גדלים, עומקים ועיצובים וניתן לשתול בהם פרחים, תבלינים, שיחים ואפילו עצים ננסיים.

ניתן להציב אדניות בגינה כאזור התוחם את המרפסת או פינת הישיבה בחצר. ניתן גם להציב אותן בכניסה לבית ולייצר אווירה חמימה ומשמחת.

הנה מספר סוגי אדניות במראה חדיש שלא בטוח שראיתם עדיין:

 

אדנית אירוס – בצורת משושה

זוהי אדנית מאוד מיוחדת, עשויה מבולי עץ מלא הבנויים אחד על השני ויוצרים צורת משושה. לאדנית זו יריעת איטום פנימית היוצרת הפרדה בינה לבין אדמת השתילה והיא מאוד מתאימה עבור פרחים או עציצים בינוניים.

 

סט אדניות גליל

3 אדניות מעוצבות בצורת גליל בגבהים שונים היוצרות מראה יוקרתי במקום שמציבים אותן. מתאימות מאוד בכניסה לבית או בפינה של מרפסת. גם לאדניות אלו יש יריעת איטום פנימית.

החידושים האחרונים ביצירת צל בגינה או המרפסת

כשיש לכם אזור ישיבה בגינה או המרפסת, אתם רוצים לשבת בנוחות ולהימנע משמש חזקה ויוקדת.

הדרך הטובה ביותר למנוע שמש ישירה ולהנות מישיבה נינוחה היא באמצעות פתרונות הצללה. הנה מספר פתרונות שכדאי להכיר:

 

גזיבו

הגזיבו הוא דרך מצוינת ליצירת צל מבלי להתחייב על התקנה לצמיתות. יש לו מבנה ורגליים מאלומיניום ויריעה מבד שמשונית שהינו חזק ועמיד לתנאי חוץ.

הגזיבו הוא אמנם פתרון צל מוכר, אך גם בגזרתו יש חידושים כמו למשל הגזיבו הקבוע שאותו ניתן לחבר בעזרת ברגי ג'מבו לכל אזור בחצר או המרפסת. רבים רוכשים מוצר זה כאשר הם רוצים פתרון הצללה עמיד וחזק עבור הרכב.

 

שמשיות

אם המילה שמשיות עושה לכם קונוטציה של שמשיית ים, כדאי שתחשבו שוב, כי עבור גינות ומרפסות אתם יכולים לרכוש שמשיות מעוצבות שהן פתרון צל מצוין בחללים קטנים.

חפשו שמשיית רגל צד במראה מעוצב, פתיחה קלה וקוטר של 3 מטר אשר יותר צל על כל פינת הישיבה שלכם.

כמו כן, אם ברצונכם בשמשייה רצינית יותר, תוכלו לחפש את השמשייה המקצועית המתכווננת של אואזיס, בעלת 4 זוויות גובה, סיבוב של 360 מעלות וכיסוי חורף בעת הצורך.

אלו היו מספר חידושים בתחום ריהוט הגן והם רק חלק מכלל החידושים שמוצגים באתר של חברת פסים. אם בא לכם לשדרג או לאבזר את המרפסת או הגינה שלכם, כנסו לאתר וחפשו את המוצרים המעוצבים שיהפכו את הישיבה שלכם בחוץ לנוחה יותר.

המאמר באדיבות אדיר צדף מנכל ובעלים של פסים ריהוט גן: https://www.passim.co.il/

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!