יוסף ואחיו נדל"ן – חברת נדל"ן מצליחה החתומה על פרוייקטים רבים בלא מעט ערים בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת יוסף ואחיו נדל"ן עוסקת בתחום מזה לא מעט שנים וחתומה על פרוייקטים רבים ברחובות, רמלה, בת ים וערים נוספות. אם גם אתם חושים להתחדש בנכס למגורים או להשקעה בקרוב, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים בעזרתם חברת יוסף ואחיו נדל"ן בוחרים את האזורים החמים ביותר להשקעה, בגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל ובאפשרויות המימון השונות. בחרנו עבורכם את הנקודות החשובות שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו במסע החיפושים אחר הדירה הבאה שלכם.

מחירי הדיור בישראל – עליות ארוכות שנים של מאות אחוזים!

מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים. גל עליות המחירים הכפיל ואף שילש את מחירי הנכסים באזורים רבים בכל רחבי הארץ. חוששיםחברת יוסף ואחיו נדל"ן יודעת לערוך בדיקה פשוטה המסייעת להערכת מחירי הדיור בישראל בעוד מספר שנים קדימה. לרכוש במחירי שיא גבוהים כל כך? אתם לא לבד. אנשים רבים כיום בטוחים שהמחירים בישראל בועתיים ועומדים רגע לפני פיצוץ שיביא לבלימתם ואף לירידת מחירים בעתיד הקרוב. אך בדירת הנתונים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל מעלה תמונה אחרת לגמרי. הגורמים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בישראל הם: ביקוש והיצע.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע והשפעתו על תנועות המחירים

כל עוד רמות הביקוש גבוהות מההיצע הקיים, המחירים ימשיכו לעלות ולא משנה כמה הם גבוהים או כמה אתם רוצים להאמין שהמחירים פסע לפני בלימה. וכך גם להיפך, כל עוד ההיצע גדול מהביקוש הקיים, המחירים יורדים. תמונת המצב של מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל ברורה מאוד – הביקוש גבוה משמעותית מההיצע הקיים. נתון זה תומך בגל העליות של העשורים האחרונים ומעיד על כך שנכון לכתיבת שורות אלה, המחירים בישראל מוצדקים ואינם בועתיים.

חוששים שהמחירים רגע לפני ירידה? הכירו את השיטה הפשוטה להערכה מקצועית

חוששים שהמצב ישתנה בעתיד הקרוב? על אף כל הרעש והצלצולים שהממשלות השונות נוהגות לעשות מידי כמה שנים עם תוכניות דיור שונות או
העלאות מסחברת יוסף ואחיו נדל"ן סבורים כי מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות רכישה למשקיעים מ5% ל 8% מהשקל הראשון, נדמה שעליות המחירים כאן בשביל להישאר. חברת יוסף ואחיו נדל"ן יודעת לערוך בדיקה פשוטה המסייעת להערכת מחירי הדיור בישראל בעוד מספר שנים קדימה. הבדיקה הפשוטה כוללת השוואה בין קצב עליית הביקוש לבין קצב עליית ההיצע בישראל. האפשרויות הן:

  1. קצב עליית הביקוש מהיר יותר מקצב עליית ההיצע – מחירי הדיור ימשיכו לעלות ואף בקצב מהיר יותר.
  2. קצב עליית הביקוש זהה לקצב עליית ההיצע – תנועת המחירים תישאר זהה, כלומר שוק עולה ימשיך לעלות ושוק יורד ימשיך לרדת.
  3. קצב עליית הביקוש איטי מקצב עליית ההיצע – המחירים יתחילו להיבלם ואף לרדת בעתיד הקרוב.

חברת יוסף ואחיו נדל"ן מסבירה כי מבדיקת הנתונים עולה כי קצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב גידול ההיצע, מה שאומר שהמחירים צפויים להמשיך לעלות. רוצים להצטרף לעגלה הדוהרת של ענף הנדל"ן בישראל? תוכלו לעשות זאת גם אם אין לכם הון עצמי גבוה במיוחד.

 אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר הן:

  • משכנתא – הלוואת המשכנתא מאפשרת לרבים ליהנות מסכומי כסף גדולים, לתקופות זמן ארוכות ובריביות נמוכות.
  • הלוואה חוץ בנקאית – הלוואה זו מאפשרת לרבים ליהנות מסכומים קטנים, לתקופות זמן בינוניות ובריביות גבוהות. רוב המשתמשים בהלוואה זו נעזרים בה למטרת השלמת ההון העצמי לקבלת הלוואת המשכנתא.

חברת יוסף ואחיו נדל"ן סבורים כי מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לטפס גם בשנים הבאות. לכן, אם חשבתם להצטרף לענף הנדל"ן, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לעשות זאת.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!