הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים – ככה רוכשים נדלן בחו"ל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

גם לך יצא לשמוע על עוד עסק שרכש קרקעות או בניין מטורף במנהטן כהשקעה עסקית לטווח הרחוק או אפילו כמקום שיהווה את פתיחת העסק מעבר לים? גם לך יצא לתהות האם הרכישה מומנה מכספי רווחים של העסק או הלוואות? כדאי לדעת שלא מעט עסקים בוחרים לרכוש דווקא בהלוואות וזה לא קשה כל כך כמו שנדמה. אז האם הלוואה בערבות המדינה היא הפתרון או מימון חוץ בנקאי לעסקים וכיצד יודעים במה לבחור? בואו ננסה לעשות סדר בדברים.

 

קרדיט תמונה: אתר צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

מדוע הלוואה חוץ בנקאית לעסקים כדאית?

כאשר לוקחים הלוואה לשם השקעה, ניתנת לעסק לממש הזדמנויות עסקיות גדולות שנקרות בדרך, בעיקר כאשר מדובר בנדל"ן. ההשקעה מאפשרת לעסק לבצע הרחבה או ליהנות מתשואות גבוהות, בין אם בהשכרת הנכס ובין אם בשימוש בו בעתיד או למכירתו בשלב מאוחר יותר. פעם היה מקובל לקבל הלוואה מהבנק עבור רכישה שכזו, אך היום מקובל לקבל אותה גם דרך גורמים חוץ בנקאיים כמו חברות המימון השונות, חברות כרטיסי האשראי וקרנות הפנסיה. כיום הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים יכולות להיות גדולות, כמובן בהתאמה ליציבות ולאיתנות הפיננסית של העסק. כדאי לבחון מהו גובה ההחזר החודשי והאם יש יכולת לעמוד בו לאורך זמן.

מה צריך לדעת כאשר משווים בין הלוואות לעסקים?

כאשר מבצעים השוואת הלוואות לעסקים כדאי לדעת שלאו דווקא מי שיציע את הסכום הגבוה ביותר יהיה זה שכדאי יהיה לקחת ממנו את ההלוואה. כדאי לזכור שלעיתים אותם גופים ישמחו לפתות את העסק עם סכומים גבוהים אך בפועל הריביות שידרשו עבור אותה הלוואה יהפכו אותה ללא משתלמת כלל. יש לראות את התמונה השלמה, להבין האם תנאי ההחזר נוחים וניתן לעמוד בהם, כמו כן, מומלץ לבחון האם יש עמלת פירעון מוקדם וגם מהם התנאים במידה ואין עמידה בהחזר ההלוואה.

כיצד מבצעים את ההשוואה?

כדאי לדעת שבאמצעות חברות סליקת אשראי לעסקים כמו צ׳ק בוקס ניתן לבצע השוואה בקלות, ויש משמעות רבה להשוואה המהירה שכן בכל מה שנוגע לנדל"ן בחו"ל ובטח בארצות הברית, הזדמנויות טובות יכולות להתפספס במהירות. כמו שיש את החברה או העסק שלנו שמעוניינת לרכוש את הנכס, כך גם יש חברות, עסקים ויזמים פרטיים ששמו עליו את עיניהם גם כן.

 

קרדיט תמונה: אתר צ׳ק בוקס השוואת מחירים לעסקים

האם הגוף החוץ בנקאי עורך בדיקות למקבלי ההלוואות?

כל גוף חוץ בנקאי שמכבד את עצמו יבדוק האם העסק או החברה שביקשו ממנו הלוואה יכולים לעמוד בהחזריה, והאם הרכישה אותה הם מתכוונים לבצע משתלמת וריאלית. אותו גוף חוץ בנקאי רוצה לוודא שלוקח ההלוואה יוכל לעמוד בתשלומי ההחזר ושיש לעסק גב פיננסי יציב שיכול להבטיח זאת.

מדוע הלוואה חוץ בנקאית עדיפה פעמים רבות?

בעבר היה מקובל לקחת הלוואות גדולות רק מהבנקים ועד היום יש מקרים מסוימים בהם הדבר עוד נכון. עם זאת, לא תמיד יהיה זה נכון לקחת הלוואה דווקא מהבנק שידוע בנוקשותו, בטח בכל מה שקשור באישורי הלוואות אך גם בתנאי ההלוואה עצמה. הלוואות חוץ בנקאיות פעמים רבות מספקות תנאים נוחים יותר, ריבית נמוכה יותר והחזר חודשי נמוך יותר, כל אלה מסייעים גם לעסקים קטנים שרוצים להתרחב ולרכוש נדל"ן להצליח לעשות זאת ביתר קלות.

האם כדאי לקחת כל הלוואה שמציעים?

ממש לא, אם מדובר בעסק עם יציבות פיננסית הוא יכול לברור בין הצעות שונות ולבחור את הטובה והמשתלמת לו ביותר. יש לבחון לעומק את כדאיות העסקה, את הריבית, את ההחזר החודשי, את פריסת התשלומים, את התנאים השונים הנלווים וגם את התשואה הפוטנציאלית שתהיה מהנכס.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!