בינו נדל"ן – חברה העוסקת בענף הנדל"ן ומעמידה פרוייקטים רבים של בנייה רוויה וצמודי קרקע

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

חברת בינו נדל"ן היא חברה העוסקת בענף הנדל"ן ומקדמת פרוייקטים רבים של בנייה רוויה וצמודי קרקע. חברת בינו נדל"ן מאמינה כי מחירי הדיור בישראל צפויים להמשיך לטפס בשנים הקרובות. חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן בישראל בשנת 2022? חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים לפני שתתחילו לחרוש את הארץ בניסיון לאתר את העסקה האטרקטיבית ביותר.

חוששים מהמחירים הגבוהים? כנראה שלא בדקתם את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע

ראשית, חשוב לדעת שכיום ישנם לא מעט אנשים הסבורים כי המחירים בישראל מנופחים ללא כל הצדקה, מה שעתיד להביא לפיצוץ המחירים בעתיד הקרוב.חברת בינו נדל"ן היא חברה העוסקת בענף הנדל"ן ומקדמת פרוייקטים רבים של בנייה רוויה וצמודי קרקע לשיטתם, המחירים עומדים פסע לפני בלימה ואף תחילתן של ירידות מחירים. חושבים כמוהם וממתינים על הגדר? כנראה שבחרתם לשכן את מיטב חסכונותיכם בתוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. בשורות הבאות נגע בכל האמת אודות התוכניות הללו ונסביר מדוע הן גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה.

תוכנית חיסכון בנקאית ללא סיכון

תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון מבטיחות לבוחרים בהם שמירה מיטבית על כל כספם. מה שהבנקים לא טורחים להסביר זה שהאינפלציה השנתית בישראל גבוהה משמעותית מהריבית החיובית במסלולי החיסכון, מה שאומר שכוח הכסף נשחק מידי שנה. כל שנה הכסף שלכם שיושב בתוכניות חיסכון בנקאיות יכול לקנות הרבה פחות, מה שאומר שאולי מבחינה מספרית אתם לא מפסידים, אך מבחינת כוח הקנייה, ערך הכסף שלכם יורד בכ 2% מידי שנה (שיעור האינפלציה הממוצע בישראל).

הדרך האטרקטיבית ביותר לשמור על ערך הכסף מפני שחיקת האינפלציה היא להשקיע אותו במוצר שמחירו עולה בקצב זהה או אף בקצב מהיר יותר מעליית האינפלציה. בינו נדל"ן מסבירים שענף הנדל"ן הוא הפיתרון עבורכם. אך מה עם העובדה שמחירי הדיור נמצאים בשיאי כל הזמנים לאחר למעלה משני עשורים של זינוקי מחירים? בינו נדל"ן מסבירים שהעליות מוצדקות ואף צפויות להמשיך לעוד שנים ארוכות.

הסיבה המרכזית בגינה המחירים בישראל צפויים להמשיך לעלות

מחירי הדיור בישראל מושפעים ממאזן הכוחות בין הביקוש להיצע. כל עוד הביקוש לדיור בישראל גבוה מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכך גם להיפך, כל עודבינו נדל"ן מדגישים כי ענף השקעות הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות ההיצע הקיים גדול מהביקוש, מחירי הדיור יורדים. נכון לכתיבת שורות אלה מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע בישראל ברור – מחירי הדיור עולים עקב ביקושים גבוהים משמעותית מההיצע הקיים. ההיצע בישראל גדל בקצב איטי בהשוואה לביקוש. בינו נדל"ן מסבירים שקבלנים ויזמים רבים נדרשים לעבור שלבים בירוקרטיים ארוכים ומייגעים עד שהם מקבלים את האישור המיוחל לרדת לשטח ולהתחיל לעבוד. לכן, מאזן הכוחות צפוי להישאר כפי שהוא לעוד שנים ארוכות ולהוביל להמשך עליות מחירים.

מסלולי השקעה אטרקטיביים במיוחד

בינו נדל"ן מדגישים כי ענף השקעות הנדל"ן אינו מסתכם ברכישת נכס והשכרתו לתקופות זמן ארוכות. ישנם מסלולי השקעה רבים נוספים שכדאי שתכירו והם:

  • רכישת דירה על הנייר – מסלול זה מאפשר למשקיעים לרכוש דירות על הנייר במחירי "פריסייל". מחירי "פריסייל" מגלמים הנחות גדולות של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. בתום הבנייה, המשקיע ימכור את הנכס במחירי שוק ויהנה מרווח גדול.
  • אקזיט בנדל"ן – איתור נכסים הנמכרים במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתם בעזרת שיפות קוסמטי מהיר וזול ומכירתם במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך.
  • קרקעות חקלאיות – קרקעות חקלאיות נמכרות במחירים נמוכים בשל העובדה שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד חקלאות. עם קבלת אישורי ההפשרה המיוחלים, הקרקע מכפילה ואף משלמשת את ערכה ומנובה למשקיע מאות אחוזי רווח על כספו.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!