אקוויטי נדל"ן – חברת נדל"ן גדולה המנהלת לא מעט פרוייקטים בישראל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אקוויטי נדל"ן היא אחת מחברות הנדל"ן המשמעותיות בישראל. חברה זו מקדמת לא מעט פרוייקטים למגורים באזורים שונים ברחבי הארץ. אנשי המקצוע בחברה בחרו עבורכם מספר דגשים חשובים וטיפים מקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בענף. אז גם אם חשבתם להצטרף לעגלה הדוהרת של שוק הדיור בישראל וגם אם מעולם לא חשבתם להשקיע,  חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף מידי שנה.

חוששים לרכוש דירה במחירי שיא? לדעת רבים המחירים צפויים להמשיך לעלות

אנשים רבים כיום חוששים לרכוש דירות מגורים במחירי שיא כל הזמנים לאחר גל עליות של למעלה משני עשורים בהם המחירים הכפילו ואף שילשו את עצמם.חברת אקוויטי נדל"ן מציעה לכלל לקוחותיה מבחר פרוייקטים באזורים שונים בכל רחבי הארץ האפשרות המרכזית בה רבים בוחרים לשכן את כל חסכונותיהם היא תוכניות חיסכון בנקאיות ללא סיכון. אך האם באת תוכניות חיסכון אלה שומרות על כל כספיכם ללא סיכון? התשובה היא לא. הבנקים לא טורחים לספר לכל הבוחרים במסלולי החיסכון נטולי הריבית כי הריבית החיובית שהם מקבלים במסלול נמוכה משמעותית מהאינפלציה השנתית בישראל. האינפלציה השנתית גורמת לשחיקה של כוח הקנייה של כספיכם, כך שכל עוד האינפלציה גבוה מהריבית החיובית במסלולי החיסכון, יוצא שאתם מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

השקעות נדל"ן – הדרך הטובה ביותר לשמור על ערך הכסף שלכם מפני שחיקת האינפלציה

אחת האפשרויות הגדולות והאטרקטיביות ביותר לשמירה מיטבית על ערך הכסף שלכם, היא השקעות נכונות בענף הנדל"ן. חברת אקוויטי נדל"ן מציעה לכלל לקוחותיה מבחר פרוייקטים באזורים שונים בכל רחבי הארץ. אך לפני שאתם ממהרים לבחור את הנכס האטרקטיבי והמתאים ביותר עבור כל הצרכים שלכם, חשוב שתכירו את הגורמים המרכזיים המשפיעים על מחירי הדיור בישראל.

מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הוא הקובע את תנועות מחירי הדיור. כל עוד הביקוש לדיור גבוה מההיצע הקיים, המחירים ימשיכו לעלות, ולא משנה כמה ינסו לבלום אותם. כך גם להיפך, כל עוד ההיצע הקיים גדול מהביקוש, המחירים יורדים. ומה המצב בישראל? מומחי חברת אקוויטי נדל"ן מסבירים כי נכון לכתיבת שורות אלה מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברור – הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שעליית המחירים בעשורים האחרונים מוצדקת.

מסלולי ההשקעה שאתם חייבים להכיר

רגע לפני שאתם מתחילים להשקיע, כדאי שתכירו את כל אפשרויות ההשקעה הגדולות והאטרקטיביות ביותר בישראל. בניגוד למקובל לחשוב, ענף הנדל"ן מציעומחי חברת אקוויטי נדל"ן מסבירים כי נכון לכתיבת שורות אלה מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע ברור לכלל משקיעיו מסלולי השקעה רבים מעבר לרכישת נכס והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. המסלולים המרכזיים שחשוב שתכירו הם:

  1. נדל"ן מניב – מסלול השקעות זה הוא מסלול הדגל של הענף. במסגרתו המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים.
  2. נדל"ן על הנייר – קבלנים רבים מציעים למכירה מספר דירות על הנייר. דירות אלה נמכרות בהנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק, מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מהדלתא שבין הרכישה לבין המכירה במחירי שוק עם קבלת המפתח.
  3. אקזיט בנדל"ן – המסלול השלישי הוא המסלול האקטיבי ביותר. אקזיט בנדל"ן מצריך מהמשקיע לאתר נכס הנמכר במחירים נמוכים ממחירי השוק, להשביח אותו בעזרת שיפוץ קוסמטי מהיר וזול ולמכור אותו במחירי שוק מספר חודשים לאחר מכן.

חברת אקוויטי נדל"ן ממליצה לכלל המשקיעים בתחילת דרכם להכיר לעומק את מיטב הצרכים שלהם לפני שהם בוחרים את המסלול המתאים ביותר עבורם. ההבדלים בין מסלולי ההשקעה באים לידי ביטוי הן ברמת הסיכון, הן בטווחי ההשקעה והן בצפי הרווחים.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!