תיווך נדל"ן מסחרי – כל מה שחשוב שתכירו על השקעות בחנויות או במשרדים!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בעולם הנדל"ן. אם גם אתם מתעניינים בעולם השקעות הנדל"ן על כלל מסלוליו השונים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בישראל, במסלולים השונים והאטרקטיביים ביותר, באפשרויות המימון שיסייעו לכם לממן אחוזים רבים משווי הנכס וכמובן בגורמים המרכזיים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור בהווה ובעתיד. אך לפני שנגע בכל הדגשים החשובים וטיפים המקצועיים, חשוב לגעת בנקודה חשובה שמדברת בעיקר לאנשים שחוששים מעולם ההשקעות. אם גם אתם מעדיפים מסלולי חיסכון בנקאיים נטולי סיכון (ונטולי ריבית), חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

למה לסכן את מיטב החסכונות שלכם בהשקעות אם ישנם מסלולי חיסכון בנקאיים נטולי סיכון? הכירו לעומק את מסלולי החיסכון שהבנקים מציעים לכם!

מסלולי החיסכון הבנקאיים מהווים את החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל. אנשים שחוששים להשקיע את מיטב החסכונות שלהם ברוב המקרים בוחריםלפני שנצלול לכל היתרונות הגדולים של עולם הנדל"ן, חשוב שתכירו את שירותי תיווך נדל"ן מסחרי ותיווך נדל"ן לדירות מגורים את מסלולי החיסכון הבנקאיים הכוללים את התנאים האטרקטיביים ביותר. אך האם מסלולי החיסכון הבנקאיים באמת נטולי סיכון? התשובה היא ממש לא. מסלולי החיסכון הבנקאיים הם הדרך הבטוחה ביותר להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. האינפלציה התמידית בישראל שעומדת על כ 2% מידי שנה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף שלכם. אנשים רבים הבוחרים במסלולי החיסכון הבנקאיים בודקים מידי תקופה את סך החיסכון ושמחים לגלות שהסכום מותר בעינו בתוספת כמה שקלים מהריבית החיובית. אך האמת היא שהסכום המספרי אכן נותר ללא שינוי, אך כוח הקנייה של הסכום יורד באופן קבוע מידי שנה.

סל הקניות מתייקר? כוח הקנייה של הכסף שלכם יורד!

הדוגמה הטובה ביותר שתבהיר לכם את פגיעת האינפלציה בכוח הקנייה של כל מטבע שעומד ללא תנועה (עם ריבית אפסית) בתוכניות חיסכון בנקאיות היא סל קניות בסופר שכונתי. עד לפני כעשר שנים הייתם יכולים למלא סל קניות מלא הכולל מגוון עשיר של מוצרים בסיסיים למשפחה ממוצעת בעזרת שטר בודד של 100 שקלים בלבד. כיום, אותו שטר בדיוק (בעל ערך מספרי זהה של 100 שקלים), לא יצליח למלא אף לא חצי מאותו סל קניות הכולל את אותם המוצרים בדיוק. הסיבה לכך היא עליות המחירים הכלליות ששחקו עם השנים את כוח הקנייה של המטבע ובעצם הפסידו את ערכו האמיתי. אז אם גם אתם חוששים להפסיד את הכסף שעמלתם עליו, חשוב שתדעו שהדרך הבטוחה ביותר להפסיד חלק בלתי מבוטל ממנו היא להשאיר אותו בתוכניות חיסכון בנקאיות ונטולות ריבית.

מתווך מקצועי ידע להכיר את מלוא הצרכים שלכם ולהתאים עבורם את הנכסים הטובים ביותר!

לפני שנצלול לכל היתרונות הגדולים של עולם הנדל"ן, חשוב שתכירו את שירותי תיווך נדל"ן מסחרי ותיווך נדל"ן לדירות מגורים. שירותי תיווך נדל"ן מסחרי מסייע לאנשים רבים לאתר את הנכסים המתאימים ביותר עבור מלוא הצרכים שלהם. המשקיע הממוצע אינו משקיע שעות ארוכות מידי יום לאיתור כל הנכסים החדשיםשירותי תיווך נדל"ן מסחרי מסייע לאנשים רבים לאתר את הנכסים המתאימים ביותר עבור מלוא הצרכים שלהם שנכנסים או יוצאים מהשוק, מה שמעמיד אותו בעמדת נחיתות בהשוואה למתווך מקצועי שמשתכר מסקירת השוק באופן אינטנסיבי ויומיומי. שירותי תיווך נדל"ן מסחרי יבטיחו לכם אנשי מקצוע מיומנים שמכירים את כל הנכסים המסחריים הקיימים באזור עבודתם. היכרות נרחבת זו תאפשר להם להציע לכם את הנכסים המתאימים ביותר לכל הצרכים שתפרטו בפניהם.

המתווכים של היום מקצועיים הרבה יותר מהמתווכים של פעם – החל משנת 1996 כל מתווך חייב לעבור מבחן קפדני של משרד המשפטים בשביל לעסוק בתחום!

חשוב להדגיש כי כל אדם המעניק שירותי תיווך נדל"ן מסחרי או תיווך נדל"ן למגורים חייב לעבור מבחן של משרד המשפטים. החל משנת 1996 חוק המתווכים בישראל קובע כי מתווך רשאי לקבל רישיון בתחום רק לאחר שלמד מגוון רחב של נושאים רלוונטיים ועבר את המבחן של משרד המשפטים. חוק זה העלה את רמתם המקצועית של כל המתווכים בישראל מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי עבור לקוחותיהם שנהנים משירות מקיף ומקצועי. תיווך נדל"ן מסחרי כולל את כל הנכסים המסחריים שאתם יכולים לחשוב עליהם, כאשר בראשם ניצבים המשרדים וחנויות הרחוב. רגע לפני שאתם נעזרים בשירותי תיווך נדל"ן מסחרי, חשוב שתכירו את היתרונות של השקעות נדל"ן בישראל, מסלולי ההשקעה הקיימים וההבדלים בין נדל"ן מסחרי לנדל"ן למגורים.

הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים בוחרים להשקיע את כל חסכונותיהם דווקא בעולם הנדל"ן הן:

  • שמירה על כוח הקנייה של הכסף מפני שחיקת האינפלציה

כפי שציינו מעלה, כסף שאינו מושקע בנכסים שמחירם עולה הקצב עליית האינפלציה לכל הפחות, חשוף לשחיקת כוח הקנייה שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על כל החסכונות שלכם מפני שחיקת האינפלציה היא להשקיע בנכסים שעולים ביותר מ 2% בכל שנה. נדל"ן היא האפשרות הטובה והבטוחה ביותר בגין הביקוש הקשיח שכמעט ולא נתון לשינוי.

  • הכנסה חודשית מעוגנת בחוזה משפטי

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ענף הנדל"ן הוא ההכנסה החודשית הקבועה שהוא מספק למשקיעיו. משקיעים שרוכשים נכסים להשקעה נהנים מהכנסה

חשוב להדגיש כי כל אדם המעניק שירותי תיווך נדל"ן מסחרי או תיווך נדל"ן למגורים חייב לעבור מבחן של משרד המשפטים

חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה משפטי. הכנסה חודשית זו משמשת רבים לצורכי הגדלת הפנסיה, יציאה לחופש כלכלי, הגדלת ההכנסות לטובת השקעות נוספות ועוד. אם גם אתם רוצים הכנסה חודשית קבועה ומעוגנת בחוזה לתקופות ארוכות, ענף הנדל"ן הוא ההשקעה הטובה ביותר עבורכם. השכרת נכסים בישראל מניבה למשקיעים כ 2.2% תשורה באזורי מרכז הארץ וכ 4.5% תשואה באזורי פריפריה. הסיבה לכך נעוצה במחירי הנכסים, מה שמוביל אותנו לאחד מכללי האצבע שאתם חייבין לזכור מתוך שינה.

כלל: ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. וכך גם להיפך, ככל שמחיר הנכס זול יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר.

  • עליית ערך הנכסים במרוצת השנים

מעבר להכנסה החודשית ולאחוזי התשואה השנתיים מהשכרת הנכסים, ענף הנדל"ן (הן בנדל"ן למגורים והן בנדל"ן מסחרי) מבטיח למשקיעים בו אפיק רווח נוסף מעליית ערך הנכסים במרוצת השנים. שוק הדיור בישראל נמצא בתנופה אדירה של למעלה משני עשורים רצופים בעליות מחירים. בעשורים האחרונים מחירי הדיור זינקו בלא פחות ממאות אחוזים כך שהמשקיעים בהם נהנו הן מהשכרתם והן מעליית ערכם. חשוב להדגיש כי במרוצת השנים עליות המחירים של דירות מגורים גבוהות יותר מעליות המחירים של הנדל"ן המסחרי, אך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים מסחריים גבוהה יותר מאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסי מגורים.

אז מה ההבדל בין נכסים למגורים לבין נכסים לצורכי מסחר שונים?

ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר של נדל"ן מסחרי על פני נדל"ן למגורים בגינם משקיעים רבים בוחרים דווקא בשירותי תיווך נדל"ן מסחרי.

  • הפרשי מחירים

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא מחירי הנכסים. נכסי נדל"ן למגורים עולים בעשרות אחוזים יותר בהשוואה לנכסי נדל"ן מסחרי. כפי שציינו לעיל, מחירי הדיור בישראל עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים, מה שגרם למחירי הדיור להאמיר עד כדי מצב בו משקיעים רבים לא מצליחים לרכוש נכסים להשקעה. לעומת זאת, מחירי נכסים מסחריים מאפשרים למשקיעים רבים עם הון עצמי יחסית נמוך להתחדש עם נכסים טובים ומבוקשים בפריים לוקיישן במחירים נמוכים משמעותית ממחירי הדיור באזור.

  • אחוזי תשואה חודשיים

היתרון השני הוא תוצאה ישירה של הכלל שציינו לעיל. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים מסחריים גבוהים יותר מאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת. שירותי תיווך נדל"ן מסחרי מסייעים למשקיעים רבים לאתר נכסים מסחריים המתאימים למידותיהם הן מבחינת עלויות והן מבחינת ציפיות הרווח מכל השקעה נכסי נדל"ן למגורים. שירותי תיווך נדל"ן מסחרי מסייעים למשקיעים רבים לאתר נכסים מסחריים המתאימים למידותיהם הן מבחינת עלויות והן מבחינת ציפיות הרווח מכל השקעה. אחוזי התשואה הממוצעים המתקבלים מהשכרת נכסים מסחריים נעים בין 5% ל 15% בעוד אחוזי התשואה הממוצעים המתקבלים מהשכרת נכסים למגורים נעים בין 2.2% ל 4.5% בלבד. אז לא רק שתשלמו פחות, אלא גם תרוויחו יותר.

הכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים והאטרקטיביים ביותר בישראל טרם בחירת המסלול המתאים ביותר עבורכם

לפני שאתם מתקבעים על מסלול השקעה מותאם למלוא הצרכים האישיים שלכם, חשוב שתכירו את כל מסלולי ההשקעה הגדולים והמבוקשים ביותר בישראל. שירותי תיווך נדל"ן מסחרי ותיווך נדל"ן למגורים יסייעו לכם לאתר את הנכסים המתאימים ביותר לכל מסלול.

  • נדל"ן מניב

נדל"ן מניב הוא מסלול ההשקעה הגדול ביותר בענף הנדל"ן והוא כולל רכישת דירת מגורים והשכרתה לתקופות זמן ארוכות. מסלול זה מתאפיין ברמת בטיחות גבוהה בגין הביקוש הקשיח לדיור, בקלות ההשקעה שלא מצריכה ידע מקצועי או ניסיון רב שנים, בהכנסה חודשית קבועה המעוגנת בחוזה משפטי ובשני אפיקי רווח שונים. לסיכום היתרונות, החסרונות והסיכונים הקיימים במסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול פשוט ובטוח המתאים למשקיעים בתחילת דרכם התעסקות עם שוכרים
מסלול הכולל הכנסה פסיבית סיכון בבחירת שוכרים שלא משלמים, לא שומרים על הדירה או לא מפנים אותה בתום התאריך הנקוב בחוזה
מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים אחוזי תשואה יחסית נמוכים העומדים על בין 2.2% באזורי מרכז לבין 4.5% באזורי פריפריה

 

  • נדל"ן מסחרי

מסלול השקעות זה דומה למסלול נדל"ן מניב. במסגרת המסלול המשקיעים רוכשים נכסים מסחריים כמו חנויות שונות או משרדים ומשכירים אותם לטווחי זמןשירותי תיווך נדל"ן מסחרי ותיווך נדל"ן למגורים יסייעו לכם לאתר את הנכסים המתאימים ביותר לכל מסלול. ארוכים. מסלול השקעות זה כולל מספר יתרונות על פני השקעות נדל"ן מניב אך מנגד, גם רמת הסיכון בו גבוהה יותר. היתרונות, החסרונות והסיכונים שאתם חייבים להכיר אודות מסלול נדל"ן מסחרי הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מחירי נכסים מסחריים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לנכסי מגורים רמות סיכון יחסית גבוהות (הביקוש לנדל"ן מסחרי אינו קשיח כמו הביקוש לדירות מגורים)
אחוזי תשואה גבוהים – כ 7% בממוצע עליית ערך הנכסים איטית יותר בהשוואה לעליות מחירי הדיור
הכנסה פסיבית מעוגנת בחוזה משפטי

 

  • רכישת דירה על הנייר

קבלנים רבים מציעים מספר דירות למכירה על הנייר בכל פרוייקט במטרה לנהל נכון את תזרים המזומנים. דירה על הנייר כוללת מספר חסכונות משמעותיים על פני דירה קיימת ולכן הקבלנים מציעים דירות אלה במחירים מוזלים. ההנחה נעה בין 10% ל 30% ממחירי השוק, כך שהמשקיע ייהנה מהדלתא שבין מחיר הרכישה למחיר המכירה. היתרונות, החסרונות והסיכונים למסלול זה הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק סיכון בבחירת קבלן שלא עומד בכל התחייבויותיו
ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים כלל ללא הכנסה פסיבית
רווח נזיל בתום תקופת הבנייה שארית התשלום צמודה למדד עד לקבלת המפתח

 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!