קבוצת רכישה למשרדים

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

 הדרך למשרד איכותי בזול מתחיל קבוצת רכישה למשרדים

הקמה והשתתפות בקבוצת רכישה לצורת הקמה של נדל"ן עשויה להיות אחת הדרכים היותר איכותיות להשגת רכוש בדמות נדל"ן לסוגיו השונים, במחירים שעשויים להיות נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי השוק, בנוגע לנכסים דומים אחרים. הקמת קבוצת רכישה למשרדים עשויה לסייע לבעלי עסקים, כמו גם ליזמים, להפחית באופן משמעותי את עלויות הרכישה. מהי בכלל קבוצת רכישה? מה היתרונות ומה החסרונות של קבוצת רכישה לנדל"ן? בשורות הבאות הרחיב מעט את היריעה בנושא.

קבוצת רכישה – מה זה בעצם

קבוצת רכישה למשרדים

קבוצת רכישה למשרדים ובכלל, הינה התארגנות של מספר אנשים, לבנייה של נכס נדל"ן חדש במשותף. היתרון הגדול והבלתי ניתן לערעור של רכישה באמצעות קבוצת רכישה, טמון בחיסכון האדיר בעלויות. מדובר בדרך כלל בפער מחירים של עשרות אחוזים, בין מחיר הבנייה של נדל"ן ל בין מחיר הרכישה שלו, דרך קבלן. הפער הזה הוא הגיוני, בהתחשב בסיכון הגבוה שהיזם נטל על עצמו בבניית הנכס, ובהשקעה העצומה בכסף ובמאמץ, שהיזם נוטל על עצמו. הקמה של קבוצת רכישה מאפשרת למעשה הקמה של הנכס באופן משותף, כאשר כל אחד מחברי הקבוצה משקיע את חלקו בעסקה. כך, עלויות הבנייה של הנכס מסתכמות בעלות רכישת הקרקע, חומרי הבניין, העבודה והפיקוח עליה, שיהיה נתון בידי גורמים מקצועיים. ופער המחירים? הפער הזה הוא בדיוק הרווח של כל אחד מהחברים בקבוצה.

קבוצת רכישה למשרדים

יכולה להיות גם קבוצה המתאגדת לצורך רכישה משותפת, ולאו דווקא לצורך בנייה של בניין משרדים. ההתארגנות המשותפת וההליכה בחזית אחידה מול בעלי הנכס המעוניינים למכור אותו, עשויה להוזיל גם כן את מחיר הרכישה, אף כי לא באחוזים כמו בבניית נכס חדש.

קבוצת רכישה למשרדים יתרונות וחסרונות

היתרונות של קבוצת רכישה למשרדים כבר הוזכרו לעיל בחלקם הגדול. עם זאת, ניתן להוסיף עליהם גם את האפשרות להתארגן אך ורק יחד עם אנשי או בעלי עסקים מסוימים, בעלי מטרות משותפות, אינטרס משותף או צורת חשיבה משותפת. בנוסף, במקרים מסוימים מדינת ישראל מעניקה הקלות במס לקבוצות רכישה, אם כי מדובר בעיקר בקבוצות שהתארגנו לצורת בניית דירות ולאו דווקא משרדים.

עם זאת, ייתכנו גם חסרונות להתארגנות מהסוג הזה. החיסרון העיקרי עלול לנבוע מהעובדה שאחד או יותר מחברי הקבוצה ימשוך את ההשקעה שלו ויפרוש מהשותפות, מה שעלול לעכב את לוח הזמנים לבנייה או לעצור אותה כליל. סיכון נוסף טמון בהתנהלות שגויה של הקבלן הממונה על הבנייה, שבגלל חוסר מקצועיות לא בוצע מעקב אחרי ההתנהלות שלו.

למרות האמור לעיל, בניית קבוצת רכישה למשרדים עשויה להיות הדרך הנכונה לרכישת נדל"ן, בעיקר כזה המיועד להיות חלק ממערך השירות של היזמים עצמם. אם יש לך עניין לבדוק את הנושא, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם, להמשך התהליך.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!