קבוצות רכישה נדל“ן

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

זוגות ומשפחות רבים בישראל מתמודדים עם סיטואציה לא פשוטה, מצב שאינו מאפשר להם לרכוש נכס גדול או גדול מספיק כפי שהיו רוצים במהלך עצמאי. הסיבות העיקריות כלך הן משום שמצד אחד מחירי הדירות בישראל, בעיקר באזור המרכז וגוש דן רק עולים כל הזמן ומצד שני אין לאותם זוגות ומשפחות את ההון העצמי ההתחלתי שהבנקים דורשים לקבלת משכנתא.

קבוצות רכישה נדל“ן מסחרי ומניב

לשם כך הוקמו קבוצות רכישה נדל“ן שמטרתן להוזיל בצורה משמעותית את עלויות הבנייה ולאפשר את המהלך הקריטי הזה שישפר בצורה משמעותית וניכרת את איכות החיים שלהם ושל משפחותיהם. למעשה, מדובר באחד הנושאים הכי חמים בישראל. אז מהי קבוצות רכישה, מה צריך לבדוק לפני שנכנסים לאחת מקבוצות הרכישה בישראל – על כך ועוד בפוסט הבא. קבוצת רכישה היא קבוצה של אנשים פרטיים כאשר הרעיון הכללי שעומד מאחוריה הוא לחסוך ולהוזיל את העלויות אשר צצות בתהליך של רכישת דירה.

קבוצת רכישה הטרנד החם הבא

הרי מדובר באחת ההחלטות הכי מורכבות ואולי קשות שאנחנו עומדים לקחת בחיינו ובסכום כסף מאוד גדול, אותו חסכנו במשך תקופה ממושכת. לכן, יש לא מעט אלמנטים, מאפיינים וקריטריונים שאנחנו חייבים לקחת בחשבון לפני שאנחנו מחליטים להצטרף לקבוצת רכישה נדל“ן.

מה חשוב לבדוק לפני ההצטרפות?

  1. מיהי קבוצת רכישה – חשוב לברר לגבי המוניטין והותק של מארגן הקבוצה בתחום הזה, לבדוק את גודל הקבוצה, מה הניסין של היועצים הלוקחים חלק בפרויקט ולא פחות חשוב לבדוק מה האינטרס של מארגן הקבוצה, כלומר האם הוא שומר לעצמו דירות בפרויקט שצפוי להיבנות.
  2. היחסים בין חברי הקבוצה – כדאי להתייחס למערכת היחסים בין האדם שמארגן את קבוצת הרכישה לבין חבריה ועורך הדין שמייצג את הקבוצה. אולי זה נשמע כמו פרט שולי, אך למעשה מדובר באחד האלמנטים הכי מורכבים בקבוצות רכישה. חשוב לבדוק שאין ניגוד עניינים ושנסגרו כל מיני עסקאות והבטחות עוד לפני שבכלל יש הבטחה לפרויקט.
  3. תוספות אקסטרה – חשוב לבדוק על מה אתם בדיוק משלמים ולראות שלא מתווספים קילומטרזים והטבות לדירות מסוימות כמו מרפסות שייבנו רק בחלק מהדירות או בריכות שחיה, פסיליטיז שאתם צפויים לשלם בלי להנות מהם.
  4. גודל הקבוצה – ככל שהקבוצה גדולה יותר, כל תהליך הבנייה והמימון הופכים מורכבים יותר.
  5. מימון – אחד הדברים הכי חשובים בכל פרויקט של קבוצת רכישה הוא נושא המימון שבלעדיו מן הסתם אין פרויקט. יש לוודאקבוצות רכישה נדל“ן שהכסף מועבר לחשבון הנאמנות של נציגי הקבוצה ולא לשום מקום אחר.
  6. מה מצב הנכס? – לפני שמצטרפים לקבוצת רכישה חשוב לוודא שהקרקע בכלל מופשרת ומיועדת לבנייהולבדוק מה לוח הזמנים הצפוי לתהליך הבנייה ומתי הפרויקט אמור להסתיים.

ככל שנהיה יותר מעורבים בתהליך ונשאל יותר שאלות, כך רמת הסיכון שלנו תרד. למידע נוסף על קבוצות רכישה נדל“ן השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם ממש בקרוב עם מענה מדויק ומקצועי על כל השאלות.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!