אנליסט נדל"ן – בחרו נכון את אנשי המקצוע שלכם!

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

משקיעים רבים בוחרים להיעזר בליווי מקצועי של אנליסט נדל"ן במטרה לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבור כל הצרכים שלהם. אם גם אתם חושבים להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הטיפים החשובים של אנליסט נדל"ן מקצועי שאתם חייבים להכיר. אך גם אם אתם חוששים מהשקעות ולא חשבתם להשקיע את כלל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, הן יוכלו לחסוך לכם לא מעט כסף מידי שנה.

האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של החיסכונות שלכם – כך ניתן להגן על הכסף מפני שחיקהמשקיעים רבים בוחרים להיעזר בליווי מקצועי של אנליסט נדל"ן במטרה לבחור את ההשקעה הטובה ביותר עבור כל הצרכים שלהם

אנשים רבים חוששים להשקיע בענף הנדל"ן בטענה כי מחירי הדיור בישראל בועתיים לאחר גל עליות ארוך שנים של מאות אחוזים. מחירי הנכסים הספיקו להכפיל ואף לשלש את ערכם בעשורים האחרונים, מה שגורם לרבים לחשוב שהירידות בפתח. החלופה הגדולה ביותר בישראל להשקעות נדל"ן היא תוכניות חיסכון בנקאיות. תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לכלל הבוחרים בהן רמת בטיחות גבוהה ללא חשיפה לאפיקי השקעה כלל. אך האם ערך הכסף באמת נשמר בתוכניות הללו? התשובה היא לא. האינפלציה בישראל עומדת על כ 2% בכל שנה, גבוה בהרבה מהריבית החיובית המוענקת לבוחרים בתוכניות החיסכון הבנקאיות. האינפלציה שוחקת את כח הקנייה של הכסף, מה שאומר שכלל הבוחרים בתוכניות הללו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה.

האם זה הזמן הנכון לקנות נדל"ן בישראל? הכירו את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע

אנליסט נדל"ן מקצועי מכיר היטב את כל מסלולי ההשקעה הקיימים, יודע לבחון היטב את מצב השוק
 

אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על כל חסכונותיכם מפני שחיקת האינפלציה היא השקעות נדל"ן. אנליסט נדל"ן מקצועי מכיר היטב את כל מסלולי ההשקעה הקיימים, יודע לבחון היטב את מצב השוק ולהעריך העם הירידות בפתח או שמא המחירים צפויים להמשיך לזנק. אחת הנקודות הבסיסיות ביותר שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו להשקיע בענף הנדל"ן היא מאזן הכוחות המשפיע על תנועות מחירי הדיור. אנליסט נדל"ן מקצועי מדגיש כי עליות המחירים מהשנים האחרונות אינן מעידות על בועה בשוק וצפי לירידות ארוכות שנים. בשביל לבחון האם מחירי הדיור בישראל בועתיים וצפויים לרדת בקרוב, חשוב לבחון את מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע.

  • ביקוש – הביקוש לדיור בישראל נגזר ממספר משתנים, והם: ריבוי טבעי, הגירה חיובית, כמות גדולה של מתגרשים וכמות גדולה של משקיעים.
  • היצע – ההיצע בישראל נגזר בעיקר מהתחלות הבנייה החדשות.

בדיקה מקצועית מעלה – הביקוש גבוה מההיצע הקיים!

אנליסט נדל"ן מקצועי יודע כי הביקוש לדיור בישראל גבוה משמעותית מההיצע הקיים, מה שאומר שהמחירים בישראל אינם מנופחים ואף אינם צפויים להיבלםאנליסט נדל"ן ידע להתאים עבורכם את המסלול המיטבי שיענה על מירב הצרכים האישיים שלכם

בשנים הקרובות. אנשי מקצוע רבים בתחום טוענים כי שלבי הבירוקרטיה לקבלת אישורי בנייה ארוכים ומורכבים, מה שמאט את קצב גידול ההיצע ומחזק את המשך עליות מחירי הדיור.

אז אם גם אתם חושבים להשקיע בענף הנדל"ן, חשוב שתכירו את מסלולי ההשקעה המרכזיים

  1. נדל"ן מניב – השקעות נדל"ן מניב כוללות רכישת נכסים והשכרתם לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה הינו המסלול הגדול ביותר בענף.
  2. נדל"ן על הנייר – השקעות נדל"ן על הנייר כוללות רכישת נכסים על הנייר במחירי פריסייל המגלמים הנחה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. בתום בניית הדירה, המשקיעים ימכרו את הנכס במחירי שוק.
  1. אקזיט בנדל"ן – השקעות אקזיט כוללות איתור נכסים במחירים נמוכים ממחירי השוק, השבחתם על ידי שיפות קוסמטי ומכירה במחירי שוק מספר חודשים לאחר הרכישה.

אנליסט נדל"ן ידע להתאים עבורכם את המסלול המיטבי שיענה על מירב הצרכים האישיים שלכם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!