רובע הנחל

אשדוד
הפרויקט ממוקם בסמוך אל חוף הים, בקרבת עורקי התחבורה המרכזיים ושטחי מסחר ותעסוקה רבים.
רובע הנחל אשדוד משתרע על פני 667 דונם.
איפה בדיוק? בין אשדוד במערב, בני דרום וניר גלים מצפון וכביש 4 ממזרח, ממש על שפת נחל לכיש.
בתכנון

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

סטטוס: בתכנון

אודות הנכס:

העיר אשדוד הולכת ונהיית יעד פופולרי עבור השקעות נדל"ן בישראל. כן, בשנים האחרונות אשדוד עוברת מהפכה של ממש. העיר ה-6 בגודלה בישראל מבחינת היקף האוכלוסייה שלה (שבשנת 2021 קרובה לרבע מיליון תושבים), חווה כבר תקופה ארוכה תנופת פיתוח אדירה וכוללנית בהתאם לחזון העירייה המקומית.
בשנים האחרונות נולדו באשדוד המוני פרויקטים למגורים (לרבות רובע נחל אשדוד אליו נגיע כעת). אל היער התווספו גם שטחי מסחר ותעסוקה רבים, שטחי תעסוקה ותיירות, ואשדוד אפילו הולכת להתקשט בנמל חדש ובשדרוג של המרינה הקיימת. מחירי הדירות והקרקעות בעיר ממשיכים במגמת עלייה ואת קו הרקיע העירוני תופסים מגדלי יוקרה, מבנים רבי קומות, מתחמי משרדים ותעסוקה ועוד פרויקטים רבים.
כל אלו יחדיו משכו אל העיר אשדוד עניין רב והנה כעת יותר ויותר משקיעים ישראלים החליטו כי הביטו יותר מדי זמן מהצד ורוצים כעת להיות חלק מהצמיחה של העיר כל עוד המחירים עדיין נגישים. וכאן בדיוק נכנס לתמונה פרויקט רובע הנחל אשדוד.

סוגי יחידות זמינות:

קרקע להשקעה

יזם הפרויקט: FEDERMAN

למה כדאי לקנות?

את הביטחון והגיבוי למשקיעים בפרויקט רובע הנחל אשדוד מעניק תקן 22 לשמאות מקרקעין. תקן זה מעוגן בחוק ומהווה אינדיקטור אובייקטיבי עבור כל משווקי הקרקעות וכל משקיעי הנדל"ן. תקן 22 מספק לכם בדיקת שמאי מקיפה של עתודות הקרקע למכירה, היתכנות כלכלית וצפי פרק הזמן עד להפשרה והכשרת הקרקעות בפרויקט. תקן 22 לשמאות מקרקעין הוא יוזמה מבורכת עבור משקיעי נדל"ן בישראל. הוא זה ש"כופה" על כל הצדדים המעורבים בפרויקט שקיפות מלאה באשר למחירו הנוכחי והעתידי של הקרקע/הנכס לפני ואחרי ההשקעה.
כשזה נאמר, דעו לכם כי לפי דו"ח שמאות ע"פ תקן 22 – השבחת קרקעות ברובע נחל אשדוד יכולה להסתכם עבורכם ברווח של עשרות אחוזים! השקעה מוקדמת בפרויקט רק תגדיל את הסיכויים שלכם להשגת תשואה גבוהה יותר.
לסיום, אם תחושת הביטחון היא פרמטר בלתי נפרד עבורכם כשמדובר בהשקעת נדל"ן בישראל, היו סמוכים ובטוחים שרובע הנחל אשדוד זהו הפרויקט שיוכל להבטיח לכם זאת ולהשיג עבורכם נחת כלכלי בעתיד. ברובע נחל אשדוד נמצאות עתודות הקרקע האחרונות בהחלט שבעיר. קרקעות שבעיני רבים, טומנות בחובן הזדמנות נדירה עבורכם להיכנס להשקעת נדל"ן אטרקטיבית שצפויה לשפר את העתיד הכלכלי שלכם.

ישראל – אשדוד – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים