איך לבחור בית השקעות מומלץ?

בחירה להשקיע את הכסף שלכם היא בחירה חכמה אך כזו שצריכה להיעשות בזהירות רבה. בית השקעות מקצועי יהיה אחראי במידה רבה על בחירת יעדי ההשקעה שלכם ובסוגי המוצרים והשירותים שצפויים לעמוד ביעדים שהצבתם. כלל הצרכים הפיננסיים שלכם והאנשים איתם אתם עובדים צפויים לעבור שינויים במהלך הזמן, ולכן יהיה זה סביר להניח שסכומי הכסף וסדרי העדיפויות שלכם בנוגע להשקעות ישתנו ממקום למקום ומזמן לזמן.

כאן נציין מספר דגשים מרכזיים לבחירת בית השקעות מומלץ

ראשית, עליכם לזהות את הצרכים הפיננסיים שלכם- מהן המטרות המרכזיות של ההשקעה וכמובן מהם הסכומים עליהם אנחנו מדברים. עליכם להבין את הסוגים השונים של ההשקעות ומה כל סוג של השקעה יכולה להציע לכם. כדי לבחור בתי השקעות מומלצים, חשוב מאוד לבדוק את הרקע, ההיסטוריה והתשואות של בית ההשקעות אותו אתם בודקים.

כיצד לבחור מהימנות של בית השקעות מומלץ

שיטה אחת מאוד בסיסית לבדיקת מהימנות בתי השקעות מומלצים או ברוקרים הוא לפי הצלחות ומגמות. בחינה של כמה שיותר זמן בית ההשקעות עובד והצליח להשיג רווחים נאים ללקוחות יכולה להעיד על טיבו. מומלץ לשאול חברים, שכנים וקרובי משפחה שאין להם אינטרס להרוויח על חשבונכם מהצד, לגבי בית השקעות מומלץ שבאמת עשה להם תשואות נאות. בררו לגבי השמות של אנשי המקצוע, כמה זמן הם עשו איתם עסקים,  עד כמה הם הסתכמו על העצות והתובנות שלהם וכמה מהם יישמו בשטח,  באיזו תדירות הם יצרו קשר עם בית ההשקעות ובאילו פלטפורמות.

במידה ואין לכם עם מי לברר או על מי לסמוך לגבי השאלה של איך לבחור בתי השקעות מומלצים שכדאי להשקיע בהם, תוכלו כמובן לשאול ולברר דרך המעסיקים שלכם, הארגון או האיגוד בו אתם חברים. גופים גדולים ותאגידים קשורים הרבה מאוד פעמים למסחר, שוק ההון ובתי השקעות שממנפים את הרווחים שלהם.

מה כדאי לשאול את בית ההשקעות

בחירה של ברוקרים ובתי השקעות מקצועיים דורשת התחשבות בכל ההיבטים האישיים והמקצועיים שלכם ובכל הנוגע לכספים אותם חסכתם ואתם מעוניינים להשקיע. כשאתם מראיינים בית השקעות מומלץ כמו אנשי מקצוע בתחום ההשקעות, תרצו לברר בנוגע למספר עניינים, כמו איזה ניסיון יש לבית ההשקות עם אנשים עובדים בסטטוס שדומה לזה שלכם? באילו רישיונות ברוקרים או בתי השקעות מחזיקים? האם יש להם תחומי התמחות מיוחדים? אילו מוצרים ואפיקי השקעה הם ממליצים ומדוע?

על מה אתם משלמים

כמובן בית השקעות מומלץ לא יסתיר מכם מידע, וגם כזה שיש לו פוטנציאל רווחי יצטרך לעדכן אתכם בנוגע למחירון. תצטרכו לברר כמה לשלם עבור השירותים של בית ההשקעות או ברוקרים שאתם עובדים איתם, מה ם התעריפים והעמלות שהם גובים עבור השירותים וכו'.

זכרו – אתם נותנים לבית ההשקעות או ברוקרים לטפל בכסף שלכם שעבדתם ועמלתם עליו. אתם חייבים לסמוך עליהם במאת האחוזים!

 

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!