הר 1202

הוד השרון
לצד תוכנית המתאר של הוד השרון, שצפויה להכפיל את כמות התושבים בעיר מ- 64 אלף ל-128 אלף תושבים, אושרה גם תוכנית הר 1202 הוד השרון באזור הצפון-מזרחי של העיר:
במסגרת התוכנית המשתרעת על פני שטח בן 1,287 דונם תוקם שכונת מגורים חדשה ובה למעלה מ- 4,200 יחידות דיור חדשות, מתחמי תעסוקה ומסחר, מתחמי ספורט ונופש ומוסדות ציבוריים.
וכמובן, כיאה לעיר שרוצה להמשיך ולשמור על ערכי הטבע היפהפה שלה, אל הבנייה האינטנסיבית של התוכנית יתווספו עוד שכבות של פארקים ירוקים בהוד השרון.
בתכנון

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

סטטוס: בתכנון

אודות הנכס:

הוד השרון, העיר הממוקמת באזור המרכז, משלבת באופן סימולטני מרקם עירוני עם סביבה כפרית מלאה בפארקים וגנים ירוקים.
בתוך כל זה, העיר רושמת מדי שנה עלייה במדדי הצמיחה הכלכלית, החברתית והחינוכית. כל אלו יחדיו הופכים את הוד השרון לאחת מהערים המובילות בישראל, לבטח באזור מרכז הארץ כולו.
מכוח תוכנית הר 1202 הוד השרון שזכתה לאישור על ידי הוועדה המחוזית ב-2015, לצד תוכנית המתאר העירונית של הוד השרון (הר/2050), האזור כולו עובר בימים אלו מתיחת פנים משמעותית. במילים אחרות, התוכנית הזו ניצבת בראש סדר העדיפויות של עיריית הוד השרון. אז אם חשבתם להרוויח מהשקעת נדל"ן ייחודית – מומלץ להציב את תוכנית הר 1202 הוד השרון הזו בראש סדר ההשקעות שלכם.
מצב תכנוני:
תוכנית הר/1202 הוד השרון אושרה בשלושת הוועדות הרלוונטיות.
הקרקעות כוללות רישום מלא בטאבו וזכויות במתחם.
הקרקע היא פרטית וניתנת למימוש בכל זמן.

סוגי יחידות זמינות:

קרקע להשקעה

יזם הפרויקט: FEDERMAN

למה כדאי לקנות?

יתרונות פרויקט הר 1202 הוד השרון:
4,217 יחידות דיור חדשות
230 אלף מ"ר שטחי תעסוקה
40 אלף מ"ר שטחי מסחר
הפרויקט תוכנן על פי חזון משרד דב קורן אדריכלים
תושבי השכונה החדשה בצפון-מזרח הוד השרון ייהנו גם מקרבה לתחנות רכבת ועורקי תחבורה מרכזיים, ביניהם כביש 531 המחבר בין כביש מס' 6 במזרח וכביש 5.

ישראל – הוד השרון – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים