רכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה, כך ניתן ליהנות מתשואה של כ 100% על הכסף

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

המדריך להשקעות נדל"ן בטוחות ורווחיות!

לא מעט אנשים בוחרים להשקיע את מיטב חסכונותיהם בהשקעות נדל"ן שונות. עולם הנדל"ן כולל לא מעט אפיקי השקעה שונים שכדאיהמדריך להשקעות בטוחות - לרכוש נכס מקבלן ללא היתר בניה שתכירו לפני שתבחרו את מסלול ההשקעה המתאים לכם ביותר. במדריך המלא להשקעות נדל"ן שונות נגע בכל מסלולי ההשקעה הגדולים ביותר, נסביר מדוע חיסכון בתוכנית חיסכון בנקאית גורם לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה, נכיר את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי שוק הדיור בישראל, נבחן את מצב השוק לאחר למעלה משני עשורים רצופים של עליות וכמובן שנכיר את כל אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר המסייעות למשקיעי נדל"ן רבים לממן את כל השקעותיהם. נתחיל בסיבה המרכזית בגינה תוכניות חיסכון בנקאיות גורמות לכם להפסיד לא מעט כסף מידי שנה. אנשים רבים סבורים שהדרך הטובה ביותר לשמור על ערך כספם מפני הפסדים הוא לשכן אותו בבנק בתוכנית חיסכון טובה שתניב חלקיקי אחוזי תשואה חיובית לאורך השנים. ברור לכולם שלא מדובר ברווח גדול, אך לפחות הפסד בטוח שלא יהיה. אך לא כך הדבר, חיסכון בתוכניות חיסכון בנקאיות היא הדרך הבטוחה ביותר להפסד כלכלי משמעותי מידי שנה.

שומרים את כספיכם בתוכניות חיסכון של הבנק? דעו שאתם מאבדים כ 2% מידי שנה!

איך אפשר להפסיד כסף מידי שנה באופן קבוע אם הוא שמור בתוכניות חיסכון שאינן חשופות למסלולי מניות שונים? במילה אחת, אינפלציה. האינפלציה התמידית בישראל עומדת על כ 2% מידי שנה. מה זה אומר? במילים פשוטות זה אומר שערך הכסף שלכם נשחק. אמנם מבחינה מספרית, תוכניות חיסכון שונות בבנק ישמרו על מספר השקלים שלכם, אך ערכם ירד בכ 2% מידי שנה. כלומר, אם הכנסתם לחיסכון 10,000 שקלים, ישארו לכם אותם 10,000 שקלים גם בעוד עשור שנים קדימה, אך הם יהיו שווים הרבה פחות. האינפלציה היא עליית מחירי השוק כך שהכסף שאינו בתנועה נשחק וקונה הרבה פחות.

אם לפני עשור שנים יכלתם למלא סל קניות למשפחה ממוצעת ב 50 שקלים בלבד, הרי לנו שכיום אותם 50 שקלים בדיוק לא יצליחו למלא אף לא רבע מאותו סל הכולל את אותם מוצרים. הסיבה לכך היא האינפלציה שגורמת לעליית מחירים בכ 2% מידי שנה, מה ששוחק את ערך הכסף שנשאר בבנק ללא כל תזוזה. אז החלטתם להשקיע את כל חסכונותיכם אך אתם מחפשים מסלול בטוח? השקעות נדל"ן יכולות להתאים לכם. לפני שניגע בכמה פרטים חשובים אודות מחירי הדיור בישראל לאחר שני עשורים רצופים של עליות ונכיר את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות המחירים, חשוב שתכירו את אחד המסלולים הגדולים ביותר להשקעה, רכישת דירה מקבלן על הנייר במחירי פריסייל.

הכירו את אחד ממסלולי ההשקעה האטרקטייבים ביותר – רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל המגלמים הנחות של כ 20% ממחיר השוק!

לא מעט משקיעים בוחרים ברכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה במחירי פריסייל נמוכים במיוחד במטרה ליהנות מהדלתא שבין מחיר הרכישה המוזל לבין מחיר המכירה במחירי שוק. אז איך זה עובד? קבלנים רבים מציעים למשקיעים לרכוש דירה מקבלן ללא היתר בנייה על הנייר במטרה להתחיל להזרים כסף לפרוייקט לניהול נכון ומוצלח תקציבית. הקבלנים זקוקים לתזרים מזומנים חיובי כבר בתחילת הפרוייקט ולכן הם בוחרים למכור דירות שעדיין לא נבנו. אבל למה במחירי הנחה אתם שואלים? הקבלנים מבינים שרמות הסיכון ברכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה על הנייר בלבד גבוהות משמעותית בהשוואה לרכישת דירה קיימת. מעבר לרמות הסיכון הגבוהות, המשקיע שירכוש דירה מקבלן ללא היתר בנייה ידרש להמתין לא מעט שנים עד לקבלת המפתח, מה שאומר שבכל השנים הללו הוא לא מקבל שום תמורה עבור השקעתו (בשונה מרכישת דירה קיימת המאפשרת למשקיע להשכיר אותה וליהנות מהכנסה חודשית קבועה מהיום הראשון).

ניהול נכון של העסקה גם ללא הון עצמי גבוה – הכל על מועד הרכישה ומועד המכירה!

מהסיבות הללו הקבלנים מציעים דירות חדשות על הנייר במחירי פריסייל המגלמים הנחה משמעותית של בין 10% ל 30% ממחירי השוק. ככל ששלבי הפרוייקט יתקדמו, כך מחיר הנכס יעלה וידביק את הפער שבין מחיר הפריסייל לבין מחיר השוק. סמוך לקבלת המפתח המשקיע יכול למכור את הדירה במחירי שוק ואף מעט למעלה מכך וליהנות מכל ההפרש שבין מחיר הקנייה למכיר המכירה. אך חשוב להדגיש ולומר, לא כל רכישת דירה במחירי פריסייל בטוחה ומשתלמת. משקיעים רבים אוהבים את מסלול השקעות זה בגין מספר יתרונותיו הגדולים שמיד נמנה מטה, אך חשוב להבין כי רכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה כרוכה ברמות סיכון יחסית גבוהות בהשוואה להשקעות נדל"ן מקבילות. בחירת קבלן או יזם מפוקפקים עלולה לגרום לאיחורים משמעותיים במקרה הטוב או אף לפגיעה משמעותית בפרוייקט כולו במקרה הפחות טוב.

כך תקטינו משמעותית את הסיכונים הקיימים ברכישת דירה על הנייר

לכן, אם אתם רוצים להשקיע את חסכונותיכם במסלול השקעה זה של רכישת דירה מקבלן במחירי פריסייל, חשוב להקפיד על הדגשיםרכישת דירה מקבלן שאין בבעלותו היתר בנייה הבאים:

  1. לבדוק לעומק את ניסיונו של הקבלן – לפני שאתם רוכשים דירה מקבלן על הנייר במחירי פריסייל, חשוב לבדוק את כל הפרוייקטים הקודמים שהוא הרים. במידה ומדובר בקבלן מוכר וותיק שעוסק לא מעט שנים בתחום והרים בהצלחה פרוייקטים רבים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בהשקעה בעלת סיכון נמוך באופן יחסי.
  2.  ליצור קשר עם רוכשי דירות מהקבלן – גם בפרוייקטים הקודמים של הקבלן שלכם נמכרו דירות על הנייר במחירי פריסייל, מה שאומר שישנם לא מעט אנשים שכבר עברו את התהליך שאתם מתכננים לעבור עם אותו קבלן בדיוק. משקיעים רבים בוחרים ליצור איתם קשר במטרה לוודא שהקבלן עמד בכל חובותיו, הקפיד על עמידה בזמנים, ניהל נכון את כל התקדמות הפרוייקט וסיים את הבנייה ברמת גימור גבוהה.
  3. לוודא שיש בנק ערב לפרוייקט – פרוייקטים רבים מלווים על ידי בנק ערב המקנה רמת בטיחות גבוהה לכלל המשקיעים. בנק ערב לפרוייקט מביע את אמונו בהצלחת הפרוייקט ומבטח את כל כספי המשקיעים. לכן, משקיעי נדל"ן רבים לא מוכנים להתפשר על רכישת דירה על הנייר במחירי פריסייל בפרוייקטים ללא ערבות בנקאית.
  4. לבדוק אם הקבלן קיבל היתר בנייה – שלב קבלת היתר הבנייה הוא שלב הכולל לא מעט בירוקרטיות מורכבות שעלולה לעכב את השלמת הפרוייקט בחודשים ארוכים. מעבר לכך, לפני שהקבלן קיבל את היתרי הבנייה שלו, רמות הסיכון בהשקעה בפרויקט גבוהות הרבה יותר. מנגד, חשוב לדעת כי ככל שהמשקיע ירכוש דירה על הנייר בשלב מוקדם יותר, כך המחיר שהוא ידרש לשלם יהיה נמוך יותר. משקיעים רבים בוחרים לוותר על ההנחה הנוספת ומשקיעים בפרוייקטים לאחר קבלת היתר בנייה בלבד.

לאחר שנגענו בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם להקטין משמעותית את רמות הסיכון בהשקעה חשוב לגעת גם בכמה מהיתרונות הגדולים ביותר של מסלול זה. לא מעט משקיעים בוחרים לרכוש דירה מקבלן על הנייר במחירי פריסייל ולא בכדי.

הכירו את כל היתרונות הגדולים ביותר של רכישת דירה מקבלן עוד טרם תחילת בנייתה

ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים עליהם משקיעים רבים מצביעים בהשקעות פריסייל:

  1. השקעה ללא צורך בהתעסקות עם שוכרים – משקיעים רבים שבוחרים להשקיע במסלול רכישת דירה מקבלן על הנייר במחירי פריסייל מסבירים כי מסלול השקעה זה פסיבי לחלוטין. בשונה ממסלול רכישת דירה קיימת להשקעה, בו תידרשו לחפש שוכרים ולענות לכל צורכיהם במהלך התקופה שהם גרים בדירתכם, במסלול השקעה על הנייר כל שתידרשו לעשות זה להמתין בסבלנות עד לקבלת המפתח. המשקיע במסלול זה רוכש דירה על הנייר, ממתין לקבלת המפתח ומוכר אותה ברווח במחיר גבוה יותר בכ 20% ממחיר הרכישה שלו.
  2. השקעה נזילה – מסלול רכישת דירה על הנייר מבטיח למשקיע לקבל את כל כספו חזרה בתוספת הרווח לאחר תום כל שלבי בניית הפרוייקט. השקעה נזילה זו מצריכה המתנה של בין שנתיים לארבע שנים לכל היותר, לאחריה המשקיע יקבל את הקרן והרווח לכיסו. בשונה מכך, מסלולי השקעות ארוכי טווח בנדל"ן מבטיחים למשקיע רווח תיאורטי (כמו עליית ערך הנכס), שהוא יוכל לממש רק בעת היציאה מהעסקה.
  3. תנאי תשלום אטרקטיביים: 80/20 – קבלנים רבים מבינים כי רכישת דירה על הנייר מגלמת רמות סיכון גבוהות וחיסרון משמעותי של חוסר יכולת להשכיר את הדירה וליהנות מהכנסה חודשית קבועה. לכן, מעבר להנחה הגדולה של בין 10% ל 30% ממחירי השוק הם גם מציעים תנאי תשלום אטרקטיביים במיוחד. קבלנים רבים מציעים למשקיעים שלהם לשלם 20% משווי הדירה בעת החתימה ועוד 80% משווי הדירה עם קבלת המפתח. אפשרות תשלום זו כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים כאשר המרכזיים שבהם הם: הורדה משמעותית של רמות הסיכון בעסקה וכמובן אפשרות להשקיע גם עם הון עצמי נמוך. משקיע שמשלם רק 20% משווי הדירה נמצא בנקודה נוחה מבחינת רמת הסיכון. רוב מוחלט של שווי הדירה ישולם רק עם קבלת המפתח. חשוב מכך, אפשרות זו פותחת את מסלול השקעה זה בפני משקיעים קטנים רבים ללא הון עצמי גבוה. משקיעים קטנים יכולים לשלם 20% משווי הדירה ולמכור אותה קצת לפני קבלת המפתח, מה שאומר שהם לא ידרשו לשלם את עלות הדירה כולה בכלל.
  4. אחוזי תשואה גבוהים במיוחד – תנאי התשלום האטרקטיביים מאפשרים למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד על כספם. כיצד? רכישת דירה מקבלן על הנייר במחירי פריסייל ובתנאי תשלום של 80%/20% מאפשרת למשקיעים רבים לעשות את הצעד הבא. נניח שמחיר השוק של הדירה הוא 1,000,000 שקלים והמשקיע קיבל עליה הנחה ממוצעת של מחירי פריסייל בת 20%. המחיר שהוא נדרש לשלם עבור הדירה הוא 800,000 שקלים. בעת החתימה הוא ישלם רק 20% מעלות הדירה, שהם 160,000 שקלים. כחודש לפני קבלת המפתח המשקיע יכול למכור את הדירה במחירי שוק של כ 1,000,000 שקלים (בהנחה שהמחירים לא עלו במהלך שנות הבנייה), מה שמבטיח לו רווח של 200,000 שקלים. כלומר, מהשקעה של 160,000 שקלים בלבד, המשקיע נהנה מרווח של כ 200,000 שקלים שהם יותר מ 100% רווח על השקעתו תוך מספר שנים בודדות.

נשמע לכם מעניין? זהו רק מסלול השקעה אחד מבין מגוון רחב של מסלולי השקעה בעולם הנדל"ן. חשוב לחזור ולהדגיש כי ככל שהדירה רחוקה יותר מקבלת המפתח, כך רמות הסיכון בהשקעה גבוהות יותר וכך גם ההנחה שתקבלו צריכה להיות גדולה יותר. לכן, רכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה מגלמת רמות סיכון יחסית גבוהות המחייבות אותו להעניק לכם הנחות משמעותיות. לפני שנגיע לעוד מספר מסלולי השקעה גדולים ואטרקטיביים, חשוב שתכירו את מצב מחירי הדיור בישראל וכן את הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות המחירים.

כך תדעו לבחור נכון את הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל – מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע!

איפה כדאי לרכוש דירה מקבלן חוששים שמחירי הדיור בישראל בבועה שעתידה להתפוצץ בקרוב? אחרי למעלה משני עשורים רצופים של עליות בנות מאות אחוזים בכלל אזורי המדינה יש לא מעט אנשים שחושבים כך. בעזרת היכרות מעמיקה עם הכוחות הגדולים המשפיעים על תנועות מחירי הדיור ניתן לבדוק האם מחירי הדיור בישראל אכן נמצאים בבועה שעתידה להתפוצץ בקרוב ולהוביל לירידות מחירים או שמא מחירי הדיור ימשיכו את דרכם צפונה גם בשנים הקרובות. אז הכוחות הגדולים ביותר המשפיעים על תנועות מחירי הדיור הם הביקוש וההיצע. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים לזכור מתוך שינה הוא: ככל שרמות הביקוש גבוהות יותר מההיצע הקיים, מחירי הדיור עולים וכן להיפך, ככל שההיצע הקיים גדול יותר מהביקוש הקיים לדיור, מחירי הדירות יורדים.

משקיעי נדל"ן מקצועיים בוחנים את רמות הביקוש וההיצע בכל שוק שהם מתכוונים להשקיע בו במטרה לוודא שההשקעה שלהם תוכיח את עצמה כנכונה עם עליות מחירים. ומה לגבי ישראל? מאזן הכוחות בין הביקוש להיצע הישראל ברור. הביקוש גבוה משמעותית מההיצע הקיים ולכן מחירי הדיור עולים במשך למעלה משני עשורים רצופים ללא כל רסן. על אף ניסיונותיהן של ממשלות רבות להוריד או לפחות לבלום את העליות, ניסיונותיהם עלו בתוהו והמחירים המשיכו לעלות מסיבה פשוטה, שהביקוש גבוה מההיצע.

מרכיבי הביקוש בישראל לא משאירים סיכוי להיצע – זו הסיבה בגינה מחירי הדיור בישראל לא מפסיקים לעלות

הריבוי הטבעי המהיר בישראל, אחוזי הגירושים הגבוהים וההגירה החיובית לא משאירים סיכוי להדביק את הפער שבין רמות הביקוש הגבוהות להיצע הקיים. לכן, בעתיד הקרוב נדמה שמחירי הדיור בישראל עדיין צפונה, על אף שעלו כבר מאות אחוזים בשני העשורים האחרונים. אך מה לגבי העתיד הרחוק? בעזרת שיטה פשוטה ניתן להעריך מה צפוי להיות עם מחירי הדיור בעוד מספר שנים קדימה. בחינת הביקוש לעומת ההיצע מאפשרת למשקיעים להעריך את פני השוק בטווח הקצר. במטרה להעריך את הטווח הארוך, חשוב להשוות את קצב גידול הביקושים לקצב ריבוי התחלות הבנייה החדשות. במידה וקצב גידול הביקושים מהיר יותר מקצב התחלות הבנייה החדשות, נדמה שניצחון הביקושים ימשיך לעוד שנים ארוכות ויבטיח עליות מחירים. מנגד, במידה וקצב התחלות הבנייה החדשות מהיר יותר מקצב גידול הביקושים, הדבר יגרום לבלימת המחירים ואף לירידתם במידה והמגמה תמשיך.

כמה מהערים הכדאיות ביותר להשקעה בישראל

אז לפני שאתם בוחרים את האזור בו תרצו לרכוש דירה מקבלן על הנייר, חשוב שתבחנו לעומק את מאזן הכוחות בין רמות הביקוש לבין ההיצע הקיים באזור. במידה ותבחרו נכון את האזורים החמים ביותר בישראל שמחירי הנכסים בהם צפויים לעלות בשנים הקרובות, תוכלו ליהנות מעליית ערך יפה במהלך כל שנות בניית הפרוייקט והחזקתכם בנכס הנבנה. בחרנו עבורכם כמה מהערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בהן רמות הביקוש גבוהות משמעותית מההיצע הקיים. ערים אלה מסומנות על ידי משקיעי נדל"ן רבים הבוחרים להשקיע בהן את מיטב כספם.

  • אילת

העיר אילת הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות מכל הבחינות. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים להשקיע בה את מיטב כספם בשל תוכניות הפיתוח המסיביות של מרכזי אנרגיה ירוקה בעיר, פיתוח אפשרויות ההגעה לאילת, קיצור משמעותי של עשרות אחוזים בזמני ההגעה מאזורי הביקוש במרכז הארץ לעיר התיירות של ישראל ועוד. כלל השינויים הללו צפויים להגדיל את רמות הביקושים לעיר, מה שכמובן יעלה את מחירי נכסיה בעשרות אחוזים. רוצים לרכוש דירה מקבלן על הנייר? העיר אילת היא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.

  • אשדוד

בדומה לאילת, כם העיר אשדוד מגלמת הזדמנות של ממש. הרשות המקומית באשדוד מתכננת לא מעט שינויים חיוביים שצפויים לעלות את מחירי הנכסים באסורים המבחרים בלא פחות מעשרות אחוזים. בין כלל תוכניותיה של הרשות המקומית ניתן למנות את הפיתוח המסיבי של שכונות ישנות, פרוייקטים רבים של תמ"א 38 לחידוש שכונות, בניית מרכזי תעסוקה רבים, הקמת בית חולים אסותא (שכבר החל לפעול), פיתוחים רבים בתחבורה הציבורית שיאפשרו הגעה נוחה, פשוטה ומהירה לכל אזורי הביקוש בישראל ועוד. כלל השינויים הללו יגרמו לרבים לנתב את כספם לעיר אשדוד כך שהיא צפוייה ליהנות מעליית ערך משמעותית. רכישת דירה על הנייר מקבלן בעיר אשדוד צפוייה להסב למשקיע רווח נאה מעליית ערך הנכס בין תקופת החתימה ועד תקופת המכירה.

  • חיפה

גם בחיפה מתוכננים שינויים רבים בשנים הקרובות. הרשות המקומית מתכננת לפנות מהעיר את חוות מכלי הגז ומפעחי הזיקוק שגורמים לזיהום אוויר משמעותי בכל רחבי העיר. מעבר לכך, אזורים רבים בחיפה צפויים לשנות את פניהם עם פיתוחים רבים, תוכניות תמ"א 38 בקצב מהיר ומרכזי מסחר רבים. השינויים הללו יהפכו את העיר למעניינת יותר עבור משקיעים וזוגות צעירים שירצו להגיע וליהנות מכל החידושים שהעיר מציעה לתשוביה. גם שם צפוייה להיות עליית ערך משמעותית של עשרות אחוזים במרוצת השנים.

כך תזהו את השכונות המנצחות בערים האטרקטיביות

חשוב להדגיש כי הערים הללו ועוד רבות נוספות בישראל צפויות ליהנות מעליות ערך משמעותיות בשנים הקרובות, אך על מנת לאתר את האזור האטרקטיבי ביותר להשקעה חשוב למקד את החיפושים על השכונה המנצחת בערים האטרקטיביות. ישנם לא מעט מאפיינים של שכונה מנצחת שצפוייה לעלות בקצב המהיר ביותר מכל אזורי העיר שחשוב שתכירו והם:

  1. קרבה לצירי תנועה מרכזיים.
  2. קרבה לתחבורה ציבורית נוחה.
  3. קרבה לאזורי תעסוקה גדולים.
  4. קרבה למרכזי קניות הכוללים קניונים, סופרים ועוד.
  5. קרבה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה.
  6. קרבה לים.

כלל הנקודות הללו יסייעו לכם לאתר את השכונות האטרקטיביות ביותר להשקעה בערים המנצחות של ישראל. חשוב להבין שגם בערים שצפויות ליהנות מעליי. ערך משמעותית, ישנן שכונות מרוחקות שלא יהנו מכל החגיגה. לכן, אל לכם להסתפק מבחינת העיר בלבד, חשוב להמשיך ולאתר את השכונה המנצחת ואף את הרחוב הטוב והאטרקטיבי ביותר.

הבסיס האיתן לכל השקעה מנצחת – נצלו את אפשרויות המימון עד תום

החלטתם שאתם לא משאירים את כספכם בתוכניות החיסכון של הבנק ומפסידים כ 2% מידי שנה? מצויין, רגע לפני שתתקדמו עם השקעות נדל"ן שונות, חשוב שתכירו את אפשרויות המימון האטרקטיביות ביותר המסייעות למשקיעים רבים לממן את כל השקעותיהם.

  • משכנתא

אפשרות המימון הראשונה, הגדולה והאטרקטיבית ביותר היא כמובן הלוואת המשכנתא. הלוואת המשכנתא היא הלוואה גדולה המאפשרת למשקיעים ליהנות מהלוואה בתנאים מעולים. מאפייני ההלוואה הם: הלוואה גדולה לטווחי זמן ארוכים ובריביות נמוכות במיוחד. הסיבה המרכזית בגינה הבנקים מסכימים להעמיד לרשות הציבור הלוואת גדולות בריביות נמוכות היא משכון הנכס לטובתם. שם ההלוואה מעיד על הרעיון העומד מאחוריה. הבנק אמנם מלווה סכומי כסף גדולים לטווחי זמן ארוכים, אך בכל זאת רמת הסיכון שלו היא קטנה מאוד. הבנק משעבד לרשותו את הנכס שנרכש בעזרת ההלוואה, מה שמקנה לו בטוחה לקבלת כל כספו בחזרה. במילים אחרות, גם אם הלווה נקלע לקשיים כלכליים שונים ולא מצליח לעמוד בכל החזריו, הבנק תמיד יכול למשכן את הדירה, למכור אותה ולהשיב לעצמו את כל כספו בחזרה. בישראל ניתן לקבל עד 75% משכנתא משווי דירה ראשונה ועד 50% משכנתא משווי דירה שניה ומעלה.

חשיבותו של יועץ משכנתאות פרטי

הלוואת המשכנתא כוללת מגוון גדול של מסלולים שונים שאתם חייבים להכיר לפני בניית התמהיל המלא המתאים ביותר לתנאים שלכם.

החשיבות של יועץ משכנתאות ברכישת דירה מקבלן

במידה ואתם לא מכירים את כלל המסלולים על בוריים, מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי שיסייע לכם לקחת את הלוואת המשכנתא המתאימה ביותר עבורכם. גם הבנקים מעמידים לרשותכם יועצי משכנתאות חינמיים, אך מיותר לציין כי הם ידאגו לצרכי מקום עבודתם, הבנק, לפני שידאגו לצרכים האישיים שלכם. לכן, אל לכם לוותר על יועץ משכנתאות פרטי שידע להתאים במיוחד עבורכם את המסלול הטוב ביותר ויחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים בכלל ההחזרים.

  • הלוואה חוץ בנקאית

ישנן לא מעט הלוואות חוץ בנקאיות המסייעות למשקיעים רבים להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא. מאפייניה של הלוואה זו הם: הלוואה לטווחי זמן קצרים עד בינוניים, סכומי כסף נמוכים וריביות גבוהות. הלוואות אלה אינן אטרקטיביות במיוחד אך במידה והן יוכלו לעזור לכם להשלים את ההון העצמי הנדרש לקבלת הלוואת המשכנתא, כדאי לחשוב עליהן ברצינות. ישנן עוד לא מעט אפשרויות שונות כמו משכון נכס קיים והכנסת משקיע משלם. משכון נכס קיים מאפשר לכם לקבל הלוואה של עד 50% משווי הנכס שלכם כנגד שיעבודו, בתנאי משכנתא. משקיעים רבים ממנפים את כספם בשיטה זו ונהנים מהלוואות זולות במיוחד.

הכירו מסלול השקעה נוסף – מסלול ההשקעה הגדול ביותר בישראל: נדל"ן מניב

לסיום, חשוב שתכירו אף את מסלול ההשקעה הגדול והאטרקטיבי ביותר בעולם השקעות הנדל"ן. מסלול זה הוא מסלול נדל"ן מניב אשר במסגרתו המשקיע רוכש דירת מגורים לטווחי זמן ארוכים ומשכיר אותה. מסלול זה נחשב למסלול הבטוח והרווחי ביותר ולכן הוא נחשב למסלול ההשקעה המבוקש ביותר. ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות של המסלול כך שתכירו את כלל צדדיו.

יתרונות נדל"ן מניב

  1. מסלול בעל רמת בטיחות גבוהה – הסיכון הקיים בהשקעות נדל"ן מניב בפרט ובהשקעות נדל"ן לטווח ארוך בכלל נמוך במיוחד.היתרונות של נדלן מניב
  2. מסלול השקעה פשוט למתחילים – מתחילים את דרככם בעולם הנדל"ן? מסלול נדל"ן מניב הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. מסלול זה פשוט במיוחד ואינו מצריך מיומנות או ניסיון ארוך שנים.
  3. מסלול עם הכנסה פסיבית – מסלול זה מבטיח לכלל המשקיעים בו הכנסה פסיבית מהשכרת הנכס מידי חודש.
  4. מסלול עם שני אפיקי רווח שונים – מסלול נדל"ן מניב נחשב לאחד המסלולים הרווחיים ביותר בשל העובדה שמשקיעיו נהנים גם מהשכרת הנכס וכן מעליית ערכו עם השנים.

חסרונות נדל"ן מניב

  1. אחוזי תשואה יחסית נמוכים – מסלולים בעלי רמות סיכון גבוהות יותר יניבו אחוזי תשואה גבוהים יותר.
  2. התעסקות עם שוכרים – המשקיעים נדרשים לחפש שוכרים ולמלא את כלל הצרכים שלהם (במסגרת החוזה) במהלך שהותם בדירה.
  3. סכנה בבחירת שוכרים מפוקפקים – בחירת שוכרים מפוקפקים עלולה להגיע לאי עמידה בתשלום החודשי או אי יציאה מהדירה בעת סיום החוזה.

לסיכום, רכישת דירה מקבלן ללא היתר בנייה נחשבת להשקעה עם רמות סיכון יחסית גבוהות אך עם הנחה משמעותית במחיר הקנייה שתאפשר למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד. עם תנאי תשלום טובים של 20% במעמד החתימה ועוד 80% בקבלת המפתח, המשקיע יוכל ליהנות מיותר מ 100% על הכסף שהשקיע תוך זמן קצר. מעבר לכך, נגענו במאפיינים שאתם חייבים להכיר לשכונות מנצחות בערים האטרקטיביות ביותר להשקעה בישראל, באפשרויות המימון הטובות ביותר וכמובן באחד מאבני היסוד של השקעות נדל"ן, היתרונות והחסרונות של מסלול השקעות נדל"ן מניב.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!