השקעת נדל"ן בארץ או בחו"ל

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעת נדל"ן

בעלי הון אשר מעוניינים להשקיע את כספם בנדל"ן למגורים מתלבטים רבות אם לרכוש נכס בישראל או לחלופין באחת המדינות מעבר לים. לכל אחת מהאופציות יש יתרונות ויש חסרונות. בשנים האחרונות ישראלים רבים רכשו נכסים במדינות רבות בחו"ל, במזרח אירופה, באנגליה, בספרד בארצות הברית וביעדים רבים נוספים. רבים מהם עשו עסקאות מוצלחות, אך היו גם מקרים שבהם העסקאות היו לא כשרות ולכן הישראלים הפסידו כספים רבים כיוון שההבטחות לא מומשו בסופו של דבר. המטרה של כל השקעת נדל"ן היא לזכות בתשואה מקסימלית ולכן בהתאם לסוג הנכס משביחים אותו כדי להעלות את השווי שלו, או לחלופין משכירים אותו וכך נהנים מהכנסה פאסיבית נאה.

אם מדובר בהשקעה בישראל, משקיעים רבים מעוניינים לקנות נכסים לילדיהם לאור משבר הדיור הקיים בארץ. הכמות של התחלות הבנייה אינה תואמת את כמות הדירות שיש בהם צורך במיוחד במרכז הארץ. לכן עלול להיווצר מצב תוך כמה שנים שמשקיעים שירצו לרכוש דירה לא יוכלו לבצע זאת כיוון שהמלאי יהיה מזערי. זו הסיבה שהם בוחנים כעת כמה אופציות של דירות לרכישה במיקומים שונים ברחבי הארץ. הן אם מדובר בדירות חדשות אשר נרכשות מחברות קבלניות והן אם מדובר בדירת יד שנייה, טרם ביצוע השקעת נדל"ן, המשקיע מזמין הערכת שווי דירה וזאת כדי לוודא שהסכום שהוא אמור לשלם עבור הנכס, תואם את מחירי השוק.

 

השקעות נדל"ן בסביבת מגורים חדשה

אחת האופציות המעולות להשקעה היא לרכוש דירה או בית בסביבת מגורים חדשה ומתפתחת בערים וותיקות, או בערים חדשות. במקרים הללו היזמים מוכרים את הדירות במחירים נמוכים יחסית כדי למשוך את הקהל לסביבה זו. לכן כדאי לרכוש דירות בשלב ראשוני כאשר קיימים רק שרטוטים והדמיות וברור שמשך הבנייה יהיה כשנתיים ולעיתים אף יותר מכך. באופציה הזו של השקעת נדל"ן המשקיע שילם מחיר נמוך והוא עוקב אחר הפרויקט ורואה שבכל כמה חודשים היזם מעלה את המחירים וזאת כיוון שיש דרישה לרכישת נכסים בסביבת המגורים החדשה.

 

העלאת שווי הנכס

בפרק הזמן שבו נבנתה הדירה, השווי שלה עלה באופן משמעותי ולכן בתום הבנייה המשקיע יכול למכור אותה במחיר גבוה הרבה יותר, או ליהנות מהעובדה שהוא הרוויח סכום כסף משמעותי בזכות העובדה שהוא רכש את הנכס בשלב מוקדם ולכן הוא הגדיל את ערך ההון שלו. כעת הוא יכול להשכיר את הנכס וגם דמי השכירות יהיו כעת גבוהים יותר ממה שהוא תכנן.

 

רכישת נכס מעבר לים

לאור משבר הקורונה כמות הנכסים שהישראלים רוכשים מעבר לים ירד כיוון שלאור מגבלות הטיסה הישראלים הפחיתו משמעותית את כמות הטיסות שלהם ורבים מהם אינם מעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בלי לראות את המקום באופן פיזי, לאור החשש מעסקאות כושלות. לכן בשלב זה משקיעים רבים רכשו דירות בארץ וההערכה היא שלאחר שתתפוגג המגפה הם יחזרו לבצע השקעות נדל"ן ולרכוש נכסים בחו"ל, זאת לאור מס הרכישה הגבוה בישראל והחשש מהטלת מס על דירה שלישית.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!