רוצים לחסוך כסף מהר? כך תעשו את זה:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

יש המון סיבות והמון שלבים בחיים בהם אנשים יכולים להחליט שהם מבקשים לחסוך כסף.
בחלק מהמקרים, הצורך בחסכון יהיה לא מוגדר וכחלק מכך, ה"חוסכים" גם לא ירגישו לחוצים מדי להגיע לסכום יעד אותו הם מבקשים לחסוך.
במקרים אחרים, הצורך בחסכון יהיה ברור ולמעשה, יהיו מובנים גם פרטים נוספים – לדוגמא, אם אתם חוסכים בשביל מטרה מסוימת, אתם אמורים לדעת גם מה גובה סכום הכסף לו אתם זקוקים בכדי לממש את אותה המטרה. בשלב הבא, תוכלו כמובן גם להגדיר את פרק הזמן לחסכון, את סכום הכסף אותו תחסכו בכל חודש ולאחר מכן גם תקבלו את הנתון של פרק הזמן הנדרש עד להשגת סכום היעד.

 

הבינו מה זה בעצם אומר "מהר"

טוב אז לא מספיק שתבינו שהמטרה שלכם היא לחסוך כסף מהר. אלא חשוב שגם תבינו מהי ההגדרה שלכם למהר.
יש כאלו ש"מהר" בעבורם זה חודשים בודדים ויש כאלו שיתייחסו לפרקי זמן ארוכים יותר.
כמובן, שנשאלת השאלה גם מה הסכום אותו אתם מעוניינים לחסוך – אם מדובר באלפים בודדים של שקלים, מאוד יכול להיות שהצבת מטרה להגיע לאותו סכום יעד בתוך חודשים בודדים תהיה ריאלית.
יחד עם זאת, אם אתם זקוקים לסכומים גבוהים של כמה עשרות אלפי שקלים, אז הגדרת הזמנים תהיה שונה – והיא אמורה להיות ריאלית.

 

הגדירו סכומים ומטרות

בשלב הראשון ועוד לפני שאתם מתחילים בכלל לחסוך בפועל, יש להגדיר את סכום היעד אותו אתם מבקשים לחסוך וגם את המטרה בגינה אתם רוצים לחסוך – ולאחר מכן, גם את טווח הזמן אותו אתם מקצים עד להגעה לאותו סכום יעד  (בהתאם לסכום הכסף החודשי אותו תוכלו לייעד לחיסכון).
לדוגמא, אם המטרה שלכם היא לחסוך עבור קניית רכב – נסו להבין עוד לפני שאתם מתחילים לחסוך, באיזה רכב אתם מעוניינים? כמה הוא עולה? ולאיזה סכום כסף נוסף אתם זקוקים על מנת להשלים את הרכישה.
ברגע שתהיינה לכם מטרות ברורות, תוכלו להבין פרטים מעמיקים יותר לגבי אפיק החיסכון המתאים ביותר ולהשלים עוד ועוד חלקים בתמונה לאופן בו החיסכון יתבצע.

 

היו קשוחים עם עצמכם (וחדורי מטרה)

בכדי להשיג את המטרה ולחסוך סכומי כסף גדולים, יעלה לעיתים הצורך לגלות קשיחות מסוימות כלפי עצמכם.
לדוגמא, לקחת בחשבון שבכל אותה התקופה בה אתם מתכננים לחסוך כסף, עליכם להקטין את ההוצאות שלכם.
עכשיו, החלטה זו מחייבת אתכם להיות במודעות כל הזמן – כך שגם אם בא לכם גלידה ואתם מתלבטים לדוגמא, בין ארטיק שעולה 5 ₪ לבין גלידה ב-20 שח.. תזכירו לעצמכם את המטרה ותבחרו באפשרות הזולה יותר.
מעבר לכך, זה יכול להיות כרוך גם בוויתורים – למשל, אתם יכולים להגיע למסקנה שעדיף לכם לוותר על קנייה של דברים מסוימים בעיקר כאלו שאתם יכולים להסתדר בלעדיהם.

 

אל תתייאשו

לא צריך להיות בוגר של לימודי כלכלה בשביל להבין שלחסוך כסף זאת פעולה לא פשוטה. בעיקר עם המשכורת שלכם היא בגובה ממוצע. בכל זאת יוקר המחייה בישראל נמצא במגמת עלייה מתמד וגם אם אתם מוותרים על כל מיני הוצאות קטנות, עדיין אתם מחויבים להוצאות חודשיות קבועות וגבוהות.
מאוד יכול להיות שבשלב מסוים, כשתגלו שכבר הצטבר סכום כסף משמעותי בחיסכון שלכם, תבקשו לפדות אותו ובצורה כזאת, להעלות את איכות החיים היומיומית.
במקום הזה, חשוב שתזכירו לעצמכם את המטרה בגינה אתם חוסכים – ובמידה ואותה המטרה היא באמת חשובה ומשמעותית עבורכם, זה יאפשר לכם לא להתייאש ולהמשיך במה שהתחלתם.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!