קבוצת אלמי יזמות נדל"ן פרימיום

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

תחום הנדל"ן בישראל נמצא במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות, כאשר לצד בניית פרויקטים חדשים מאפס, ניתן לראות כיום גם פרויקטים של התחדשות עירונית ותהליכי שיפור וחיזוק מבנים קיימים, פרויקטים אשר הפכו לתחומי ההתמחות של קבוצת אלמי יזמות נדל"ן פרימיום, במיקומים הנחשקים ביותר בתל אביב

יזמות נדל"ן

עולם הנדל"ן נמצא במגמת התפתחות מתמדת, כאשר בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה בביקושים לדירות במיקומים נגישים ונחשקים במרכז הארץ בכלל ובתל אביב בפרט. הביקוש הולך וגובר לפרויקטים של נדל"ן למכירה בתל אביב, הביא להתפתחות תחום יזמות נדל"ן ולהקמת חברת יזמות לאיתור נכסים פוטנציאליים ואזורים מתאימים לביצוע פרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב.

דירות יוקרה בתל אביב

הביקוש ההולך וגובר לנדל"ן למכירה בתל אביב, הביא אנשים רבים לחפש אחר חווית המגורים המיטבית ביותר ולחפש אחר דירות יוקרה בתל אביב בכלל ואחר נדל"ן למכירה בצפון תל אביב בפרט.

מלבד הנוחות והמיקום האידיאלי הנלווים למגורים בתל אביב, באמצעות מגורים בדירות יוקרה בתל אביב, נוכל להשלים את חווית המגורים התל אביבית וליהנות מסטנדרט בניה גבוה ויוקרתי, אשר יבטיח לנו איכות חיים מיטבית, לצד עיצוב מודרני ומפואר.

על מנת להבטיח את סטנדרט הבניה הגבוה והאיכותי ביותר, חברת בניה צריכה להיות מורכבת מאנשי המקצוע המובילים ביותר בתחום, החל מהאדריכלים והיועצים השונים ועד המהנדסים ומנהלי הפרויקטים.

פינוי בינוי בתל אביב

לצד בנייני היוקרה בתל אביב, ניתן לראות גם בניינים ישנים ומוזנחים למדי, אשר מלבד המראה הלא אסתטי שלהם, עלולים להוות גם מפגעים בטיחותיים לדיירים ולסביבה הקרובה אליהם. על מנת לנצל את השטח בצורה מיטבית ולהגדיל את פוטנציאל זכויות הבנייה באזורים אלו, קיימות תכניות נרחבות לפרויקטים של פינוי בינוי בתל אביב, כאשר אחד מהם עתיד להתבצע באתר רובע 4 תל אביב .

למעשה, תכנית ההתחדשות העירונית בתל אביב כוללת את חלוקת העיר ל – 9 רובעים, הכוללים 57 שכונות מגורים בתל אביב, כאשר לכל תכנית כזאת קיימת מדיניות מעט שונה בהשוואה לרובעים אחרים, אך המטרה נשארה זהה – חיזוק המבנים (באמצעות תכניות פינוי בינוי או תמ"א 38) וניצול מיטבי של זכויות הבנייה והגדלת היצע הדירות.

קבוצת אלמי יזמות נדל"ן פרימיום – קצת עלינו

קבוצת אלמי יזמות נדל"ן פרימיום היא חברת בוטיק משפחתית, המתמחה ביזום ובניה איכותית של פרויקטים נבחרים במיקומים נחשקים בתל אביב. סטנדרט הבנייה הגבוה והעיצוב המודרני, הופכים כל פרויקט שאנחנו מבצעים לפרויקט פרימיום יוקרתי ומבוקש וזאת בזכות בחירת אנשי המקצוע המובילים בתחום.

אחד היתרונות הבולטים של קבוצת אלמי הוא היותה חברה יזמית וחברה מבצעת, באופן המאפשר לנו לעבוד על הפרויקטים שלנו תוך מעקב צמוד על ביצוע בסטנדרטים הגבוהים ביותר וללא תלות בקבלן חיצוני, באופן המייעל את העבודה ומבטיח את שלמותה בצורה המיטבית.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!