השקעות נדל"ן באוקראינה

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

השקעות נדלן באוקראינההשקעות נדל"ן באוקראינה – חוששים להשקיע במדינת עולם שלישית? אוקראינה כבר מזמן לא אחת כזאת! 

עד לפני מספר שנים בודדות אוקראינה הוגדרה כמדינת עולם שלישי והרחיקה תיירים ומשקיעים רבים ממחוזותיה. אך בשנים האחרונות חלה תפנית של ממש הממקמת את אוקראינה בכלל ובירתה, קייב, בפרט במקומות הראשונים ברשימת היעדים החמים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם. השקעות נדל"ן באוקראינה הפכו פשוטות למדי ונטולות סיכון, מה שגורם לישראלים רבים לנסות את מזלם ולהתחדש בדירה מעבר לים. אז למה ישראלים רבים בוחרים להרחיק לחו"ל ולרכוש דירות להשקעה ומדוע דווקא אוקראינה סומנה על ידי מומחי נדל"ן רבים כיעד הנדל"ני הבא שעתיד להסב למשקיעים בו את אחוזי התשואה הגבוהים ביותר? ישנן מספר סיבות לכך. ראשית, חשוב לדעת שאנשים רבים כיום מבינים שכל כספם שיושב בתוכנית חיסכון או בחשבון העו"ש מאבד מערכו כ 2% מידי שנה. האינפלציה שוחקת את ערך הכסף וכל שקל שקנה בעבר שני מסטיקים, היום יקנה רק אחד. אז מה החלופה למסלולי החיסכון של הבנק? רבים שואלים את עצמם את השאלה הזאת ומגיעים למסקנה שהשקעת נדל'ן היא ההשקעה הבטוחה ביותר שתניב להם אחוזי תשואה שנתיים באופן קבוע. הבעיה שגורמת למשקיעים רבים לנדוד אל מעבר לים היא המחירים הגבוהים של שוק הדיור בישראל. 

 

מדוע משקיעי נדל"ן רבים מישראל מחליטים להעביר את כספם אל מעבר לים? הכירו בכל ההבדלים בין השקעות נדל"ן בישראל לבין השקעות נדל"ן באוקראינה

ישנן ערים רבות בישראל שבמהלך שני העשורים האחרונים עלו באחוזים תלת סיפרתיים, מה שהופך את כלל הנכסים באזור ליקרים במיוחד. המחירים הגבוהים מקשים על משקיעים קטנים רבים להצליח להתחדש בדירה להשקעה, מה שהופך את ההשקעה באוקראינה לאטרקטיבית כל כך. מעבר לכך חשוב שתכירו כלל אצבע שינחה אתכם לאורך כל חיפושי דירת ההשקעה הטובה ביותר עבורכם – ככל שמחיר הדירה זול יותר, כך אחוזי התשואה שתצליחו לקבל עליה יהיו גבוהים יותר. אחוזי התשואה מחושבים על בסיסי מחיר הקנייה ומחיר השכירות השנתית. אז הבנו למה השקעות נדל"ן בישראל לא מתאימות לכל משקיע, אך למה דווקא אוקראינה? לאוקראינה יש לא מעט יתרונות על פני מדינות רבות בכל רחבי העולם. עיר הבירה של אוקראינה מציעה לכל תושביה מסעדות איכותיות במחירים נוחים, חיי לילה פעילים, מרכזי תיירות, מרכזי קניות ומסחר ועוד לא מעט יתרונות שהופכים את המגורים באזור לחלום של ממש. מעבר למפרט העשיר שבירת אוקראינה מציעה לכלל המתגוררים בה, וודאי תשמחו לשמוע שמחירי הדיור עדיין לא עשו את עליית הערך שרוב ככל ערי ישראל עשו לפני עשור. 

 

הסוף לפשיעה ולשחיתות באוקראינה – כך תצליחו ליהנות ממחירים של מדינת עולם שלישית במדינה מתוקנת ומשגשגת! 

נקודה נוספת שחשוב לציין לטובת אוקראינה בכלל ובירתה קייב בפרט היא העובדה שהממשל החל להילחם בפשיעה ובשחיתות במטרה למגר לחלוטין כל פעילות שעתידה לפגוע ברווחת התושבים באזור. מלחמה זו הצליחה להפוך את אוקראינה ממדינת עולם שלישית למדינה תיירותית במיוחד. לכן, אם חששתם להשקיע את כספיכם בהשקעות נדל"ן באוקראינה, אתם יכולים להיות רגועים, היא שינתה את פניה בשנים האחרונות והפכה לאחת המדינות הנחשקות ביותר בעולם. אבל יש עוד לא מעט מדינות מצליחות, תיירותיות ונחשקות בכל רחבי העולם, למה בכל זאת דווקא אוקראינה? מומחי נדל"ן רבים שמסמנים את אוקראינה כיעד הנדל"ני הנחשק ביותר מסבירים כי העובדה שאוקראינה שינתה את עורה והפכה ממדינת עולם שלישי למדינה תיירותית המשקיעה המון לרווחת תושביה עדיין לא מגולמת במחירים. מחירי הדיור באזורים מתפתחים לא עולים בן רגע וברוב המקרים לוקח להם יותר זמן מאשר השינויים בפועל, שגרמו לשינוי התדמית לאזור. במילים אחרות, ישנם לא מעט אזורים באוקראינה בכלל ובקייב בפרט שמתומחרים כאילו היא עדיין מדינת עולם שלישית על אף שבפועל, המציאות שונה בתכלית. 

קצת מספרים – אחוזי התשואה הממוצעים בישראל לעומת אחוזי התשואה הממוצעים בקייב, בירת אוקראינה

משקיעי נדל"ן רבים מישראל שבוחרים להעביר את כספם אל מעבר לים במטרה להתחדש בנכס בקייב בירת אוקראינה מסבירים שהדבקת הפערים בין מחירי הדיור לבין המציאות הקיימת לא יאחרו להגיע. כשמחירי הדיור ינועו באותו מסלול חיובי של התפתחות ורווחת התושבים, ניתן יהיה ליהנות מעליית ערך משמעותית. מעבר לכך, עד שזה יקרה המשקיעים ממשיכים ליהנות מתשואה שנתית גבוה במיוחד משכירות הדירה. אחוזי התשואה שניתן לקבל על השקעה בדירות מגורים בישראל נעים בין 2% ל 5% בלבד. לעומת זאת, קייב שבלב אוקראינה מאפשרת למשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה דו ספרתיים הנעים בין 10% ל 15%. במילים אחרות, השקעות נדל"ן באוקראינה מאפשרות למשקיעים ליהנות גם מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד באופן שוטף וקבוע וגם מעליית ערך משמעותית בגין השינוי הגדול מהשנים האחרונות. אז אם גם אתם החלטתם להשקיע את כספכם בקייב הממוקמת בלב אוקראינה, חשוב שתכירו עוד כמה נתונים חשובים אודות אפשרויות ההשקעה באזור, יתרונות נוספים על פני כל החלופות, עלויות, מיסים ואפשרויות מימון. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל המידע החיוני שיעזור גם לכם לעשות בחירה נכונה ולהשקיע חכם את כספיכם בעיר קייב שבלב אוקראינה. 

 

כלל אצבע שחשוב שתכירו – ככל שעלות הדירה שלכם זולה יותר, כך אחוזי התשואה שהיא תניב לכם יהיו גבוהים יותר 

דירת מגורים בישראל בכ 200,000 שקלים נשמעת לכם כמו חלום רחוק? כנראה שאתם צודקים. לעומת זאת באוקראינה תוכלו למצוא כמות גדולה של נכסים אף במחירים זולים יותר. דירת מגורים במחיר של כ 200,000 שקלים יכולה להניב למשקיע בה כ 2,500 שקלים מידי חודש. השקעה זו מאפשרת לרבים מישראל למקסם רווחים בצורה מיטבית וליהנות מאחוזי תשואה שלא נראו במחוזותינו במשך כשני עשורים רצופים. מעבר לאחוזי התשואה הגבוהים, אפשרות זו של דירת מגורים במחיר של כ 200,000 שקלים מאפשר לכל אדם עם חיסכון קטן שלא חלם על רכישת דירה למגורים, ליהנות מהכנסה חודשית קבועה ועליית ערך משמעותית בשנים הקרובות. אך לפני שאתם קופצים לאוקראינה לרכוש את דירת המגורים הראשונה שמוצעת למכירה, חשוב שתדעו לבחור נכון את הדירה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם, תכירו את כל מסלולי השקעות הנדל"ן באוקראינה ותמקדו היטב את הצרכים או הרצונות בגינן החלטתם להתחדש עם נכס באוקראינה. 

 

חוששים מהעמלות המיסוי ואפשרויות המימון במדינה זרה? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים שיעשו לכם סדר בנושא 

נתחיל מהמיסים, העמלות ושיטות המימון האפשריות. לא מעט משקיעים מישראל חוששים לעשות את המעבר אל מעבר לים בטענה כי הם לא מכירים את שיטות המיסוי והדברים נראים להם סבוכים ומורכבים מידי. לכן, חשוב לעשות סדר בנושא. תחילה חשוב להדגיש כי באוקראינה, אין מיסים עקיפים (כמו אלה הקיימים בישראל). המיסים שתידרשו לשלם בגין רכישת דירת מגורים באוקראינה יסתכמו ב 1.5% מס למדינה ובעוד 18% מסך הרווחים במעמד המכירה. 18% מס רווח הון במעמד המכירה מותנה בכך שמכרתם את הדירה בתוך תקופה של שלוש שנים מרגע מעמד הקנייה. כלומר, במידה ואתם מחזיקים בדירה במשך שלוש שנים, מעבר לאחוזי התשואה הגבוהים שתעשו מהשכרתה, תוכלו גם ליהנות מפטור מלא ממס רווח הון. לכן, משקיעי נדל"ן רבים מישראל שבוחרים להשקיע את כספם בקייב שבאוקראינה בוחרים דירות מגורים להשקעה לתקופת זמן של יותר משלוש שנים. אז מהן אפשרויות ההשקעה הכדאיות ביותר בקייב שבאוקראינה? בחרנו עבורכם כמה מסלולים שכדאי שתכירו המתאימים למשקיעים השונים.

כל הטיפים למסלול ההשקעה הראשון באוקראינה – רכישת דירת מגורים לטווח ארוך 

מסלול ההשקעה הראשון באוקראינה מתאים בעיקר לאנשים שמרניים המחפשים השקעה סולידית ובטוחה שתבטיח להם הכנסה חודשית קבועה. מסלול זה הוא מסלול השקעות מניב נדל"ן באוקראינה. נדל"ן מניב פירוקו רכישת דירת מגורים והשכרתה לטווח ארוך. כך כספי הרווחים עליהם בונה המשקיע מגיעים מהשכירות החודשית המבטיחה הכנסה קבועה לאורך שנים. משקיעים אלה מוכנים לקנות דירות במחירי שוק ולעיתים אף למעלה מזה במידה והדירה ממוקמת באזורים בהם הביקוש לשכירות תמיד גבוה. גם בישראל ישנם משקיעים רבים שבוחרים במסלול זה, רק שבישראל אחוזי התשואה הממוצעים הם 3% לעומת אוקראינה, שם אחוזי התשואה הממוצעים עומדים על לא פחות מ 12%. רוצים מסלול סולידי ובטוח של השקעות נדל"ן באוקראינה? כל שאתם צריכים לעשות זה לחפש דירות בפריים לוקיישן. פריים לוקיישן הוא מיקום מבוקש כך שתמיד תוכלו למצוא שוכרים לדירת המגורים שלכם. משקיעי נדל"ן שאינם מספיק מנוסים בונים על השכירות החודשית בדירת מגורים באזורים לא מבוקשים, מה שמקשה עליהם למצוא סוחרים ושוחק את התשואה השנתית. כל חודש שהנכס שלכם לא הושכר ולא הכניס את ההכנסה החודשית שהוא יכול להכניס, מורידה את אחוזי התשואה שתרוויחו באותה שנה. לכן, טיפ הזהב שאתם חייבים לזכור במסלול השקעת נדל"ן מניב באוקראינה בפרט ובכל מדינות העולם בכלל הוא בחירת דירה בפריים לוקיישן. 

 

המסלול השני – רכישת דירות חדשות מקבלן בהנחה של עשרות אחוזים ממחיר השוק! 

יש להדגיש שפריים לוקיישן לא חייב להיות מעל בר שכונתי המרכז צעירים רבים לאורך כל שעות היממה. משקיעי נדל"ן רבים באוקראינה בוחרים דווקא דירות מגורים הממוקמות לצד מרכזי לימודים. הסטודנטים הם נכס גדול לציבור המשקיעים ובחירת דירת מגורים לצידי המכללה המקומית תבטיח לכם כמות גדולה וקבועה של משקיעים פוטנציאליים מידי שנה. במיקום נכון ניתן גם להפוך את דירת המגורים שלכם לדירת שותפים, מה שיאפשר אף להגדיל את אחוזי התשואה השנתיים. מסלול נוסף בו משקיעים רבים באוקראינה בוחרים הוא רכישת דירה חדשה מקבלן. רכישת דירות חדשות מאפשרות ליהנות ממחירים מוזלים כך שכבר במעצד קבלת המפתח, המשקיע נהנה מעליית ערך של למעלה מעשרים אחוזים. החיסרון הבולט של מסלול זה הוא רכישת הדירה והמתנה ממושכת עד לקבלת השכירות החודשית. במידה והמשקיע ידרש למשכנתא, הוא יצטרך לשלם מכיסו את כל החזרי המשכנתא ללא הכנסה מהשכירות החודשית. מסלול זה לא מתאים לכל משקיע אך במידה ואתם רוצים להצליח לרכוש דירה להשקעה באוקראינה במחירים נמוכים בעשרות אחוזים ממחיר השוק, אפשרות זו של רכישת דירה מקבלן על הנייר, היא אפשרות טובה עבורכם. 

 

המסלול השלישי – עסקאות אקזיט בקייב ובאודסה! ערים בשגשוג שיוכלו להניב לכם רווחים גבוהים תוך זמן קצר

מסלול נוסף בו רבים מהמשקיעים בוחרים הוא המסלול המהיר, מסלול עסקאות אקזיט. מסלול זה של השקעות נדל"ן באוקראינה מחייב את המשקיע להכיר היטב את האזור בו הוא רוצה לרכוש נכס ולהתעדכן מידי יום על כל השינויים בו. מטרת המסלול היא להגדיל את ההון העצמי של המשקיע תוך זמן קצר על ידי רכישת דירה במחיר זול משמעותית ממחיר השוק, השבחתה בעזרת שיפוץ קוסמטי קל ומכירתה במחיר גבוה ממחיר השוק תוך זמן קצר ועם רווח גדול. השקעות נדל"ן באוקראינה בכלל ובקייב בפרט נחשבות לאטרקטיביות במיוחד כך שכמעט כל דירה שתבחרו תניב לכם אחוזי תשואה כפולים מאלה שתצליחו לקבל פה בישראל. אך השקעות אקזיט באוקראינה יחייבו אתכן לבחור נכון ומדוייק את הדירה המתאימה ביותר שעונה על מלוא הקריטריונים שיבטיחו לכם עסקת אקזיט מצליחה. טיפ הזהב שחשוב שתזכרו ממסלול השקעה זה הוא שלא כל דירה במחיר נמוך ממחיר השוק מתאימה לעסקת אקזיט. חשוב לבדוק היטב מהן הסיבות בגינן אותה דירה נמכרת במחירים נמוכים ממחיר השוק במטרה לוודא שלא מדובר בנכס עם בעיות פיזיות או משפטיות.

 

רוצים ליהנות מהכנסה חודשית עם תשואה גבוהה במיוחד? פנו לנדל"ן המסחרי באוקראינה! 

מסלול השקעה נוסף בקייב שבאוקראינה הוא מסלול ההשקעה בנכסים מסחריים. לא מעט משקיעים בישראל המנסים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד פונים לאפיק המסחרי בעולם הנדל"ן. השקעות בנדל"ן מסחרי בקייב יניבו לכם אחוזי תשואה גבוהים במיוחד הנעים בין 15% ל 20%. אז למה לא כל המשקיעים בוחרים להשקיע בנכסים מסחריים? בגלל הסיכון. השקעה בנכס מסחרי כוללת רמת סיכון גבוהה יותר בהשוואה להשקעה בנכס למגורים. הסיבה המרכזית שעולם הנדל"ן נחשב לאחת ההשקעות הבטוחות ביותר היא הביקוש הקשיח שלא ניתן לערערו. הביקוש לנדל"ן למגורים תמיד ישאר מהסיבה הפשוטה שאנשים צריכים קורת גג לגור בה. לעומת זאת, הביקוש לנדל"ן מסחרי בכלל ולמשרדים בפרט יכול להשתנות. בתקופת נגיף הקורונה קיבלנו לכך דוגמה כאשר עובדי משרדים רבים הוצאו לעבוד בביתם ובעתם כך הפכו את המשרד לחסר ביקוש. בדומה לכך, ישנם נכסים מסחריים רבים עם ביקוש פחות קשיח מהביקוש לדירות מגורים, מה שמגדיל את מרכיב הסיכון בהשקעה. לכן, כל משקיע מישראל שהחליט לקחת את כספו ולהעבירו אך מעבר לים במטרה ליהנות ממחירים נוחים, פוטנציאל רווח גדול ואחוזי תשואה גבוהים, חייב להרכיב לעצמו פרופיל משקיע בו הוא יתמקד במסלול השקעות נדל"ן באוקראינה ברמות סיכון מתאימה לו ועם אחוזי תשואה מספקים עבורו. 

לסיכום הדברים, קייב ואודסה שבאוקראינה כוללות יתרונות רבים על פני ערים רבים בכל רחבי העולם – נצלו אותם לטובתכם ותיהנו מהשקעה מנצחת!

לפני שנסיים, ישנה עיר נוספת בעל פוטנציאל צמיחה גדול באוקראינה ושמה אודסה. העיר אודסה נמצאת בתקופת נסיקה ומשקיעים רבים בכל רחבי העולם נושאים את עיניהם לכל המתרחש בה. השקעות נדל"ן באוקראינה מתמקדות בעיר אודסה ומניבות למשקיעים בה עליות ערל מהירות וחדות, וכמובן תשואה שנתית קבועה וגבוהה. אז לפני שאתם ממהרים להתמקד בקייב שבאוקראינה או במסלול ההשקעות המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל האפשרויות הקיימות לרשותכם במטרה להבטיח שתבחרו נכון. אז לסיכום הדברים, אוקראינה הפכה בשנים האחרונות ליעד נדל"ני אטרקטיבי במיוחד שמצליח להניב למשקיעים בו רווחים יפים תוך זמן קצר. היתרונות הרבים של אוקראינה בכלל וקייב בפרט מסתכמים בעיקר במחירים זולים (בגין התדמית הרעה שאינה מוצדקת מזה מספר שנים), אחוזי תשואה גבוהים משכירות חודשית, אפשרויות השקעה רבות, מיסוי נוח ומטיב עם משקיעים זרים ופוטנציאל גדילה והשבחת נכסים גדול במיוחד. רגע לפני שאתם תופסים את הטיסה הראשונה לאוקראינה, כדאי שתכירו את כל מסלולי ההשקעה ותתמקדו על המסלול המתאים ביותר לאופי שלכם. 

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!