המדריך לבחירת קופת גמל מומלצת

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

אם אתם מחפשים קופת גמל מומלצת, הגעתם למקום הנכון. במדריך זה המומחים שלנו יסבירו לכם למה כדאי לשים שמקבלים המלצה על קופה כזו או אחרת ולמה כדאי לכם להיות ביקורתיים ולשקול היטב היכן להשקיע את כספי הפנסיה שלכם.

 

קופת גמל מומלצת – יש כזה דבר בכלל?

בעידן של היום כשאנשים מחפשים המלצה לדבר מה הם יפנו לרשתות החברתיות, לחברים, לבני משפחה, קולגות או שכנים. הפנייה תתבצע בכל עניין שהוא, בין אם מחפשים המלצה למלון, לסרט, לבעל מקצוע ואפילו בעניין קופת גמל מומלצת.

המלצות בנושאים פיננסים זה עניין מורכב במיוחד, היות ומדובר בכסף שלכם וקיים חשש להפסיד את הסכום שצברתם או שאתם עומדים לצבור. לעתים קרובות מי שמחפש המלצה הוא אדם שמרגיש שאינו מבין את התחום הפנסיוני או שרוצה להרגיש שלם יותר עם ההחלטה שלו.

עם זאת, בכל המלצה שמקבלים קיים סיכון מסוים, בין אם בתחום הפיננסי ובין אם בכל תחום אחר. ניקח לדוגמה המלצה על סדרת טלוויזיה. גם אם הרבה אנשים ימליצו לכם לראות סדרה מסוימת, זהה ממש לא אומר שתתחברו אליה ותאהבו אותה. גם המלצות על קופת גמל כזו או אחרת צריך לקחת בערבון מוגבל, מאחר ומה שטוב עבור אדם ספציפי או אפילו עבור קבוצה מסוימת של אנשים, לא אומר בהכרח שאותה קופה תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

אמצעי הפרסום כיום גם קצת מקשים עלינו להבדיל בין המלצה אותנטית לבין המלצה ממומנת ולהבין אם המידע אותנטי או שמדובר במידע המבוסס על אסטרטגיית שיווק שבה מושקע לא מעט כסף. לכן, אם קיים ספק אז אין ספק.

 

מי יכול לתת המלצה איכותית?

יש לא מעט אנשים שמצטמררים רק מלשמוע את הביטוי "חיסכון פנסיוני", למרות שמדובר במכשיר חיסכון מהותי שתפקידו להבטיח את רווחתם הכלכלית לאחר פרישתם. אותם אנשים מעדיפים להימנע מלהכיר את עולם הפנסיה ומעדיפים שהמעסיק שלהם או הסוכן הפנסיוני שלהם יבחר עבורם, ולא מנסים לברר אלטרנטיבות שיכולות להועיל עבורם הרבה יותר.

במקרה הזה אין פתרונות קסם לצערנו. יש לבחון כל מקרה לגופו ולהתאים לו את קופת הגמל הנכונה ביותר עבורו. במקרים בהם מעסיקים או סוכנים מטעם מקום העבודה בוחרים עבורכם קופת גמל, מבלי לתת לכם הסבר מפורט למה דווקא זו נבחרה, יתכן ויש כאן עניין של שיתוף פעולה כלשהו, שלאו דווקא משרת אתכם.

כדי להתאים לכם קופת גמל יש לערוך השוואת קופות גמל ולהתייחס לפרמטרים רבים, למשל: תשואות במסלולים השונים בחתכי זמן שונים, דמי הניהול, מדד שארפ, היקף הנכסים של החברה ומדיניות השקעת הכספים שלה, ציון במדד השירות וכדומה. השוואה כזו יכול לבצע רק מי שבידיו רישיון פנסיוני.

 

גם אם יש לכם קופת גמל – אתם לא מוכרחים להישאר בה לנצח

קופת גמל היא מכשיר שבאמצעותו כספכם מושקע בשוק ההון הדינמי, כך שאם אינכם מרוצים מהביצועים שלה, תוכלו לעבור באופן חופשי וחינם לכל מסלול אחר, להעביר את החיסכון לחברה אחרת שתנהל אותו עבורכם ואפילו לעבור למוצר פנסיוני אחר, כמו קרן פנסיה למשל.

הסוכנים שלנו בפתרונות עדיפים משקיעים את כל הידע והניסיון שלהם על מנת להתאים לכם את קופת הגמל המתאימה ביותר עבורכם. אנו מספקים ייעוץ אובייקטיבי היות ואנו עובדים עם כל הגופים הפיננסים במשק וכלים מתקדמים שמאפשרים לנו לבצע השוואת קופות גמל מקיפה ואיכותית, כדי לספק לכם המלצה איכותית. רוצים שקט נפשי? צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה.

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

פרויקטים חמים נוספים

מידע שימושי למשקיעים

פרויקטים חמים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!