תיקון בר מים: מה לעשות כשמכשיר המים הביתי דולף?

בר מים הוא מכשיר שמיוצר מנירוסטה עמידה או מפלסטיק כבד. מסיבה זו, ברוב המקרים, מקור הדליפה הוא ממכל המים. יש כל מיני סוגים של תקלות שיכולות להיגרם כתוצאה משימוש תדיר או לקוי בבר המים. במקרים של תקלות מורכבות נדרש טכנאי מקצועי לתיקון בר מים. התקלות הנפוצות ביותר הן שלא יוצאים מים רותחים או שאי אפשר להעביר את בר המים תהליך הרתחה, שלא יוצאים מים קר, שלא יוצאים מים בכלל או שהבר פשוט דולף ממים. בשורות הבאות נציג בפניכם מה צריך לעשות כאשר מכשיר המים הביתי דולף.

איטום ואקום נדרש למניעת הצפת מיכל המים שלכם. אם נוצר חור או סדק במכל, תתרחש דליפה. תיקון בר מים פותר בעיה זו במקצועיות, ביעילות ובמהירות על ידי איש מקצוע מומחה בתחום. כל שעליכם לעשות הוא לאתר מומחה לתיקון נזילות בר מים שיגיע לביתכם ויתקן את התקלה.

האם ניתן לכוון את טמפרטורת בר המים?

ניתן לכוונן את התרמוסטט של בר מים בחלק האחורי של המכשיר. התרמוסטט מסומן על פי הדגם שברשותכם, ועשוי להיות קצת בולט. חפשו בורג ראש שטוח בחלק העליון או התחתון שמגבה את בר המים שלכם.

כדי לאפשר זרימת מים קרים יותר, יש לסובב את הבורג עם כיוון השעון, ולאפשר למכשיר להתייצב במשך שעתיים עד שלוש שעות לפני בדיקת הטמפרטורה הקרירה החדשה. יש להימנע מסיבוב הבורג יותר מדי בכל פעם, מכיוון שהתנהלות זו עלול להוביל לקיפאון המים ובסופו של דבר לקלקול המכשיר וצורך בהזמנת טכנאי שיבצע תיקון בר מים.

האם תיקון בר מים כולל גם פתרון לזרימת מים חמים?

כדי לפתור את תפקוד חימום המים, יש ללחוץ על המתג האדום מאחורי המכשיר, שמפעיל את המיכל החם. במצב מופעל, יש להמתין כחצי שעה עד 45 דקות, ואם הוא עדיין אינו מחמם את המים, יש להזמין שירות טכנאי תיקון בר מים.

חשוב לא פחות להקפיד גם על ניקיון בר המים בתדירות קבועה כדי לוודא תפקוד תקין ומים טעימים ביותר. תחזוקה קבועה מונעת סינון או דליפת מים, ושומרת על ניקיון השסתום שמחבר את הצנרת.

עלות תיקון בר מים

בהתאם למאפייני התקלה, עלות תיקון בר מים משתנה וטווח המחירים לשירות התיקונים כולל:

החלפת מסנן פחם: 200-280 ₪

מכל מים חמים: 400-500 ₪.

פילטר מים: 30-150 ₪.

סט מסננים: 130-400 ₪.

בדיקה קבועה של אנשי מקצוע

מכשירי בר מים זמינים במגוון דגמים, אבל רובם דומים. חשוב להזמין שירות תחזוקה לבדיקת תקינות המכשיר. אנשי השירות של החברה ממנה רכשתם את המכשיר יגיעו אליכם לפחות פעמיים בשנה, וישמחו לסייע לכם בכל דרך שיוכלו, כולל שירות קבוע של תיקון בר מים. https://bestbar.co.il   

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!