מחשבים ניידים לקשישים Dummies Cheat Sheet

הנה רשימה שתעזור לכם להתחיל לעבוד עם המחשב נייד בצורה יעילה יותר, תספק לכם טיפים לטיפול ותחזוקה, ותדריך אתכם בעשרה דרכים שימושיים שיכולים לסייע לכם.

קניית רשימת בדיקה למחשב נייד

על מנת לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בעת רכישת מחשב נייד, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים, כמו גודל, משקל וכמות הזיכרון שיש למחשב הנייד. עדיף מחשב נייד עם מעבד מרובה ליבות, אך למחשב נייד קל וקטן יותר יהיה בהכרח מסך קטן יותר.

ככלל, מחשבים ניידים עם יותר ליבות יוכלו לעבד הוראות בצורה יעילה יותר; אם אתה מתכוון להשתמש במחשב הנייד שלך בחוץ ללא מקור חשמל, עליך לחפש מחשב נייד עם חיי סוללה ארוכים יותר. אם יש לך בעיות מיומנות, כדאי לחפש מחשב נייד עם מסך גדול יותר, ואם יש לך בעיות מיומנות, כדאי לחפש מחשב נייד עם מסך מגע. אם אתם מחפשים מחשב נייד שמעבד מידע במהירות, נסה למצוא אחד שיש לו כונן מוצק. בקשו מחשב נייד עם כרטיס גרפי דיסקרטי או כרטיס קול דיסקרטי אם אתם מתכוונים להשתמש בתוכנת מולטימדיה או משחקים, ובדקו את האחריות והתמיכה הטכנית שמציע היצרן וכן תיעוד מועיל באתר היצרן.

טיפים לטיפול ותחזוקה של מחשב נייד

שמירה על המחשב הנייד שלך במצב הטוב ביותר האפשרי כנראה חשובה לך, אז ודא שתכונת חומת האש של Windows מופעלת. על מנת לסרוק ולמגר וירוסים מהמחשב שלך, תוכל להשתמש בתוכנת אנטי-וירוס כגון Windows Defender או תוכנת אנטי-וירוס של צד שלישי. צור נקודות שחזור מערכת במחשב שלך כדי שתוכל לגבות את ההגדרות הנוכחיות שלך למקרה שתתקל בבעיות במחשב שלך, בצע אופטימיזציה של הכונן הקשיח שלך והגן על המחשב הנייד שלך מנזק במידת הצורך. ישנם כמה מחשבים ניידים המגיעים עם מנעול או קורא טביעות אצבע שניתן להשתמש בהם כדי למנוע מאנשים לקחת את המחשב הנייד שלך איתם כאשר אתה לא מחפש אותו.

אם אתם צריכים עזרה נוספת בבחירת מחשב נייד, נסו לעיין בקישור הנ״ל: https://kicky.co.il/Recommended-laptop

 

 

 

 

 

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!