ליז זומר מעצבת פנים – ניסיון למעלה מ-15 שנה בעיצוב פנים

אם יש משהו שמשבר הקורונה לימד אותנו, ויש לפחות אחד, זה שאין כמו הבית. הוא הפך להיות מבצרנו במלוא מובן המילה, ועל כן יש לשמור עליו נעים ואטרקטיבי. לעיתים מתעורר צורך בשיפוץ יסודי או בתכנונים עיצוביים כאלה ואחרים לקראת מעבר דירה לבית חלומותיכם. אם זה המצב, נשמע שהטלפון הבא שלכם יהיה למעצבת פנים, ואם כבר מעצבת פנים- כדאי שזו תהיה ליז זומר, מעצבת פנים מומלצת, מנוסה ומקצועית.

 

מגשימי חלומות

רבים מכנים את מעצבי הפנים כמגשימי חלומות של ממש. מעצבת פנים חדה ויצירתית, תדע להשתמש בחוכמה וביעילות בתקציב שהוגדר לה ולענות על בקשות הלקוחות ככל הניתן. בשנתיים האחרונות העולם עבר טלטלה, ואנשים מצאו עצמם מבלים את כל זמנם בתוך ביתם, מה שעורר אצל רבים את הרצון, ולעיתים את הצורך, לרענן את מראה הבית או לשנות לחלוטין את הסגנון העיצובי שלו. בין אם מדובר בעיצוב פנים לבית חדש, או עיצוב דירות שכבר מאוכלסות, אם אתם מחפשים מעצבת פנים בתל אביב שיודעת להפיח רוח חיים בחלומות העיצוביים שלכם, ליז זומר היא הכתובת.

 

עיצוב בתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים יהיה בדרך כלל מאפשר יותר, שכן יש יותר שטח עבודה שניתן לעצב לפי ראות עיניהם של הלקוחות והמעצבת. אם יש יותר מה לעצב, סביר שהתקציב יהיה גדול יותר ויאפשר חופש פעולה ומרחב תמרון של מעצבת פנים בכל הנוגע לרעיונות עיצוביים יצירתיים. ישנם מספר דגשים עליהם חשוב לשמור כאשר ניגשים לעיצוב פנים לבית חדש:

  • לא לקפוץ מעל הפופיק – בית עמוס ברהיטים ופריטים עיצוביים מעמיס לא רק על העיניים אלא נותן תחושת צפיפות וסוגר את החללים הפתוחים בבית. חשוב לזכור שהבית צריך להיות פונקציונלי, ועיצוב חכם שומר על יעילותו של כל חלל בבית. לדוגמה, פינת האוכל צריכה להיכנס בדיוק למקום המוגדר לה, חדר השינה חייב להישאר מרווח על אף המיטה הזוגית וכן הלאה.
  • חומרי גלם איכותיים- על אף העובדה שחשוב להתנהל במסגרת תקציב, אין להתפשר על חומרים איכותיים לעיצוב הבית.
  • שמירה על איזונים- מעצבת פנים מומלצת תדע לאזן בין סגנונות עיצובים ולשלב ביניהם, כך שהניגודים יהפכו לאטרקטיביים.

 

עיצוב משרדים

כאשר ניגשים לעצב משרד, יש לחשוב גם על אופי החברה והתאמה לשאר המשרדים, אך גם לשמור על סביבת עבודה נעימה וחמימה, ולא להיכנע לתכתיבים האפרוריים, שמשפיעים בהכרח על התפוקה של העובד. מעצבת פנים המתמחה בעיצוב משרדים תדע לבצע התאמות בין רצונות הלקוח לבין הסטנדרטים של החברה.

 

עיצוב דירת קבלן

אין יותר מרגש מלקבל את המפתח לדירת הקבלן החדשה שלכם. אחרי שנים של ציפייה והמתנה, הגיע הזמן לעצב את דירת החלומות שלכם. עיצוב דירת קבלן חייב לתוכנן בקפידה תוך שמירה על ריווח וחללים פתוחים בדירה על מנת לא להעמיס ולהקטין את שטח הדירה. מעצבת פנים לדירה חדשה תדע לעמוד בקשר עם הקבלן ולבצע את השינויים הנדרשים עוד בטרם תושלם הדירה, על מנת להעלות את הסטנדרטים רמה אחת למעלה. עיצוב דירת קבלן חייב להתבצע יחד עם אשת מקצוע איכותית. כזו היא ליז זומר, שגם מומחית עיצוב פנים לצורך השבחת נכסים ומכירתם.

למידע נוסף וצפייה בפרויקטים

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!