כמה עולה קולטים סולאריים והאם הם משתלמים?

העלות הגבוהה של חשבונות החשמל מובילה בעלי בתים רבים להתקין קולטים סולאריים כחלופה משתלמת. אבל לפני ההתקנה, חשוב להבין באמת כמה עולה קולטים סולאריים, איך הם מסייעים בחיסכון כספי, ומהם שיקולי ההתקנה העיקריים. למעשה, להתקנת קולטים סולאריים מגוון רחב של יתרונות. זה משהו שלא רק יאפשר לכם לייעל תהליכים אנרגתיים, לתרום רבות לאיכות הסביבה ולמזעור הנזקים שנגרמים בה כתוצאה מתהליכי ייצור חשמל, אלא גם להוזיל את עלויות החשמל אצלכם בבית ולייצר עבור עצמכם הכנסה פסיבית לכל החיים.

חברות שמספקות פתרונות

אנרגיה סולארית שיוצר על ידי לוחות סולאריים מתקדמים מציעות את רכישת המערכת בנוסף להתקנה בעלות שיכולה להבין לסכומים שנעים בין 60,000 ₪ ל-100,000 ₪. אז הנה שלושה צעדים שיש לנקוט בהם כדי להבין אם התקנת קולטים סולאריים אכן חסכונית ומתאימה לכם. כמובן שמדובר בהשקעה לא מבוטלת בטווח הקצר, אך אם מסתכלים למשך שנים רבות קדימה, אחרי שמחזירים את ההשקעה, מדובר בהכנסה פסיבית קבועה של כמה אלפי שקלים בחודש. השקעה קטנה, מינימום מאמץ והרבה יתרונות. אז מה צריך לדעת על התקנה של קולטים סולאריים פרט לממוצע העלויות?

1. בדיקת חשבונות החשמל

קולטים סולאריים מייצרים חשמל חלופי ומקזזים באופן משמעותי את חשבונות החשמל החודשיים, ואפילו מבטלים אותם, כי ככל שחשבונות החשמל גבוהים יותר, כך גדל הסיכוי שתפיקו תועלת מאנרגיה סולארית.

אבל חשוב להבין כמה עולה קולטים סולאריים בהשוואה לתעריפי החשמל והשימוש בחשמל, שמהווים את החיובים העיקריים, ועשויים להשתנות. אם צריכת האנרגיה משתנה, גם סכום החיסכון יכול להשתנות.

2. הערכת חשיפת אור השמש

כמויות גדולות של שמש פירושן ייצור אנרגיה בכמויות מוגברות ואפשרויות גדולות יותר לחסוך חשמל באמצעות שמש. באזורים מסוימים יש יותר שעות אור ושמש במהלך היום. כיוון הבית כלפי השמש, כמות הצל וסוג הגג משפיעים גם הם על תפוקת מערכת השמש.

ניתן להעריך כמה עולה קולטים סולאריים ואת יעילות התפקוד שלהם באזור שלכם באמצעות בחינה שנתית של ממוצע חשבונות החשמל החודשיים.

3. אומדן עלויות קולטים סולאריים למגורים

התשובה לשאלה כמה עולה קולטים סולאריים מבוססת בעיקר על ההתקנה ורכישת הקולטים. הוצאות מינימליות לטווח הארוך יכולות לפצות על העלויות המקדימות. רוב המערכות אינן דורשות תחזוקה משמעותית והן מתוכננות להחזיק מעמד עשרים שנים או יותר, עם מעט שינוי בכמות החשמל המיוצרת.

בשיקול חישוב המחיר הכולל, יש לקחת בחשבון את כמות האנרגיה הנצרכת באופן קבוע, ואיזה גודל מערכת תייצר את הסכום הדרוש. עם ההתקנה, מערכת בגודל ממוצע עולה בין 12 ₪ ל-20 ₪ לוואט, מה שמוביל לטווח של 60,000 ₪ ל-100,000 ₪.

אז אם אתם יודעים את צריכת האנרגיה הנוכחית שלכם, ואת כמויות האור והשמש באזור שלכם מדי יום, אתם יכולים לחשב כמה עולה קולטים סולאריים לצרכים הספציפיים שלכם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!