כך תגדילו את ערך הנכס להשקעה

לפני מכירת הנכס יהיה עליכם לחשוב היטב איך תוכלו להגדיל את הערך שלו. הרי המטרה תהיה לנסות למקסם את המכירה עד כמה שאפשר בהקדם האפשרי. תזכרו כי ברגע שתוציאו את הנכס החוצה, השווי שלו יקבע על פי מה שיש בו. כיום פעולות פשוטות יחסית יכולות להגדיל את השווי של הנכס בכמה עשרות או מאות אלפי שקלים. הערך של הנכס הוא זה שיקבע כמה כסף תוכלו להרוויח בהשוואה לסכום אותו השקעתם. השאיפה מן הסתם תהיה להרוויח כמה שיותר, לכן הערך חייב להיות גבוה פי כמה. מי שלא יבצע את הפעולות הללו ימצא את עצמו מדשדש במקום בכל מה שנוגע להקשר הזה.

 

בחירת נכס במיקום מתפתח

המיקום של הנכס זה עניין שאי אפשר להתעלם ממנו בעת הרכישה. מי שיקנה את הנכס בשלב מתקדם ירצה לדעת כי מדובר על נכס במקום מנצח. גם אם כרגע הנכס לא נמצא במיקום טוב, תזכרו כי הדברים יכולים להשתנות עם הזמן. תנסו לחפש נכסים שנמצאים במקומות שמיועדים להתפתח ולהפוך להיות אידיאליים בהרבה. הביאו את עצמכם למציאות בה המיקום הוא זה שיגדיל את השווי של הנכס בעוד כמה רמות. לעיתים מיקום טוב יגדיל את השווי של הנכס בעשרות אחוזים, דבר שאי אפשר להתעלם ממנו. מעבר לכך, אם המיקום התפתח עם הזמן הרווח עשוי להיות גדול ומשמעותי הרבה יותר.

תשפצו את הנכס לפני המכירה

שיפוץ קטן של הנכס עשוי להגדיל באופן משמעותי את השווי שלו. פתאום נכס שהיו מיושן ולא חדשני יהפוך להיות כזה שכולם רוצים לרכוש אותו. מבחינתכם מדובר על הצלחה מסחררת, כזאת שאי אפשר להישאר אדישים אליה. ההשקעה בשיפוץ תהיה משתלמת כי היא תגדיל את השווי של הנכס בעת המכירה. אנו מדברים על עוד כמה מאות אלפי שקלים אותם תוכלו לדרוש עם מכירת הנכס. הנראות של הנכס היא זאת שתקבע כמה תוכלו לבקש לקבל בעת המכירה עצמה. גם אם הנכס ישן זה לא אומר שהמחיר חייב להיות כזה שתואם לכל המחירים האחרים באזור. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מוציאים את המקסימום מהנכס אותו תמכרו.

 

הוסיפו בריכה לבית קרקע

יש לכם בית קרקע אותו תהיו מעוניינים למכור? תזכרו כי כל תוספת קטנה יכולה להיות גדולה ומשמעותית, למשל עלות היתר בריכה. הוספת בריכת שחייה לבית זה צעד מבורך שיקפיץ את השווי שלו בכמה רמות. היתר לבריכה ניתן לקבל בקלות, כל עוד תעבדו עם האנשים הנכונים בתחום הזה. אחרי שתתבצע הבנייה, הבית יעלה את השווי שלו בעוד כמה מאות אלפי שקלים. כולם רוצים שיהיה להם בית עם בריכה, לכן הם יחפשו אחד כזה מבלי להתפשר. כמובן שתוכלו לבחור את הגודל ואת הצורה של הבריכה בהתאם לשטח שעומד לרשותכם. היכולות שניצבות לפניכם תהיינה שונות בהשוואה ליכולות של אנשים אחרים.

 

תבנו ממד לדירה 

בנכסים ישנים אין ממדים, דבר שקשה מאוד להשלים איתו במציאות הביטחונית של ימינו. לנכס שאותו תרצו למכור אין ממד? קחו בחשבון כי השווי שלו באופן טבעי יצנח כלפי מטה. אם בעבר זה היה פחות חשוב, כיום מדובר על עניין שאי אפשר להקל לגביו ראש. בנייה של ממד תגדיל את הביקוש לנכס, ותגרום לכם למכור אותו תוך זמן קצר. פתאום תראו כי תוכלו לדרוש את המחיר המלא של הנכס, מבלי להרגיש כי אתם מתפשרים. בניית ממד לדירה ניתן לעשות בעזרת המומחים של חברת Ipac שירותי אדריכלות והנדסה.

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!