יאיר בושרי (בי די פי השקעות נדל"ן בע"מ) – הנדל"ן בפאפוס בעלייה מתמדת

למה דווקא פאפוס מומלצת להשקעות נדל"ן? יאיר בושרי יזם הנדל”ן ובעליה של חברת בי.די.פי השקעות נדל"ן בע"מ עם ההסבר!

שוק הנכסים בפאפוס פורח ויש הרבה הזדמנויות. עם זאת, זו לא העיר היחידה בקפריסין שאתה יכול להשקיע בה. אם אתה מחפש הזדמנות השקעה זולה יותר, לימסול עשויה להיות המקום בשבילך.

לימסול הייתה אחת הערים הצומחות ביותר בקפריסין והיא גם קרובה מאוד לניקוסיה – עיר הבירה של קפריסין, אך פאפוס היא מקום נהדר לקנות נכס. המחירים נוחים והאקלים מדהים.

שוק הנדל"ן בפאפוס ראה עלייה במספר הקונים במהלך השנים האחרונות. יש לכך הרבה סיבות, אבל אחת החשובות היא שזה מקום מאוד משתלם לרכישת נכס.

ישנם יתרונות רבים אחרים גם לרכישת נכס בפאפוס, כמו קרבתו לאטרקציות תיירותיות והאקלים המתון להפליא שלה.

פאפוס היא אתר נופש יפהפה על חוף הים בקפריסין. שוק הנכסים בפאפוס פורח בשנים האחרונות וצפוי להמשיך לעשות זאת בעתיד הקרוב.

משקיעים מסתכלים על פאפוס כהזדמנות מצוינת להשקעה בנדל"ן. הסיבה לכך היא קרבתה לים ומחיריה הנמוכים יחסית ליעדים פופולריים אחרים באירופה כמו לונדון או פריז.

ע"פ יאיר בושרי (חברת בי.די.פי השקעות נדל"ן בע"מ) המחירים הנמוכים הם תוצאה של המשבר הכלכלי שפקד את קפריסין עוד ב-2013 ואשר הוביל לכך שתושבים רבים עזבו את בתיהם מאחור. עם זאת, זה לא נתפס כבעיה גדולה על ידי רוב המשקיעים, כי זה אומר שהם יכולים לרכוש נכסים בתעריפים נמוכים בהרבה ממה שהם יכולים לעשות במקומות אחרים.

 

מדוע מומלץ להשקיע בנדל"ן של קפריסין? יאיר בושרי עונה!

נדל"ן בקפריסין הוא השקעה מצוינת מסיבות רבות. זהו לא רק אחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה, אלא הוא גם חווה התפתחות משמעותית בשנים האחרונות.

לא משנה לאן תרצו לטוס, קפריסין היא רק 45 דקות טיסה מישראל ולכן נחשבת יעד אידיאלי למשקיעים ישראלים שמחפשים השקעה קרובה ובטוחה. השקעה בנכס קפריסין יכולה להיות דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולהשקיע באזור שעדיין מוערך בחסר. מחירי הנדל"ן בקפריסין עדיין נמוכים יחסית ויש כל כך הרבה הזדמנויות לקנות במחיר מציאה.

הכלכלה הקפריסאית מציגה ביצועים טובים והמדינה מציעה סביבה עסקית מצוינת עם מסים נמוכים, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי עבור משקיעים בינלאומיים.

קפריסין היא מדינה במזרח הים התיכון. זה היה יעד תיירותי פופולרי במשך שנים רבות והפך למקום פופולרי יותר ויותר להשקעה בנדל"ן.

פאפוס היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בקפריסין וישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשקיע כאן בנכס. ראשית, העיר קרובה לכמה מהחופים הטובים ביותר באי, מה שהופך אותה למקום מצוין עבור תיירים לשהות בו במהלך ביקורם. שנית, לפאפוס יש הרבה שטחים ירוקים, מה שאומר שלא הכל בטון כמו ערים ועיירות אחרות בקפריסין. שלישית, פאפוס היא ביתם של כמה מהאתרים הארכיאולוגיים הידועים ביותר באירופה וזה הופך אותה למיקום אידיאלי עבור אנשים שרוצים לחוות את ההיסטוריה ממקור ראשון. לבסוף, יש הרבה

נכס בפאפוס הוא אחת מהזדמנויות ההשקעה הפופולריות ביותר בקפריסין. לדוגמה, מחירי הנדל"ן עלו ב-10% בשנה אחת בלבד.

השקעה בנכס בפאפוס עם יאיר בושרי וחברת בי.די.פי השקעות נדל"ן בע"מ, היא הזדמנות מצוינת הן למקומיים והן לזרים מכיוון שהיא מציעה יתרונות רבים והכנסה בתשואה גבוהה.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!