חלונות אלומיניום בקבוצת רכישה

  1. מיקום, אקלים – כאשר מדובר באזור גיאוגרפי שהוא מאוד קר, חשוב לשים דגש רב על נושא האיטום במטרה למנוע כניסה של רוח וקור. לכן, במקרים כאלה, מומלץ לבחור בפרופיל מסיבי יחסית, זכוכית עם שתי שכבות ולהימנע מהתקנה של חלונות כיס, אלא לבחור בחלונות כנף שמעניקים אטימה אופטימלית. גם חלונות ציר וחלונות קיפ, הם פתרון מעולה. בחירה נכונה תסייע לנו להפחית בצורה משמעותית את הוצאות החימום בחורף והקירור בקיץ.
  2. תחזוקה – מדובר במוצר שאנו עושים בו שימוש תכוף ויומיומי. לכן, מאוד כדאי לפני שאתם בוחרים חלונות אלומיניום, לשאול את עצמכם איך אתם מתכוונים לנקות את הצד השני שלהם.
  3. בטיחות ובטחון – בהיבט של בטיחות יש שתי אפשרויות. האחת היא סורגים שנחשבת ללא כל כך אסתטית בלשון המעטה והשניה היא בחירת חלון שנפתח אך ורק בחלק העליון שלו. בהיבט של בטחון, במידה ומדובר בבית פרטי או בדירה בקומה נמוכה, חשוב לבחור בחלונות עם נעילה טובה.

קריטריונים נוספים ששווה לשים עליהם לב הם עד כמה נוח לעשות בחלונות שימוש ועד כמה הצירים יעילים, האם כדאי לשלב עם החלונות מערכות נוספות כמו מערכת תריסים – ידניים או חשמליים, רשתות נגד יתושים, מערכת הצללה ועוד., בחרו בקבלן אלומיניום מקצועי כמו חברת יורוסטייל המתמחים בכל עבודות האלומיניום

חלונות אלומיניום כמה זה עולה?

המחירים של חלונות אלומיניום מורכבים מ – 4 :

  1. סוג החלון – המחיר של חלון הזזה למשל נע בין 500-2,000 שקלים למ“ר לעומת מחיר של חלון ציר צדדי שנע בין 700-1,800 שקלים למ“ר. לעומת זאת, חלון כיס יעלה בין 1,200-2,700 שקלים למטר לעומת חלון קיפ שיעלה בין 500-1,500 שקלים למטר.
  2. סוג הפרופיל – המחירים נעים בין 700-1800 שקלים למטר מרובע.
  3. זכוכית – מחיר הזכוכית, תלוי בסוג שבחרים נע בין 400-1400 שקלים למטר מרובע.
  4. מערכות נלוות – מערכות חשמליות, מערכת תריסים ותוספת של הצללה מייקרות בצורה משמעותית את עלות הפרויקט.

איך בוחרים קבלן אלומיניום?

בחרו קבלן מנוסה ומקצועי בתחום, כזה אשר מקפיד לעבוד אך ורק עם חומרי גלם איכותיים ועם אלומיניום שעבר את כל תהליכי הצביעה הנדרשים במטרה להבטיח לכם מוצר שישרת אתכם לטווח הארוך. שימו דגש על פרמטרים כמו תווי תקן ישראלים ובינלאומיים, אחריות, עלות התקנה והובלה, שירות, זמינות והגינות במחיר. תמיד כדאי להשוות בין 2-3 קבלני אלומיניום, לאסוף המלצות מאנשים שאתם מכירים ואתם סומכים על דעתם ורק אז להגיע להחלטה שהכי נכונה לכם, תואמת את הצרכים שלכם ואת התקציב העומד ברשותכם.

לסיכום, תכנון חכם ומחושב בתהליך בחירת חלונות אלומיניום יסייע לנו להוזיל את העלות הכללית של המערכת כולה ויתרום לתוצאה מרשימה בהיבט העיצובי, כזו התואמת את סגנון הבית כולו לצד בטיחות, בטחון ומענה על הצרכים הפונקציונליים בבית.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!