השקעות נדל"ן בחו"ל

השקעות נדל"ן

בעלי הון בוחנים כל הזמן אפשרויות חדשות של השקעות נדל"ן. קו החשיבה הוא שאם הם ישקיעו את הונם בחיסכון לטווח קצר או לטווח ארוך בבנק, הריבית שהם יקבלו היא אפסית ולכן ההון יישאר כמות שהוא וערכו לא יעלה. לכן הם מחפשים דרכים אחרות להעלאת השווי של ההון והאופציה הטובה ביותר היא לבצע רכישה של נדל"ן מעבר לים. הסיבה לכך היא שבארצות שונות יש הזדמנויות עסקיות מעולות ולכן לא כדאי להתמהמה, אלא לבדוק את הנושא באופן מעמיק ואם זה נראה מבחינה כלכלית, לקדם את התהליך.

המדינות שבהן הישראלים רוכשים נכסים במסגרת השקעות נדל"ן הן מדינות מזרח אירופה כמו רומניה ומדינות מרכזיות כמו אנגליה, ספרד, יוון ופורטוגל. כמו כן במדינות מובילות בארצות הברית שבהן יש תנופה של בנייה ושל תשתיות חדשות כדי להעניק מעטפת לתושבים שמשנים את מקום המגורים שלהם בעקבות המעבר לאזור תעסוקה חדשים כמו אלו בצפון אנגליה. רכישות דירות חדשות באזורים הללו יוצרת הסכמי שכירות די בטוחים לטווח הארוך, כיוון שמשפחות רבות מעוניינות לשכור בהם דירות. כך הם שוכרים לדוגמה דירה שקנו ישראלים שיש בה כמה קומות, סלון ומטבח למטה, קומת מגורים למעלה ומרתף שהוא חדר משחקים וחדר יצירות לילדים שיש בו המון מקום לכל החומרים ולכל המשחקים.

 

בחירה של השקעות נדל"ן

הישראלים אוהבים לראות את ההשקעה שלהם בטרם הרכישה וגם לאחר מכן, זו הסיבה שרבים מהם מעדיפים לרכוש נדל"ן באירופה וכך הם יכולים תוך כמה שעות טיסה להגיע לאחד מהיעדים הקרובים. הם יגיעו לפרויקט יתרשמו ממנו, ייפגשו עם אנשי מפתח מקומיים או ישראלים שמנהלים מיזם זה, ישאלו הרבה שאלות ויקבלו על כולם תשובות.

במקרים רבים הם מעוניינים לדעת פרטים לגבי אופציות המימון של ביצוע השקעות נדל"ן. במדינות רבות מעבר לים מעודדים משקיעים כמו אנשי העסקים הישראלים לרכוש שם נדל"ן ולכן המדינות מעניקות אפשרויות מעניינות של מימון, כמו משכנתא בתנאים מועדפים לטווח זמן ארוך.

 

השקעות בארה"ב

מי שבוחר לרכוש דירות, בתים פרטיים בסגנן מולטי פמילי, ואופציות נדל"ן אחרות ברחבי ארה"ב, בוחן היטב את מיקומו של הפרויקט. המגמה היא לבצע השקעות נדל"ן רק בערים שיש בהן תנופת בנייה וצורך בדירות להשכרה. אם יהיה זה מיזם נדל"ן במקום שכוח אל ולא יהיה למי להשכיר את הנכס, ההשקעה תרד לטמיון, כיון שהיא לא תייצר למשקיע הכנסה פאסיבית. כך הוא יפספס את המטרה שהיא קבלת דמי שכירות חודשיים כדי להרחיב את סך ההכנסות החודשיות שלו.

 

השקעות בישראל

גם בישראל יש הזדמנויות פיננסיות להשקעה כמו בערים חדשות שבהן בתחילת הדרך המחירים הם זולים כמו לדוגמה בעיר חריש וכעת הם עולים בצורה מטאורית. או בערים שמרחיבות באופן משמעותי את השטח שלהן כמו טירת הכרמל ועפולה בצפון. גם במקומות הללו כדאי לקנות דירות ולהשכיר אותן לאור הביקוש הרב הקיים בצפון.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!