היתרונות של מרכזי גיוס במיקור חוץ

עסקים וארגונים רבים נוהגים להשתמש במרכזי גיוס במיקור חוץ כפיתרון לצורך שלהם בעובדים. התהליך מאפשר לארגון לנהל את תהליכי הגיוס של החברה בצורה יעילה וממוקדת, המותאמת לאסטרטגיה ולצרכים של העסק. למרות זאת, הדבר אינו מוכר כל כך על ידי כל מנהלי הארגונים אשר נוטים להתעסק יתר על המידה בגיוסים ובתהליכים הארוכים הסובבים סביב זה. בואו נסקור כמה מהיתרונות המיוחדים של מיקור חוץ! 

 

  1. חוסך זמן והתעסקות –
    קודם כל, חשוב להבין שתהליכי גיוס כמעט תמיד לוקחים זמן, והרבה. שימוש במרכזי גיוס במיקור חוץ מפנה לארגון ולמנהלים שלו את הזמן ואת תשומת הלב לניהול החברה במקום להתעסק בקורות חיים ובגיוסים, תהליך שיכול לקחת כמות מוכבדת של זמן המגיעה על חשבון ניהול הארגון או דברים חשובים אחרים שעסק מתפתח צריך לדאוג להם. במיוחד כאשר מדובר בהתרחבות של החברה, הוספת תקנים חדשים ולעיתים אף מחלקות חדשות, זה הזמן העיקרי שבו צריך להשקיע את מירב המאמצים בחברה ובלקוחות שלה, משום שזה כנראה אומר שגם מספר הלקוחות של הארגון גדל, כך שלהשקיע את הזמן החשוב הזה במרדף אחרי גיוסים יכול להיות מאוד מתיש ואולי אפילו לא מאוד יעיל. כאשר מפנים את התהליכי הגיוס למיקור חוץ, הם אלה שידעו להתאים לך את העובדים המתאימים ביותר ווידעו לנהל את התהליך בצורה מהירה, יעילה וחכמה שתחסוך לכם את הסחת הדעת.  
  2. מגוון של אופציות שירות שיכולות להתאים לעסק שלך- 

המטרה היא כמובן לבחור לארגון את השירות המתאים לו ביותר. בין אם העסק צריך עזרה בגיוס רק של אדם אחד, או בין אם מדובר בשירות של גיוס מקצה לקצה, מרכזי גיוס במיקור חוץ יכולים להתאים לכל ארגון את השירות הנכון להם.
לשירות של גיוס מקצה לקצה יש יתרון מיוחד בכך שהוא מכסה את כל מחזור הגיוס בארגון מבלי להתמודד עם אף התעסקות, החל מאיתור המועמדים, ועד למעמד חתימת החוזה עם המועמד הנבחר – הכל מנוהל על ידי מרכז הגיוס, בכפוף לאישור והסכמה של הארגון. בכך שמעבירים את כל ניהול מחזור הגיוס למרכז, ניתן לפנות את המשאבים של הארגון להשקעה בהתייעלות וחיזוק הקשר בין הארגון לעובדי החברה ולקוחותיה, וכמו שכבר אמרנו – חוסך לא מעט זמן.

 

  1. אתם לא חייבים להעסיק עובדים לטווח ארוך –
    לא כל חברה שמתרחבת צריכה עובד חדש לטווח ארוך. לפעמים מדובר בפרויקט קטן וזמני שדורש תגבור בכוח האדם לתקופה מוגדרת. האתגר הוא, שקצת קשה לגייס מאפס לתפקידים זמניים. הרבה אנשים מעדיפים להכנס למשרות קבועות ולא לפרויקטים זמניים בגלל חשש לעתיד שלהם והבנה שקצת קשה לחפש עבודה כל פעם בתקופה. מרכזי גיוס במיקור חוץ יכולים לעזור בזה בצורה נפלאה. כל עובד זמני שתצטרכו מגיע מתוך מאגר מקצועי של אנשים שעברו סינון קפדני על ידי חברת הגיוס, אשר תשלח לכם את המועמד שכישוריו והשכלתו מתאימים לדרישות הפרויקט הזמני. המועמדים, ממשיכים לקבל עבודות ללא חשש מחברת הגיוס, והארגון מקבל מענה לצורך שלו במועמד איכותי לכמה זמן שיגדיר.  

רשימת היתרונות ממשיכה וממשיכה ויש המון סוגי שירותים והצעות שתוכלו לקבל ממרכזי גיוס במיקור חוץ. מלבד היכולת להסתכל על תהליכי הגיוס מהצד, דבר שמאפשר קבלת החלטות אובייקטיביות וממוקדות, בעזרת מרכזי גיוס במיקור חוץ הארגון גם יוכל לנהל תהליכי בקרה ומדידה אחידים לכל שלבי הגיוס, מאיסוף המועמדים ועד בחירה באחד מהם. דבר זה מאפשר תהליך גיוס איכותי ואפקטיבי שיביא תוצאות מהירות, וכל זה מבלי שהארגון יצטרך לדאוג לשום דבר במהלך התהליך – מלבד מלהשקיע ולהנות מההצלחה של הארגון. 

 

 

 

 

 

 

.

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!