בתים כפריים מעוצבים

עיצוב בתים פרטיים הוא תהליך שכדאי שיתבצע על ידי איש מקצוע שמבין היטב בתחום זה. כמעט כל אדם שעומד בפני עיצוב ביתו, יודע כי הוא מעוניין שבסוף תהליך העיצוב, הבית יראה בדיוק כפי שתמיד חלם או רצה ועל כן, חשוב שלא לנסות לעצב את הבית באופן עצמאי, אלא לבחור באיש מקצוע המתמחה בתחום עיצוב בתים בדיוק בסגנון העיצוב המבוקש לכם. אם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם בסגנון כפרי, חשוב שתדעו כי ישנם כמה סגנונות של עיצוב כפרי, כאשר אחד מסגנונות העיצוב הפופולאריים ביותר הוא הפרובנס.

 

מה צריך לדעת על בתים כפריים מעוצבים?

עיצוב בתים כפריים בעידן החדש, לוקח למעשה את כל הסממנים של עיצוב בתים כפריים מתקופות מוקדמות יותר ומאזורים שונים בעולם. צורת המגורים בעבר, בהרבה מדינות, הייתה בעיקר כפרית וזאת בשל העובדה שכך חיו בעבר, לפני המהפכה התעשייתי ולפני המעבר של מרבית התושבים לערים. בעבר לא היו ערים ורבים התגוררו למעשה בכפרים, ניהלו משקים ועוד. עם המעבר לערים, אופי המגורים השתנה והיה אפשר למצוא סגנונות מגורים מודרניים יותר המתאימים לאורח החיים. יחד עם זאת, רבים מבינים כי העיצוב הכפרי הביתי מעניק חמימות לבית. הכפריות יוצרת אווירה שאי אפשר למצוא באף סגנון עיצוב אחר ועל כן, אם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם בסגנון הכפרי, כדאי שתבינו מה זה בעצם דורש מכם.

 

סוגים של עיצוב כפרי

ניתן למצוא כיום סוגים שונים של עיצוב כפרי, כך לדוגמא: עיצוב כפרי מודרני אשר מאופיין במרחבים גדולים והמקור שלו טמון בבתים פרטיים אשר נבנו בכפרים שונים באירופה, אשר סובבים אותם חוות ושטחי מראה. לכן, בית בסגנון כפרי מודרני יבנה בפריסה רחבה על פני קומת הקרקע. בעבר הבתים הללו נבנו מחומרים טבעיים אשר היו זמינים וזולים לאותה התקופה לרבות אבן, בריקים, עץ ועוד וגם כיום משתמשים בחומרים כמה שיותר טבעיים עבור העיצוב המדובר. סגנון עיצוב כפרי נוסף הוא סגנון העיצוב הכפרי הטוסקני. טוסקנה היא חבל ארץ באיטליה ומבחינה אדריכלית את סגנון העיצוב המדובר מאפיינים קווים ישרים. תכנון בתים בעיצוב כפרי מעין זה יאופיין בשימוש בחלונות בחוסר סדר, גגות רעפים שיתוכננו במפלסים מרובים והצורניות כולה בבית יכולה להשתנות. סגנון עיצוב כפרי נוסף הוא סגנון העיצוב הכפרי הקולוניאלי אשר משלב בתוכו אלמנטים אדריכליים ועיצובים מסגנונות שונים כגון: הסגנון הטוסקני והכפרי עם נגיעות מודרניות של אותה תקופה.

 

עיצוב כפרי בסגנון פרובנס

עיצוב כפרי בסגנון פרובנס היא עיצוב מיוחד מאוד. עיצוב זה משרה על הבית כולו אווירה של חבל פרובנס אשר חולק גבולות עם איטליה. הסגנון המדובר דומה לסגנון טוסקני, אך ייחודי מאוד. לדעת רבים מדובר על האזור היפה ביותר בצרפת ובהתאם לכך סגנון העיצוב המדובר יהיה מרהיב ביופיו. הוא יתאפיין בצורניות ובתכנון סימטרי. החלונות ימוקמו אד מעל השני ואגפי המבנה יהיו זהים באותה הצורה והפרופורציה שלהם. באופן כללי הצורניות של הבית המעוצב בסגנון הזה תהיה מאופיינת בקווים ישרים ונקיים והצבעים השולטים יהיו גוונים בהירים וקרם בשילוב עם תכלת, ירוק ואפור.

 

טיפים לעיצוב בתים כפריים

בתים כפריים מעוצבים הם ללא ספק בתים מרהיבים ביופיים, אשר משרים אווירה חמימה ונעימה על כל אדם שנכנס אליהם. העיצוב של בתים כפריים מעוצבים כולל בתוכו כמה מאפיינים בסיסיים שיש לשלב בבית כדי להנות מאווירה של כפר גם אם מתגוררים בעיר:

קיר לבנים ואח- מדובר על מאפיין בולט מאוד בכל תכנית עיצוב של בתים כפריים: קיר הלבנים אשר מקיף אח או קמים. האח מחובר כמובן לארובה והוא מהווה את המרכז של הסלון. אם לא מדובר על בית פרטי ואין אפשרות לשלב בו אח, ניתן לשלב קיר לבנים כדי ליצור את המראה המבוקש.

עוד מאפיין בולט שיש לשלב בבית כפרי הוא כמובן העץ. מדובר על חומר גלם פופולארי מאוד בעיצוב בתים בסגנון המדובר. מהעץ יש ליצור דקים, פרגולות, רצפות עץ וכמובן ריהוט לבית. ניתן גם לבחור בחיפויי קירות דקורטיביים מעץ, ארונות, מדפים, שידות ועוד. חשוב כמובן לבחור את העץ המתאים.

עוד כמה דברים שיהפכו את הבית לבית במראה כפרי הם חלונות כפריים וכן, סממנים כפריים נוספים כגון: מפות שולחן כפריות ועוד.

לרצפה יש תפקיד חשוב בכל בית ובכל סגנון עיצוב וגם בסגנון העיצוב הכפרי יש לה תפקיד מרכזי. רצפת עץ מלאה היא רצפה יקרה ואיכותית שמעניקה מראה כפרי לבית, אך ניתן לבחור גם ברצפת אבן בסגנון כפרי.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!