איך מצליחים לבצע גיוס כספים ממשקיעים?

על מנת שתוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות יהיה עליכם להגיע עם כסף. לא מעט מהרעיונות השונים בנויים על העובדה שאתם מגיעים עם כיסים עמוקים. מה תעשו אם לא יהיה לכם מספיק כסף? עומדות לרשותכם שתי אפשרויות בלבד. האפשרות הראשונה תהיה פשוט לוותר, זוהי האפשרות האחרונה שתרצו לבחור בה. הרי יש לכם רעיון מהפכני ביחד, כזה שיכול לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה. האפשרות השנייה תהיה לבצע גיוס כספים מכל מיני משקיעים שונים שיאמינו בכם בדיוק כמו שאתם מאמינים. לגייס כסף זה לא דבר קל, אך יש כמה טיפים שיאפשרו לכם להשיג את הסכום שאותו אתם רוצים להשיג.

 

הגיעו מוכנים לקראת הפגישה החשובה

כל משקיע שנדרש לשים מהכסף שלו בפרויקט כזה או אחר ישאל שאלות שונות. אותו משקיע ירצה לקבל תשובות חד משמעיות, כאלה שלא ישאירו לו מקום לספק. גיוס כספים אפקטיבי יהיה גיוס שאתם מגיעים אליו הכי מוכנים שיש. תגיעו עם תשובות מוכנות לכל שאלה שיכולה לעלות במהלך הפגישה החשובה. תאפשרו לעצמכם להשיג את הסכום שאותו אתם רוצים לקבל בסופה של הפגישה. אם המשקיע יראה שעשיתם שיעורי בית, לא מן הנמנע כי הוא ישקיע את הסכום הדרוש. אם המשקיע יראה שאתם לא מגיעים מוכנים, לא תהיה לו סיבה להשקיע כסף. תזכרו כי משקיע ירצה להשקיע במשקיעים שמאמינים בעצמם לא פחות ממנו.

 

תדעו בדיוק כמה כסף אתם צריכים לגייס

משקיעים אוהבים שמדברים איתם בגובה העיניים, הם לא ירצו לשמוע דברים לא מובנים. גיוס כספים מתחיל מכך שאתם צריכים לדעת כמה כסף אתם תרצו לקבל. כמובן שיהיה עליכם לדעת באותה המידה מה אתם מוכנים לתת בתמורה. עם זאת כל משקיע ירצה לדעת מה הוא מקבל ומה הוא נותן בתמורה. אם לא תגיעו עם מספרים ברורים זה עלול להרחיק את המשקיע מההשקעה בכם. הסיבה לכך היא שהוא לא ירצה לגלות בעתיד כי ההשקעה הופכת להיות גבוהה יותר. הוא ירצה לדעת בדיוק כמה כסף אתם צריכים על מנת לפתח את הרעיון למקום הרצוי.

 

הסבירו מה אתם הולכים לעשות עם הכסף

זה שאתם רוצים לגייס סכום מסוים להשקעה זה מעולה. אך על מנת שתוכלו לגייס כמו שצריך יהיה עליכם להבין מה בדיוק אתם מתכננים לעשות עם הכסף. גיוס כספים מוצלח יהיה גיוס שבו אתם מסבירים מה התכנון העתידי שלכם. המשקיע ששם ממיטב כספו ירצה לדעת בדיוק מה אתם הולכים לעשות איתו. הרי לעיתים מדובר על מאות אלפי שקלים או אפילו מיליוני שקלים בפעימה אחת. אם לא תהיה לכם תוכנית ברורה החששות יהיו שהכסף ילך ולא יחזור לעולם. אתם מבחינתכם צריכים להראות כי אתם יודעים בדיוק מה לעשות איתו.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!