איך בוחרים פנטהאוז למגורים?

רוצים לדעת איך להכין דירה למכירה ? בחירת דירה להשכרה ולבטח לרכישה היא משימה לא פשוטה ואם זה הולך לכם מאוד פשוט וקל, אז ייתכן שאתם לא עושים את זה נכון. כשמדובר בבחירת פנטהאוז למגורים, הבחירה היא מורכבת עוד יותר, גם בגלל העלות הגבוהה הכרוכה בהחלטה וגם בגלל הערך המצופה ממהלך כזה. אז איך בוחרים פנטהאוז למגורים והאם זה שונה לגמרי מבחירת כל דירה אחרת להשכרה או לרכישה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

קודם כל מדובר בדירה למגורים

הפנטהאוז היא צורת המגורים שמעוררת בנו את הפנטזיות הצבעוניות ביותר, אבל בסופו של דבר צריך לזכור שבראש ובראשונה מדובר בדירה למגורים. דירה עם בונוסים, אבל דירה. זה אומר שלפני שאתם בוחנים את האלמנטים הייחודיים של פנטהאוז כמו נוף, מרחב חוץ ומרפסות, אולי בריכה פרטית ועיצוב, אתם רוצים לבחון את הדירה בהתאם לצרכי המגורים שלכם – שטח מגורים, מספר חדרים, כיווני אוויר, מצב הדירה בכלל, ארנונה, קירבה לשירותים קהילתיים ועירוניים, קירבה למקום עבודה וכדומה. ישנן לא מעט דירות פנטהאוז למכירה בעיר ימים ששטח המגורים בהן הוא קטן יותר מהשטח המקיף אותן ומיועד לכאורה לפעילות הפנאי שכל כך מאפיינת את תרבות המגורים בפנטהאוז. עבור רווקים שחיים בגפם זה יכול להיות נהדר, אבל עבור משפחה אין שום אפשרות לוותר על איכות החיים בהיבט המגורים, לטובת מרפסות עצומות שהשימוש בהן בפועל ישפיע הרבה פחות על איכות החיים בדירה.

ואחרי שזאת דירה, זה גם פנטהאוז

אחרי שווידאתם כי מדובר בדירה מתאימה לכם בהיבט המגורים, כעת אתם יכולים לשלב את מאפייני הפנטהאוז לכדי פנטהאוז למגורים – גובה הפנטהאוז, הנוף המשתקף ממנו, המידה בה תמונת הנוף משתקפת בצורה פתוחה ונקייה מן הפנטהאוז, שטח מרחבי החוץ הכולל העומד לרשותכם, עיצוב הפנטהאוז ואולי גם בריכה פרטית ושאר פינוקים, שמיועדים לשדרג עבורכם את שעות הפנאי בפנטהאוז. רכיבי הפינוק והפנאי של הפנטהאוז הם כמובן רכיבי מותרות ועל אף שחשוב למקסם אותם אל מול המחיר הגבוה של דירות פנטהאוז למגורים בדרך כלל, המדובר בסופו של דבר בעניין סובייקטיבי, שמשקלל לתוכו גם את רמת איכות החיים והפנאי שאתם רוצים ליהנות ממנה בדירה וגם את המחיר שאתם מוכנים ויכולים לשלם עבורה. לא תמיד שתי אלה מתכנסות יחד ובהיבט זה יהיה עליכם לתעדף את האפשרויות השונות ולוודא שא' אתם בוחרים בדירה שממלאת את צרכי המגורים הבסיסיים וההכרחיים שלכם, ב' שהמחיר שאותו יהיה עליכם לשלם עבור הפנטהאוז לא יגבה מכם מחיר באיכות החיים הכללית שלכם מחוץ לבית וג' שהפנטהאוז מספק לכם את רמת הנוחות והפנאי לה אתם מצפים ביחס למחיר שאותו אתם משלמים. אם אתם לגמרי לא יודעים איך להתחיל אפילו את תהליך הבחירה, כדאי אולי לעבוד עם מתווך שמתמחה ספציפית בדירות פנטהאוז למגורים.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!