ציר החינוך – הר 1302

הוד השרון
תוכנית הר/1302 ציר החינוך הוד השרון היא לא פחות מתוכנית הדגל של העיר.
מיקומה של התוכנית הוא במערב הוד השרון על שטח של כ- 178 דונם פרטיים, בצמוד לספורטן, הספורטק העירוני ושכונת גרין פארק היוקרתית מדרום, פארק ארבע העונות ממערב ורחוב הפרדס מצפון.
אם תשאלו אדם רנדומלי בעיר, הוא יגיד לכם שמדובר במיקום האיכותי והאטרקטיבי ביותר בעיר הוד השרון לבנייה רוויה.
תוכנית הר/1302 תכלול מבחר מגוון של בניינים המשלבים מגדלי מגורים יוקרתיים עם נוף פתוח למרחבים לצד בנייני "בוטיק" קטנים עם דירות גן וגג.
הדירות תהיינה בגודל ממוצע של דירת 5 חדרים כ-133 מ"ר לא כולל שטח מרפסת שמש.
בתכנון

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

סטטוס: בתכנון

אודות הנכס:

התוכנית מייעדת הפיכת שטח חקלאי לאזור מגורים עבור בניית 1,296 דירות חדשות, הקצאה עבור שטחי ציבור "ירוקים" ו"חומים" וכן שטחי מסחר. עבודת התכנון על התוכנית החלה כבר באמצע שנות ה-90 ועברה "גלגולים" רבים, מספר שלבים של פרסום התוכנית לעיון הציבור ותהליכי התנגדויות ארוכים שכללו מאבק עז ובלתי מתפשר של תושבי השכונות הגובלות במתחם, אשר רובם מאופיינים בבנייה צמודת קרקע ואשר ראו עצמם נפגעים מהבניה הצפופה ומגובהם הרב של הבניינים המיועדים להיבנות במתחם.
כאמור, לאחר מאבקים רבים ולאחר שמיעת ההתנגדויות בכל האינסטנציות הרלוונטיות, כולל המועצה הארצית לתכנון ובניה, הוחלט לאשר את התוכנית בכפוף למספר תיקונים קלים וללא שינוי בכמות יחידות הדיור. על פי התוכנית יהיו בניינים בגבהים שונים החל מ-22 קומות בחלק המזרחי בקרבת דרך-רמתיים והספורטן, דרך בניינים בגובה 5-9 קומות, 17-21 קומות ועד מבני מגורים בני 4 קומות בחלק המערבי שבסמוך לפארק ארבע העונות.
מרבית הקרקע נמצאת בבעלות בעלים פרטיים אשר התאגדו בקבוצות רכישה, או ישובצו בקבוצות בניה על ידי שמאי מטעם העירייה, אשר אמור לפרסם טבלאות הקצאת זכויות, שהן בעצם טבלאות "שיבוצים" של הבעלים בקרקע לבניינים החדשים שנוצרו כתוצאה מהתוכנית. השיבוצים יערכו על פי מיקום אחזקות הבעלים ועל פי גודל השטח שברשותם. בשל איכות המיקום, ישנה סקרנות רבה ועסקאות רבות סביב "הזכויות" הנסחרות במתחם ציר החינוך הוד השרון הר/1302.

סוגי יחידות זמינות:

קרקע להשקעה

יזם הפרויקט: FEDERMAN

למה כדאי לקנות?

הקרבה הפיזית למרכזי פעילות ספורטיביים, לקניונים 'עזריאלי' ו'שרונים', לבתי הספר האיכותיים של דרום-מערב הוד השרון (כגון: בתי הספר היסודיים 'לפיד' ו- 'רבין', חטיבת הביניים 'השחר' ותיכון 'הדרים') מושכת אליה עניין רב מכיוונם של משקיעים רבים שיכולים להרוויח מהשקעה בתוכנית הר 1302 הוד השרון.

ישראל – הוד השרון – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים