פרויקט חוף התכלת

הרצליה
הפרויקט המדובר ביותר בשנים האחרונות באזור מטרופולין גוש דן הוא פרויקט חוף התכלת הרצליה (הר/2200 א' רובע דרום מערב הרצליה) במסגרתו יוקם רובע חדש העיר, שיתחיל על קן חוף הים בהרצליה ויגיע עד לקו מצוקי הכורכר.
מדובר בפרויקט המתפרש על פני שטח של כ- 2,000 דונם המחולקים ל- 3 מתחמים שונים בהם מקודמות תוכניות בנייה.


בתכנון

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

סטטוס: בתכנון

אודות הנכס:

הרובע החדש בחוף התכלת הרצליה יכלול כ- 12.5 אלף יחידות דיור חדשות במבני מגורים שונים בגובהם –
החל מבניינים נמוכים בני 6-8 קומות באזור המערבי שבקרבת חוף הים, ועד לבניינים בני 30 קומות באזור התעסוקה שבחלק המזרחי, עם הפנים לכיוון כביש החוף.
לצד הקמתן של יחידות הדיור החדשות, כ-640 אלף מ"ר משטח תוכנית חוף התכלת הרצליה יוקצו עבור הקמת מבנים ציבוריים, כ-710 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר וכ-120 אלף מ"ר עבור 2,000 חדרי מלון.
זאת ועוד, ברובע החדש יוקם גם פארק חופי על פני שטח של 690 דונם אשר יכלול בתוכו גם את האתר הארכיאולוגי ובית הגידול הים תיכוני 'תל-מיכל'.
מצב תכנוני:
הקרקעות כוללות רישום מלא בטאבו וזכויות במתחם
הקרקע היא פרטית וניתנת למימוש בכל זמן

סוגי יחידות זמינות:

קרקע להשקעה

למה כדאי לקנות?

תוכנית חוף התכלת הרצליה ‏הר 2200/א'‏ הופקדה ואושרה על ידי הוועדה המקומית (לחצו כאן לכתבה המלאה ב"גלובוס"). לאורך השנים האחרונות זינקו באופן דרמטי מחירי הקרקעות בחוף התכלת הרצליה, וזאת על רקע עליית המחירים הרוחבית בשוק הנדל"ן הישראלי, וכן בשל פופולאריות התוכנית בשיח הציבורי. העובדה שקידום התוכנית מתבצע ע"י עיריית הרצליה עצמה בסיוע מוסדות התכנון גם היא תרמה למוניטין הגבוה שזכתה לו התוכנית. נוסף על כך, בקרקעות עצמן פועלת עמותה מגובשת שמהווה קטליזטור משמעותי לקידום הפרויקט תוך שמירה על האינטרסים של בעלי הקרקעות שבמתחם.
ערך הקרקעות בחוף התכלת הרצליה ממשיך לנסוק ועל פי כל התחזיות הוא עוד רחוק מלגעת בשיא שלו. יש לו עוד גובה רב לתפוס במעט הזמן שנותר למי שרוצה להצטרף ולהשקיע. לכן, זוהי הקריאה אחרונה בהחלט להשקעה בתוכנית חוף התכלת הרצליה.
יתרונות פרויקט חוף התכלת הרצליה:
עתודת קרקע יוקרתית
רישום פרטי בטאבו
ליווי משרד עו"ד

ישראל – הרצליה – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים