וילה מפנקת עם בריכה פרטית

יוון- מיקונוס
האי מיקונוס mykonos הוא אחד האיים האטרקטיבים ביותר של יוון.
הוא הפך מזמן ליעד החופשה המועדף על העשירים והמפורסמים.
פרויקט חדש הכולל 50 וילות מאפשר לישראלים להגשים את החלום של האלפיון העליון ולתקוע יתד באי שטוף השמש.
פריסייל

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

החל מ- EUR
440,000

מס' יחידות: 50

סטטוס: פריסייל

אודות הנכס:

כשאתם עוצמים את העיניים וחושבים על חופשה מהחלומות – יש סיכוי גדול שמה שעולה לכם בראש הוא התמונה של האי היווני מיקונוס: חופי ים כחולים ומרהיבים, בתים לבנים מסנוורים באור השמש הים-תיכונית וסצנת מועדונים עם הדי.ג'יי הטובים בעולם. בדיוק המקום שמככב בסטוריז ובאינסטגרם של ידוענים כמו הקרדשיאנס, ג'יג'י חדיד ולא מעט כוכבי תרבות ישראלים.
הישראלים שכבר גילו את מיקונוס יודעים שהחלום הזה מגיע עם תג מחיר גבוה מאוד שנמצא הרחק ממחירי יוון העממיים. לילה במועדוני החוף היוקרתיים, כמו ה-Scorpions ו-Namos יכול להגיע לאלפי אירו לחדר סטנדרטי, המסעדות הן מהיקרות בעולם ועלות השכרת מיטת שיזוף יכולה להגיע ל-150 יורו בעונת השיא.
אבל דווקא בפיסת גן העדן הזו נבנה כעת פרויקט וילות שמאפשר להגשים את הפנטזיה של האלפיון העליון. מדובר במתחם הכולל 50 וילות, הממוקמות כ-400 מטר בלבד מהחוף, כאשר לכל וילה בריכה וחנייה צמודה. המתחם מתוכנן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וכיאה לפרויקט מסוג זה על משימת העיצוב הופקד אדריכל מהשורה הראשונה. ליבו הפועם של המתחם שישרת את כל הדיירים יכלול לובי אירוח מפואר, בריכה גדולה, מסעדה, בר וחדר אוכל – וכל זה במחיר של החל מ-440 אלף יורו.
כבעלי וילות נופש באי תוכלו להגיע מתי שתרצו, להנות מהאוויר הצלול ולבלות בים שנמצא במרחק הליכה. וכאשר לא תשהו בווילה – היא תעבוד בשבילכם ותושכר לתיירים באי.

סוגי יחידות זמינות:

וילה 2 חדרים, עם בריכה פרטית

יזם הפרויקט: MSN

למה כדאי לקנות?

מתחם הווילות החדש מאפשר לכל מי שהתאהב במיקונוס להחזיק בו בית מפנק משלו. יש טרנד של ישראלים שקונים יאכטות במיוחד כדי לבלות במיקונוס, אבל מדובר בהשקעה שמייצרת הוצאות אחזקה גבוהות מאוד. עכשיו במחיר של יאכטה אפשר לקנות וילה חדשה עם בריכה צמודה וכל הפסיליטיז המפנקים וגם ליהנות מדמי שכירות כשהם לא נופשים בה.
מי שמכיר את מיקונוס, ואת הביקוש האדיר לנופש באי, יודע שמחירי הלינה שם הם מהגבוהים בעולם. זו הסיבה לכך שהרווחים מהשכרת הוילה לתיירים באי צפויים להיות גבוהים. כיום, בנכסים בעלי מאפיינים דומים, גובים 2,000 יורו ויותר ללילה אחד – ובשיא העונה, גם 3,000 יורו. בחישובים שמרניים, אנחנו צופים למשקיעים תשואה מצוינת על השכרת הנכס – תעשו את החשבון בעצמכם…

יוון – מיקונוס – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

440,000