דירת 2 חדרים על חוף הים

קפריסין- גזיוורן (Gaziveren)
מגוון דירות שני חדרי שינה במגדל השלב השלישי, וכולן עם שטחי המרפסת הגדולים ביותר.
נוף פנורמי מהמם מעל הים למערב, הרי הטרודוס מדרום והרי Besparmak הרחוקים מצפון.
מבין כל הנכסים למכירה בצפון קפריסין בפורטפוליו שלנו, יחידות המגדל הן המבוקשות ביותר על ידי משקיעים – בשל פוטנציאל השכירות והצמיחה העצום.
מוכן

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

החל מ- GBP
127,500

סטטוס: מוכן

אודות הנכס:

אזור מפרץ החוף המערבי בגזיוורן (Gaziveren), הוגדר כאזור מיוחד להשקעה בתיירות על ידי ממשלת צפון קפריסין, מה שהופך אותו לאחד מאזורי ההשקעה הטובים ביותר באי. עם עליית מחירים בממוצע של 10% p.a. ועם תוכניות חדשות באזור עבור מתקני מרינה, שדרוג של מסלול הגולף CMC 9 גומות הסמוך ל-18 גומות, ספורט מים חדשים, פארקי פנאי ומסעדות וכו', אזור מפרץ החוף המערבי שלא היה ידוע קודם לכן הופך במהירות למקום מגורים או להשקיע. אזור זה מתהדר בסביבת בוסתן תפוזים מוריק, פסטיבלים מקומיים, מסעדות דגים מקסימות, מפרצונים/חופים בתוליים, אתרים עתיקים (Soli/Vouni) ותנאי הרוח הטובים ביותר לשייט/ספורט ימי בצפון קפריסין.
עם שירות מעליות מלא לכל 12 הקומות, מגוון זה של דירות שני חדרי שינה מודרניות עם מפרט גבוה, נמצאות רק כ-200 מטר מהחוף ומנצלות את החלל בצורה חכמה עד תועלת מירבית (משטחי עבודה משיש/אביזרי "דלוקס" וריצוף למינציה כסטנדרט). חלונות הפטיו הזזה באורך מלא מובילים אל המרפסת הפרטית עם נוף ישיר לים ונוף מקסים, שדות ובריכה.
רכשו כעת יחידה חדשה שנבנתה ונמסרה בשלב שלוש עם שני חדרי שינה עם הפקדות נמוכות ותנאי תשלום קלים והרוויחו מהמינימום החזק של 10% p.a. צמיחת הון נחווית באתר שהושלם באופן מלא, בסטנדרט של מלון עם חוף חולי, בריכה מקורה ומחוממת וספא, שתי בריכות חיצוניות, כדורעף, מועדון ספורט מים, מועדון ילדים (בתקופות חופשות) ועוד הרבה יותר.

סוגי יחידות זמינות:

2 חדרים עם מרפסת

יזם הפרויקט: EVERGREEN

למה כדאי לקנות?

למגדל אפרודיטה שלב 3 יש בריכת שחייה משלו, מרכז בריאות עם סאונה וחדר כושר ומתקני קונסיירז' – והוא נמצא רק 10 דקות ממועדון הגולף המקומי CMC ורק 30 דקות מהבירה ניקוזיה. ישנה גישה נוחה לדרום קפריסין עם נקודת המעבר אסטרומריטיס במרחק של 15 דקות בלבד ומעבר קאטו פירגוס/יסילירמק במרחק של 25 דקות בלבד משם. דירות בגודל נדיב אלה מושלמות לפנסיה, חופשה או השקעה – עם מתקנים לכל הגילאים. . Aphrodite Beachfront Village הוא פרויקט הדגל במגוון Evergreen Developments של נכסים מעולים בצפון קפריסין הממוקמים תמיד במיקומים האקסקלוסיביים ביותר – מציע נוף מדהים, איכות בנייה מעולה, חללי פנים מפוארים, אחריות ל-5 שנים על כל הנכסים וטיפול לאחר מכירה שאין שני לו.

קפריסין- גזיוורן (Gaziveren) – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

127,500