דירת גן מול הים

קפריסין- בחצ'לי (BAHCELI)
המקום המושלם למגורים ולנופש, ב- Bahceli שקפריסין.
דירת גן מפוארת עם 2 חדרי שינה.
קונפסט בריאותי!
פריסייל

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

החל מ- GBP
125,000

סטטוס: פריסייל

אודות הנכס:

דירת גן מפוארת עם 2 חדרי שינה הכוללת אזור מגורים גדול ומתוחכם בחלל פתוח כמו גם חלל מטבח מעוצב היטב.
חדר השינה המרווח כולל חדר רחצה צמוד מלא, מהדירה נוף פנטסטי מכל החדרים.
האלמנטים המסורתיים של קיר האבן המופיעים בעיצוב זה מתמזגים בהרמוניה עם הסביבה הטבעית כדי ליצור מפלט פרטי שליו. נכס זה מתהדר גם במרפסת גג גדולה, המציעה עוד מימד ומרחב עבור ברביקיו, ערבי קוקטיילים, או פשוט מפלט שליו להירגע באווירה שלווה. מתחם הבריאות הכולל את כל השירותים עומדים לרשותכם.
בנוסף, הבריכה המשותפת על חוף הים מול המסעדה תעשה שימוש במי מלח במקום במי כלור!
כדי ליישם את קונספט הבריאות, מעל 1000 מ"ר מתחת לבריכה האולימפית יוקדש לספא, חדר כושר מודרני, בריכה מקורה ומחוממת, וכמה חנויות המציעות טיפולי יופי ואנטי אייג'ינג.
עם כל המתקנים המוצעים, שותפים תפעוליים חזקים והקונספט הייחודי, לאתר זה תהיה יכולת תפעולית מוגברת לארח אורחים לא רק בעונת הקיץ אלא גם בחורף. לפיכך, זוהי הזדמנות השקעה מצוינת בין אם מדובר בהכנסות משכירות או שבח. רק 5 דקות משם נמצא אתר הגולף Korineum – עם מסלול הגולף המקצועי שלו בן 18 גומות ומועדון הטניס.
אתר הנופש יכלול חוות אקוופוניקה – הראשונה בצפון קפריסין עם מזון אורגני המיוצר במקום באמצעות טכנולוגיית האקוופוניקה, ומוגש במסעדה! אחרת, התושבים יכולים ליהנות מהתוצרת הטרייה בעצמם.

סוגי יחידות זמינות:

דירות גן עם 2 חדרי שינה

יזם הפרויקט: EVERGREEN

למה כדאי לקנות?

עם כל המתקנים המוצעים, שותפים תפעוליים חזקים והקונספט הייחודי, לאתר זה תהיה יכולת תפעולית מוגברת לארח אורחים לא רק בעונת הקיץ אלא גם בחורף. לפיכך, זוהי הזדמנות השקעה מצוינת בין אם מדובר בהכנסות משכירות או שבח.

קפריסין- בחצ'לי (BAHCELI) – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

125,000