מתחם 4TECH החדש למרגלות הטכניון

העיר נשר
מתחם דירות חדשני הצפוי לקום בפארק ההייטק 4tech, למרגלות הטכניון בעיר נשר.
במתחם תמצאו גם חדרי כושר, חללים משותפים, לובי מפואר ומקומות תעסוקה וחנייה, כאשר באזור הסטודנטים יוקמו גם מרכזי פנאי ובילוי אשר יאפשרו חיי לילה 24/7 עם חיבור ישר לטכניון באמצעות גשר להולכי רגל.

פריסייל

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מתחם 4TECH

החל מ- ILS
269,000

סטטוס: פריסייל

אודות הנכס:

העיר נשר נחשבת מזה שנים לאחת האטרקטיביות ביותר עבור משקיעים. בזכות הקרבה למוקדי השכלה גבוהה רבים – כמו הטכניון ואוניברסיטת חיפה, יותר ויותר משקיעים רואים בה כהשקעה עם פוטנציאל אדיר. כעת, עם אישור תוכנית המתאר הכוללנית של העיר, אשר צפויה להגדיל את כמות האוכלוסייה בכ- 40 אלף איש תוך מספר שנים, לכולם ברור שהפוטנציאל של העיר רק ימשיך לעלות.
עיריית נשר פועלת ועושה ככל יכולתה על מנת לקדם את המתחם וכבר סיימה לפתח את התשתיות בעלות כוללת של כ- 30 מיליון ש״ח, כאשר הצפי הוא שכבר בשנה הקרובה הבנייה במתחם תצא לדרך. העיריה עתידה עצמה מתוכננת לעבור למתחם הנ"ל, דבר המעיד על האמונה והרצון של ראש העיר, רועי לוי, שדוחף את המיזם בכל כוחו.

סוגי יחידות זמינות:

דירות סטודנטים, משרדים, מסחר

יזם הפרויקט: פדרמן - שחם

למה כדאי לקנות?

מתחם 4TECH- מיקום אסטרטגי עם גישה נוחה:

הפארק ייבנה במבואות המערביים של נשר, בקרבה לצירי תנועה ראשיים ובסמיכות לתחנת מרכזית המפרץ ולתחנת רכבת לב המפרץ. מעבר לכך, במקום כבר קמה ויצאה לדרך תחנת רכבל אשר מקשרת בין שלושה מוקדים מרכזיים: אוניברסיטת חיפה, הטכניון ומרכזית המפרץ – מה שיאפשר גישה נוחה במיוחד עבור סטודנטים ואנשים שעובדים במקום. הגישה למתחם נוחה לא רק עבור אלו המגיעים בתחבורה הציבורית – גם ברכב פרטי תוכלו להגיע למתחם בתוך כ-3 דקות ממנהרות הכרמל וכביש 6.

מתחם 4TECH- התב״ע אושרה ואין זמן טוב יותר להשקיע:

עם ההודעה על אישור התב״ע ותשלום היטלי ההשבחה והפיתוח, כבר ברור לכולם שהבנייה תחל ממש בקרוב. התהליך צפוי לקחת כ- 3.5 שנים בלבד עד לקבלת המפתח מיום הרכישה, והמחיר צפוי רק להמשיך ולעלות.
זה הזמן הכי טוב להשקיע, למעשה זו ההזדמנות האחרונה לפני שהמחיר יעלה!
כמות הדירות במתחם מוגבלת והביקוש מרקיע שחקים. ניתן לצפות שבשבועות הקרובים כל הדירות יימכרו.

מתחם 4TECH- פער אדיר בין היצע לביקוש:

בטכניון ובאוניברסיטת חיפה ישנם כ- 31,000 סטודנטים כאשר כיום רק כ- 3,000 דירות מיועדות לסטודנטים
המשקיעים יודעים שכיום דירות סטודנטים בצמידות לטכניון מעוצבות, מרוהטות ובתוך מתחם שבו לא צריך להתנייד ברכב פרטי מושכרות לפי שכ”ד של כ-₪2,400 לחודש, מה שמלמד על תשואה מעולה.

נשר – מפה:

גלריית תמונות:

ליצירת קשר עם מרכז המכירות
השאירו פרטים

269,000