מגרשים למכירה באזור השרון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

מגרשים למכירה באזור השרוןאזור השרון תמיד נחשב לשמנה והסלטה של ישראל. כל כך הרבה גורמים חוברים כדי למצב אותו ככזה. הוא אינו צפוף כמו המרכז אבל קרוב מאוד אליו כך שניתן "להיות בלי אבל להרגיש עם". הוא ירוק ופורח עם פרדסים ושטחים ירוקים ועוד והוא מאופיין בשקט ושלווה פסטורלית כביכול. כאשר אנחנו מדברים על מגרשים למכירה בשרון אנחנו מדברים גם על ערים של ממש כמו רמת השרון, הוד השרון, נתניה וכד', גם על מושבות ומועצות כמו כרכור, פרדס חנה, תל מונד ועוד וגם על קיבוצים וישובים קטנים ומקסימים. לכולם יש פוטנציאל יופי בלתי נדלה אבל גם פוטנציאל לאפשר לך לחוות ולעשות רווחים.

האופי של השרון

אז השרון הוא אזור גדול (צפון, לב, דרום) אבל עדיין בעל ניחוח ייחודי. ברגע שיצאת מגוש דן והתרחקת רק קילומטרים בודדים כאילו הגעת למקום אחר גם אם זו רק הרגשה. ולהרגשה זו חשיבות רבה, משום שזהו הדבר המושך ציבור גדול לנסות ולעבור לגור שם, בין אם בבתים שברשותו ובין עם בשכירות. בין אם בבתים פרטיים רחבי ידיים ובין אם ברבי קומות. כולם מחפשים את הייחודיות של אזור השרון. 

בעבר היה מקובל לחשוב שרק מבוגרים מאוד המחפשים שקט – הולכים ונודדים לרון. כעת המגמה לגמרי אינה כזו. איכות החיים של השרון, קוראת לזוגות צעירים רבים ולמשפחות צעירות להגיע למקום, לתור אחרי מגרשים למכירה באזור השרון שם יוכלו לבנות את בית חלומותיהם ולחיות בשלווה. העובדה כי מדובר במקום קסום ויחד עם זאת גם מאוד מבוקש על ידי אוכלוסייה מאוד מבוססת, הופכת את כל שוק הנדל"ן באזור לרותח במיוחד וזה עוד במדינה שגם בה השוק רותח כדבר שבשגרה.

מגרשים למכירה באזור השרון והשקעה בטוחה

כתוצאה מכך שהמגורים באזור השרון כל כך קורצים, מגרשים למכירה באזור השרון מאוד מבוקשים. ביקוש  הוא נתון מאוד חשוב עבור כל משקיע אבל במיוחד בקרב משקיעי נדל"ן המחפשים לא רק השקעה מניבה אלא כזו שיש לה תשואה גבוהה במיוחד. נעמוד רגע על עניין התשואה, למעשה, היא מחושבת כחלק מהרווח אותו ניתן לקבל מידי שנה על הנכס, למשל מדמי שכירות. מכיוון שהאזור כל כך מבוקש, פונה לאוכלוסייה חזקה שהממון מצוי בכיסה ובאופן כללי ממוצב כגבוה, הרי שמחירי השכירות בו גם הם גבוהים ומבטיחים רווח יפה מאוד אל מול אזורים אחרים בארץ. 

אלא שבזה לא מסתיים העניין. הרווח אינו נובע רק מדמי השכירות אלא גם ממחיר הנכס שממשיך לעלות. למעשה, אם תחליטו לממש את הנכס באחד מן הימים בעתיד, שוויו יהיה גבוה יותר הן בגלל שכל מחירי הנדל"ן בישראל עולים כל העת והן בשל העובדה כי מדובר באזור השרון). ההפרש הרב בין מחיר הרכישה למכיר המכירה – הוא גם כן רווח חשוב. זו הסיבה לפיה מגרשים למכירה באזור השרון כל כך אטרקטיביים עבור משקיעים (אגב, לא רק ישראלים אלא גם זרים).

מגרשים למכירה

ישנם כמה נכסי נדל"ן שמיועדים להשקעה. הראשון והפשוט ביותר הוא לקנות נכס שכבר בנוי. למשל בית חד קומתי באחד הישובים. אפשרות אחרת היא לרכוש קרקע שמיועדת לבניה ועליה צפויים לבנות ממש בקרוב (תוכלו אתם בעצמכם לבנות את הבית עליה לגור בו או להשכיר אותו. כמו כן תוכלו לרכוש ואחר כך למכור גם רק קרקע המיועדת לבניה, בלי שבניתם עדיין). שתי הבחירות הללו הן השקעות טובות. התשואה והרווח המתקבלים על אופציות אלו, עדיפות על כל אופציה אחרת להשקעה במשק הישראלי. פיקדונות בבנק מציעים ריבית אפסית, השקעות בשוק ההון אינן מבטיחות יציבות ופה יש השקעה עם תשואה נאה קבועה ויציבה- תמיד יהיה ביקוש לדירה באזור השרון ותמיד המחיר יעלה.

כל זה טוב ויפה וכאמור מאפשר רווח נאה אבל אנחנו לא פה בשביל "נאה" אנחנו פה בשביל רווח גדול באמת. ורווח כזה מסתתר בתוך מגרשים למכירה באזור השרון שהם קרקעות חקלאיות. קודם כל הסבר קצר: אזור השרון הוא האזור הירוק והחקלאי של מרכז המדינה. בעבר ובחלקים מסוימים גם כיום, הוא מורכב ממושבות חקלאיות. די לנסוע בדרכים בשרון ולראות את כל הירוק שמסביב. מדובר בשדות, מטעים, פרדסים ושטחים חקלאיים לרוב. בעבר, השטחים האלו היו החלק העיקרי בשרון אבל השינויים בכלכלה, שינויי הדורות וכד' – הובילו לכך שהחקלאות מצטמצמת והשטחים אינם מעובדים ועומדים נטושים על ידי בעליהן

מגרשים למכירה באזור השרון וקרקעות חקלאיות

אז הקרקעות הללו נמצאות בפאתי המושבות, הישובים והערים. הם קרקעות המיועדות לחקלאות והם גם מוגדרות ככאלו בתקנות. אסור לעשות בהם כלום ושום דבר שאינו קשור לחקלאות. ודאי שאסור לבנות עליהן. ועדיין מגרשים למכירה באזור השרון שהם קרקעות חקלאיות הן המבוקשות ביותר והרווחיות ביותר עבורנו. למה?

זוכרים שסיפרנו לכם על ההתפתחות המדהימה של אזור השרון ועל כך שהמון אנשים רוצים לעבור לגור שם? ובכן, דמיינו לעצמכם את פרדס חנה, כמשל. מדובר היה במושבה קטנה ופסטורלית. כעת היא גדלה בקצב גבוה. הבניה היא בניה צמודת קרקע, מהר מאוד העיר מתרחבת עד שהיא מגיעה לקצה גבול השטח (והיכולת הנוכחית שלה). ברור שהגבולות שלה צריכים לגדול. מעבר לגבולות אלו יש את השטחים החקלאיים שדנו בהם. מהר מאוד השטחים הללו, שהיה אסור לבצע בהם שום דבר שאינו חקלאות, יעברו הפשרה ושינוי הגדרה. כעת הם יהיו מיועדים ומוגדרים לבניה. משמע, ניתן יהיה לבנות עליהם. ופה טמון פוטנציאל הרווח

מגרשים למכירה באזור השרון, הפעם מאושרים לבניהמגרשים למכירה באזור השרון, הפעם מאושרים לבניה

מגרשים למכירה באזור השרון שהם עדיין קרקע חקלאית הם מגרשים שניתן לקנות אותם מאוד בזול. בוודאי ביחס למגרשים שמראש מוגדרים לבניה. למעשה, בחמישית מחיר של מגרש רגיל, ניתן לקנות מגרש חקלאי בשרון. אתם לא צריכים לגדל עליו שום דבר. רק לחכות. לחכות שהוא יופשר. ברגע שנערך עבורו שינוי הגדרה או שינוי ייעוד וכעת הוא ניתן לבניה ומבוקש לצורך כך – מחירו קופץ באחת והקפיצה הזו היא הרווח האדיר שלכם. גם הסיבה מדוע רכישת קרקעות המיועדות לחקלאות נחשבת להשקעה בעלת פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר, הן בשוק הנדל"ן והן בכלל וזו גם הסיבה מדוע מגרשים למכירה באזור השרון אטרקטיביים ביותר.

הסתייגות

לא כל אותם מגרשים למכירה באזור השרון יניבו רווח עצום שכזה בסופו של דבר. לכולם יש פוטנציאל אבל לא כולם יממשו אותו. צריך, שיהיה למישהו אינטרס להפשיר את הקרקע לבניה. צריך שלא יהיו למיד=שהו אינטרס לעצור תהליך כזה ובעיקר צריך הרבה סבלנות. הפשרת קרקע אינה קורת ביום אחד. מדובר בתהליך מורכב וארוך מאוד. יתרה מכך, איש אינו מבטיח שדווקא הקרקע שלך תופשר. נחזור רגע לפרדס חנה. אם השטח שלך נמצא באזור הצפוני, אתה צריך שיוחלט על הרחבת הישוב צפונה ולא למשל דרומה.

כל זה אומר שהשקעה בקרקע חקלאית היא הימור. צריך הרבה קור רוח ובעיקר סבלנות. לעיתים גם עשור של ציפיה להפשרה. יחד עם זאת, ההימור יכול להיות משתלם במיוחד משום שאם הוא יתממש, הרווח על ההשקעה יהיה גבוה במיוחד , הרבה יותר מכל אפיק השקעה אחר בישראל.

בחירה חכמה

יש הרבה מגרשים למכירה באזור השרון ולא כולם יזכו להפשרה. אז כיצד ניתן לנהל סיכונים בנושא זה? כדי לנסות ולהוריד את הסיכון ולעלות את הסיכוי, יש לבצע כמה פעולות חכמות ובעיקר לצבור מידע. ראשית, צריך לבחור בחוכמה אלו קרקעות חקלאיות לרכוש על פי הפוטנציאל הגלוי שלהם. לצורך העניין, אם תרכשו קרקע חקלאית הצמודה למתקן לטיהור שפכים, סביר ולא תזכו לראות ממנה רווח על הפשר ושינוי ייעוד למגורים. איש לא ירצה לבנות שם. לעומת זאת, אם הקרקע תהיה צמודה לשכונה חדשה ומתפתחת – זה כבר סיפור אחר.

דרך אחרת היא ללמוד ולהכיר את התוכניות והתכנונים והמתארים השונים שהרשויות מתכננות לאזור. לראות ולחפש אחרי תוכניות פיתוח עתידיות. להבין כוונות ומגמות. לשם ההמחשה, יש הבדל גדול בין רכישת קרקע חקלאית שעליה תבנה שכונת מגורים לבין אותה קרקע כשהפעם יעבור עליה כביש הגישה לשכונה. גם במקרה השני תקבלו כסף מהרשות אבל הוא יהיה פחות מהאופציה הראשונה.

ליווי חכם

התעניינות על מגרשים למכירה באזור השרון אינה עסק של כלאחר יד. וככזו, מומלץ להסתייע בחברות מתמחות לנושא. חברות אלו יודעות לאתר את הקרקעות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר להפיק את הרווח הגבוה ביותר. הן יכולות לבצע את כל הבדיקות. הן מכירות את הלכי הרוח והכוונות של הרשויות באזור ואת המדיניות בכל הקשור להתרחבות עתידית של הישובים. מכאן והלאה זה כבר אצלכם. צריך כאמור, אורך רוח וסבלנות. כשתגיע ההזדמנות – הרווח שלכם יהיה עצום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים