שיפוץ חדר אמבטיה בקבוצת רכישה

חשמל הוא לכאורה לא מרכיב המפתח בחדר האמבטיה אבל הוא בהחלט מרכיב חשוב נוסף כמו בכל חדר בבית. בשלב תשתיות החשמל יש לוודא כי חוטי חשמל נמתחים לכל אחד מהמיקומים בהם אנו מבקשים לקבע שקע חשמלי או מתג חשמלי ולכל מיקום בו קיים אלמנט המופעל על ידי חשמל, למשל מיכל הדחה עם עין אלקטרונית. גם במקרה זה, חיווט החשמל צריך להתבצע בתוך הקירות ולכן גם בשלב הזה עדיין צפויות עבודות חפירה והרס של קירות חדר האמבטיה. בשלב הזה, מנותק חדר החשמל מהחשמל הכללי של הבית והוא נותר כך כמעט עד סוף תהליך השיפוץ. בשלב הזה עדיין לא מתקינים לא שקעים ולא מתגים ורק צריך לוודא שהכל מגיע למקומו ומוכן להתקנה. כמו כן, יש לבצע קידוחי כוס במיקומים הנדרשים על מנת לייצר הכנה להתקנת מתגים ושקעים בקירות.

דלתות וחלונות של חדר אמבטיה

בשלב הזה יש להתמקד בהכנת מפתחי הדלת והחלון בהתאם לתכנון שבוצע. במקרים רבים, מבקש הלקוח להחליף דלת וחלון לדגמים מודרניים ואסתטיים יותר אך לרוב לא נדרש שינוי במפתח הדלת או בגודל החלון. במידה ושינוי כזה אכן נדרש, זהו השלב בו יש לבצע את שבירת הקירות על מנת להרחיב את מפתח הדלת או להגביה את החלון כפי שנקבע בתכנון. בשלב הזה עדיין לא מתקינים, לא את הדלת ולא את החלון, אבל כן בשלב הזה צריכים המפתחים להיות מוכנים לחלוטין לקליטתם בהמשך לקראת סיום פרויקט שיפוץ חדר אמבטיה. ישנו שלב מסוים שבו נפסקות עבודות השבירה וההרס והכנת מפתחי חלון ודלת צריכה להסתיים עד אז.

ריצוף חדר אמבטיה

לאחר שהאלמנטים המרכזיים עומדים במקומם ניתן להתחיל בשלב הריצוף שהוא שלב מפתח בתהליך שיפוץ חדר אמבטיה. בשלב הזה צריך לוודא שבוצעה כבר הזמנה של המרצפות הנבחרות ושהכול מוכן לעבודתו של קבלן הריצוף. ריצוף חדר אמבטיה הוא אתגר לא פשוט שדורש רמה מקצועית גבוהה שכן חדר האמבטיה הוא חדר קטן יחסית שרוב שטח הרצפה שלו צריך להיות בשיפוע מסוים לעבר חור ניקוז. ככלל, הרעיון הוא שבכל מקרה בו מים יתפזרו ברחבי חדר האמבטיה, או במילים קצת יותר בוטות, בכל מקרה בו תהיה הצפה באמבטיה, ניקוז המים ידע למשוך את המים מכל רחבי חדר האמבטיה ולא רק מהסביבה המיידית שסביבו. כמו כן, שיפועי הרצפה צריכים להיות מספיק משופעים בכדי לאפשר למים לזרום אל עבר חורי הניקוז, אבל גם מספיק מיושרים בכדי לאפשר דריכה נוחה שבה לא מרגישים כלל בשיפוע.

נושא השיפועים עשוי להיראות לכם מעט טריוויאלי, אבל אחרי שחדר האמבטיה שלכם יהיה מוכן ואחרי שתתחילו להשתמש בו, תבינו עד כמה חשוב נושא השיפועים, לבטח אם אחד מהם לא בוצע בצורה מיטבית ופתאום אתם מבינים שמים מצטברים לכם בין הרגליים כאשר אתם מתקלחים ולוקח להם זמן עד שהם מתנקזים אל תוך הביוב. מצב זה הוא תוצאה ישירה של שיפועים לא נכונים ולכן אתם רוצים להקפיד על כך כאשר מגיעים לשלב הריצוף , היחידה לשיפוצים https://evenp.co.il/ קבלן שיפוצים לחדרי אמבטיה.

חיפוי חרסינה

חיפוי חרסינה הוא מרכיב מפתח בחדר אמבטיה ונועד להסתיר כמה שיותר את שטח הקיר המכוסה בטיח וצבע שהם רגישים יותר ללחות הגבוהה המאפיינת את חדר האמבטיה. עם הזמן, הפך חיפוי החרסינה לאלמנט עיצובי מרכזי ובאמצעותו ניתן להתוות את כלל העיצוב של חדר האמבטיה. בבחירת חיפוי החרסינה עליכם לקחת בחשבון שיקולים שונים של אסתטיקה ועיצוב, אבל יש דבר אחד שאתם צריכים לזכור: חיפוי שחור או כהה הוא חיפוי שאינו נראה מלוכלך אבל רק חיפוי בהיר יכול להיראות נקי. המשמעות היא שאם חשובה לכם תחושת הניקיון בחדר האמבטיה שלכם, ולבטח אם חשובה לכם תחושת הפתיחות והאור, אתם רוצים בהחלט לבחור בחיפוי בהיר ולבן. חיפוי קרם או בז' עלול להעלות קונוטציות של לכלוך וחיפוי כהה או שחור עשוי לגרום להרגשה שישנו לכלוך שאנחנו פשוט לא רואים. אך ורק חיפוי לבן מאפשר לנו להרגיש שאנחנו נמצאים במקום נקי לחלוטין ולכן זהו הגוון שבו אתם רוצים לבחור לחיפוי חדר האמבטיה שלכם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?

פרויקטים חמים נוספים

השאירו פרטים ומומחה נדלן יחזור אליכם עם הצעות משתלמות!